LoveShettys schreef:liliekska schreef:volgensmij 28 april tot 2 mei ofzo
DAN BEN IK ER OOOK![]()
![]()
![]()
Vorig jaar gingen love_horse1 van 29 april tot 3 mei!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EskeGirl schreef:naarppc schreef:I heb ergens gelezen dat je als je naast een Shetlander gaat staan (let wel: shetlander) en zijn schoft komt bij je heup of zelfs erboven dat je er dan nog op past. Als zijn schoft onder je heup komt, pas je er niet meer op. Zou dit kunnen kloppen?
Nee, want toen ik 1.70 m was kwam m'n verzorgshet (1.07m) boven mijn heup uit. Maar passen doe je dan niet meer.
Als je groter 1.50m bent hoor je gewoon niet meer op een grote shet, punt uit.
naarppc schreef:EskeGirl schreef:[quote="naarp
I heb ergens gelezen dat je als je naast een Shetlander gaat staan (let wel: shetlander) en zijn schoft komt bij je heup of zelfs erboven dat je er dan nog op past. Als zijn schoft onder je heup komt, pas je er niet meer op. Zou dit kunnen kloppen?
Nee, want toen ik 1.70 m was kwam m'n verzorgshet (1.07m) boven mijn heup uit. Maar passen doe je dan niet meer.
Als je groter 1.50m bent hoor je gewoon niet meer op een grote shet, punt uit.
LoveShettys schreef:liliekska schreef:YEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik hoor wel van jullie mensen welke huisjes jullie zitten he???
We zitten in Y6! Ga je een midweek? En wie wil je? Ik wil Peertje en anders Danger en m'n bff Black
Hoelaat ga je staan?
Citaat:We zitten in Y6! Ga je een midweek? En wie wil je? Ik wil Peertje en anders Danger en m'n bff Black
Hoelaat ga je staan?
Citaat:jep midweek, nou weet nog niet supergoed hoe het werkt met staan enzo, maar je moet naar de ponyuitleg en aankomstdag is toch pas vanaf 2 uur. wil heeeeel graag een leuke rijpony danger black jans okke zoiets, zusje wil wss een lp.
liliekska schreef:oh ik ben iets van 1,50. bedoelde met leuke rijpony eentje die gewoon lief is als je stapt en mijn zusje wil wss ook wel een stukje rijden.
wij weten ons huisje nog niet. kan je uitleggen hoe je dat dan doet met die extra ponykaart? hoe zit het dan met je stempel?