Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:07

amy495 schreef:
Eigenlijk ben ik daar ook wel benieuwd naar nu. Wel jammer van welke er uit gaan ik wil er namelijk nog 3 van en heb geen geld.. Weet ik wel welke ik straks ga kopen.

Troostje, je hebt nog 4 maanden (bijna nog 1/3 jaar dus) totdat de winkels de modellen niet meer kunnen bestellen ;) en dan zijn ze in 2014 ook niet spontaan ineens uit de winkel verdwenen, winkels halen de oude modellen niet uit de schappen, die blijven er gewoon staan tot ze verkocht worden. Ze kunnen ze dus alleen niet meer nabestellen als die modellen op zijn, na 2013 is het echt op=op.

Zat tijd nog!

KimW

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:16

Wat Telpeva zegt, je hebt nog alle tijd om te sparen! Je hebt je Schleich voor je het weet haha! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:30

Telpeva schreef:
amy495 schreef:
Eigenlijk ben ik daar ook wel benieuwd naar nu. Wel jammer van welke er uit gaan ik wil er namelijk nog 3 van en heb geen geld.. Weet ik wel welke ik straks ga kopen.

Troostje, je hebt nog 4 maanden (bijna nog 1/3 jaar dus) totdat de winkels de modellen niet meer kunnen bestellen ;) en dan zijn ze in 2014 ook niet spontaan ineens uit de winkel verdwenen, winkels halen de oude modellen niet uit de schappen, die blijven er gewoon staan tot ze verkocht worden. Ze kunnen ze dus alleen niet meer nabestellen als die modellen op zijn, na 2013 is het echt op=op.

Zat tijd nog!

Is dat zo?
Gelukkig dan maar!
Ik was al bang dat ik de laatsten niet meer zou krijgen, die zijn namelijk steeds uitverkocht in de winkel waar ik ze koop. Ik dacht al; chipies straks komen er geen nieuwen meer. Maar ik bestel ze volgende week gewoon even daar en dan weet ik zeker dat ik ze tenminste heb :)

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:43

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:48

Leuk halster! Goed gelukt voor de eerste keer. Is de Shire merrie na dit jaar nog steeds verkrijgbaar, jawel toch? Ik wil haar nog graag aan m'n collectie toevoegen, vandaar de vraag.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:51

Leuk hoor dat halster, de kleur past mooi bij het model vind ik. Als ik een tip mag geven voor net wat meer realisme, als je de neusriem iets hoger op de neus hangt, dan valt de zijkant waarschijnlijk minder in het oogje van het paard.

Gave voerbakken heb je trouwens ook in je stallen, zijn die ook van Schleich?

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:52

Ik denk het wel, ze is der nog niet zo lang in namelijk :j
Nee die zijn van playmobil :P
Dankje ik zal er op letten!
Toch ben ik er best trots op :o

lisannehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:55

mooi halster voor de eerste keer, wat is het materiaal dat je hebt gebruikt?
ik zou indd om het wat realisme te geven het neusdeel en het bakstuk wat lager doen.

Nog een vraag schleich heeft toch ook voltige dingen?

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:23

Ja dat klopt
Ik heb op marktplaats een hele set schleich spullen en dieren en paarden besteld en daar zit ook voltige bij ja :j (bij elkaar iets van 23 dieren en dan nog die voltige set en een huifkar iets)
Ik heb gewoon simpel lint gebruikt, ringetjes en ik heb aan een lange sliert kleine ringetjes een clip gemaakt om het vast te maken.
Eigenlijk dus gewoon hobby materiaal :)

floor99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:45

Wat heb ik toch een peg dat ik pas eind december jarig ben. :(
gelukkig heb ik al die paardjes die uit de collectie gaan al.
@juuultjee leuk halster! alleen ik denk dat hij misschien beter op een ander paardje past.
nu we het toch over je eerste halster hebben, ik kwam er net achter dat ik mijn aller eerste halster nog niet heb laten zien.
ondertussen hebben heel veel paarden al een halster en dan ook mooiere dan mijn eerste :)

http://tinypic.com/view.php?pic=5b4c34&s=5
mijn eerste halster.

http://tinypic.com/view.php?pic=15fof1t&s=5
volgens mij al een keer geplaatst alleen niet op het paard.

http://tinypic.com/view.php?pic=2ywddz4&s=5
mijn eerste deken. (snel aan vervanging toe)

http://tinypic.com/view.php?pic=2h6so3t&s=5
project van tegenwoordig op mijn eigen repaint die nog niet af is.

http://tinypic.com/view.php?pic=29nyx4i&s=5
en op een repaint zonder kleur :P

en een project voor mijn manege! HC Sunshine
http://tinypic.com/view.php?pic=2djx8y0&s=5
het is nog lang niet af maar op de foto zie je de kleur niet :( het paardje er voor is trouwens niet mijn mascotte. maar ze stond er gewoon voor xp

dat was het wel weer.

ps. let op de onliners!!
doeii

lisannehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:17

Oke bedankt ga is op internet zoeken voor een voltige set, foto's volgen dan! :)

floor99, jouw eerste halster is echt super gaaf! Van lint gemaakt ook zeker?
deken is ook gaaf!

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:33

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:24

ja dat wist ik kon hem kopen maar toch iets anders gekocht ik vind hem wel heel erg leuk ik ben nu al aan het sparen voor de nieuwe paarden van 2014 kijk er naar uit van me vader als gewoon kadeautje de haf merrie en fanabella ruin jeyy *\o/*
Josie: super leuke repaints ik ik vind de valk toch echt het leukst
Fjordo: dankje het zijn mijn 3,4 en 5 de repaint en voorde eerste keer 2 met verf wel erg jammer dat er geen andere mensen zijn met tips of iets anders :( (Pagina 28)
daf3: wauuw super mooie deken en ook de peesje (eigenlijk is alles mooi)
Juuultje:leuke bak ook met dat zand enzo ook leuk halster zeker voor de eerste keer
Floor: je eerste halster?! ik mocht willen dat mijn halsters er zo uit zagen
palmbierlover: gelukkig lees je nog mee zou er ook graag willen kletsen maar weet niet hoe. ik lees al wel lang mee

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:52

@iertje 39, ik had het al eens op foto's gezien, ben zelf erg benieuwd naar de set! Denk alleen niet dat ik hem aanpas, ben niet zo'n western verzamelaar.

Trouwens, gefeliciteerd Wanuu! *\o/*

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:57

kimfeline schreef:
@iertje 39, ik had het al eens op foto's gezien, ben zelf erg benieuwd naar de set! Denk alleen niet dat ik hem aanpas, ben niet zo'n western verzamelaar.

Trouwens, gefeliciteerd Wanuu! *\o/*

Ik vond hem omdat het een uitlopend artikel is, dat betekend toch dat hij eruit gaat??

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:59

Waar staat dat?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:05

Kimfeline, wat je nu doet is een oneliner schrijven. Waar die tekst staat, is in de link die iertje gepost had, want daar gaat het gesprek nu op het moment ook over. Dit had je zelf heel makkelijk kunnen uitvinden door even een klein stukje terug te lezen en zelf op de link te klikken (wat ik nu dus voor je gedaan heb, dit had je net zo goed zelf kunnen doen, kwestie van 10 seconden) Niet persoonlijk of boos naar jou toe bedoelt hoor, maar hier baal ik soms gewoon van in dit topic, dit is een forum maar wordt vooral als chatroom gebruikt.

En inderdaad, uitlopend houdt in dat het artikel niet meer nabesteld kan worden, op=op.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:09

Het spijt me Telpeva, ik wist eigenlijk de inhoud van het woord oneliner nog niet goed. Nu snap ik wat het inhoud. Het spijt me, ik zou het niet meer laten gebeuren.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:27

Is niet erg hoor, ik ben blij dat ik het uit heb kunnen leggen en dat het nu wat duidelijker is :D

Ik twijfel wel erg of ik nog een shetlander veulentje wil scoren ergens, van dat model vind ik het wel jammer dat hij uit de collectie gaat, dat is (ondanks dat ik hem nog niet heb) wel een van mijn favorieten, hij heeft iets schattigs. De berner sennen en husky's vind ik ook wel jammer, die vond ik ook altijd leuk. De husky ga ik misschien ook nog snel halen voordat hij weg is :o

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 16:00

Het Shetlanderveulen zie ik bij veel filialen nog staan! Mocht je hem niet kunnen vinden, wil ik hem wel voor je kopen en opsturen? (dit zorgt enkel wel voor verzendkosten, maar die zullen denk ik niet 6,75- wezen haha!) Ik ga hem zelf waarschijnlijk morgen halen!

amy495

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 16:56

Als de paarden in de winkel er niet zijn kan je toch ook gewoon via internet doen?
Gister naar de stad geweest de nieuwe appaloosa hengst gekocht en het poppetje met zadel ( die vasthoud zegmaar) Gelijk een setje er bij gemaakt in de kleur oranje en ga nog in het rood maken. Iemand nog een idee voor kleur bij het paard?

http://i41.tinypic.com/jhpl6g.jpg

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 18:26

Ik wil deze even laten zien

Mijn NH-setje (is ook te koop, PB dan maar)
Afbeelding

Nieuwste repaint
Afbeelding
Afbeelding

Leuk tuigje
Afbeelding

Afbeelding

Dat was het wel weer, doei xD

lisannehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:09

het NH setje heeft een leuke roze kleur! met wol gedaan zeker? :)
het tuig van de enerlaatste foto is echt heel realistisch , waar koop je zulke setjes? ook in de winkel zeker of anders internet. :Y)

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 19:17

Ik maak alles helemaal zelluffff :D

Mooi voorbeeld is deze

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:21

wanuu,
Ik vindt je tuig echt super gaaf, ik doe het je niet na. Vindt het alleen jammer dat het zo glimt.
En van je andere tuig, je NH setje vindt ik echt super mooi

Mijn nederlandse deken is eindelijk af, nu nog peesjes enzo, ben super tevreden maar kan geen foto maken, mijn ipod is afgepakt