wow wow wow wat gaan jullie snel zeg ik ga het maar weer volgen want is al weer een tijdje terug toen ik nog mee raden waren we net bij deel 19 ongeveer.
Geplaatst: 12-09-12 17:53
Nou goed ik zal de boel wel weer redden Deze is eerder geweest maargoedd...
Gytrash24
Geplaatst: 12-09-12 17:56
uhm ze lijkt echt heel jong dus ik denk dat ze toch stiekem iets ouder is klinkt raar maar kwe niet zo voelt het. ik denk 9 jaar
Nou komt die rara hoe oud is Cupido ^^
En gezien het rustig lijkt te zijn gezien de reacties hierboven En wat dachten jullie van deze dame hoe oud zou Bianca zijn? Sorry kon geen betere foto vinden dit was na het rijden dus ze is beetje bezweet. Zou d'r gaan afspuiten maar wou eerst foto maken van d'r prachtige duffe koppie
Marleenloveu
Je moet vaak even wachten tot de ene is geraden (ze is niet 9) Cupido: ik zeg maar gewoon weer eens 7 Bianca ziet er door het zweten en het duffe koppie wat oud uit maargoed ik zeg maar gewoon wat!! 15????
Indilover Zit er het dichtste bij met Cupido goed. cupido is afgelopen april 5 jaar geworden. En Niemand had Bianca goed. Jaja Bianca is maar liefst 22 jaar ^^ Op de foto was ze net 21 of 20
@marleen aah zo werkt het XD ik dacht niemand is meer. gezien de comments maar goed jij zat idd er wel boven ^^