Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SanneLeoni schreef:Dat fjordje is toch gewoon een custom op een Breyer?
Overig horen repaint vragen in het Repaint topic gesteld te worden en niet hier
loveislife schreef:SanneLeoni schreef:Dat fjordje is toch gewoon een custom op een Breyer?
Overig horen repaint vragen in het Repaint topic gesteld te worden en niet hier
die fjord is gemaakt op een schleich paardje: kijk maar:
http://dd.img.v4.skyrock.net/6813/65646 ... 6813_3.jpg
http://www.comparestoreprices.co.uk/ima ... n-mare.jpg
je ziet het vooral aan het koppie
ankie1999 schreef:wauw, ik heb zolang niet meer op dit forum gereageerd (!!)
Maar ik heb verder ook niks meer gemaakt, want mn school vraagt echt het uiterste van me,
maar wat wil je met tweetalig vwo, daar moet je wat voor doen.
Ik heb verder geen grote projecten of nieuwe dingen gemaakt,
alleen onder huiswerktijdwat leuke setjes bij elkaar gemaakt van bestaande dingen,
zoals een halster-hoofdstel (halster met twee touwen aan elkaar)
of een uitrijsetje met een dekentje erover heen.
Voor telpeva en palmbierlove; sorry ik doe niet mer mee met de halloween wedstrijd en diorama,
ivm tijdgebrek...
@ loveislife; leuke strips, moest er wel om lachen !
@ paardengek0; ik vind het idee van je dekens leuk, maar de sluitingen en het mega hart msken het plaatje niet compleet omdat het er niet echt realistisch uitziet. verder vind ik je halsterbontjes top!
@jolinem; leuke vliegennetjes! was ik al een tijdje van plan maar heb het materiaal niet gheghe
@karlli; Mooi netjes halster, en leadrope is ook goed gelukt!
Verder heb ik nog zooooveel ideeën om te maken, waarvan onder andere;
- arabische set
- leadrope
- bareback set
- bitloos hoofdstel
- pinguinpak (trouwpak) voor de arabische hengst, omdat ik voor de arabische merrie ook al en jurk had..
- western set
- uitgebreidere peeskappen
- borstels/stalspul
daf3 schreef:Ben vandaag naar de schleich meating geweest bij Yvet en Daphne thuis. Was echt zo leuk! Hebben daar wat spulletjes verkocht en gekocht. Je kon repaints maken en verkopen natuurlijk. Er was ook een repaint wedstrijd ( deed ik ook aan mee) en ik was 4e van de 11 geworden!
Mijn paardje staat nu trots in zijn stalletje met een lintje om zijn hals
![]()
Die onliners zijn idd zooo vervelend, maar zelf vind ik het ook heel vervelend om aan te deken. Ik geef iemand wel eens commetaar, maar zelf doe ik het ook soms.... Ik snap eerlijk gezecht het doel er niet vanWaarom mag je niet gewoon een berichtje plaatsen met ''dankje'' of ''mooi''?