Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Douraque schreef:Dat is juist mijn idee, dat bedoeld ik ook. Dat je stelt dat je eigenaar bent dmv een mondelinge overeenkomst cq schenking. Dat je de onkosten hebt betaald ed. En zeker niet dreigen met 144 of iet dergelijks. Wel een termijn stellen waarin je stelt wanneer je de shet meeneemt
ben je toch nog netjes

sharontucker schreef:Ik wil me nu niet inneens gaan terugtrekken,maar om die brief aan te gaan passen lijkt me een beter idee.
Om nu inneens te gaan zeggen in de brief dat ik Tuck wil kopen dan geef ik dus toe dat Tuck van hun is.
Is er geen andere manier om ze misschien een beetje ''onder druk te zetten'' ?
bijvoorbeeld: Of ik neem Tucker mee en betaal de dierenartkosten etc,of ik schakel 144 in.
amsterdam_30 schreef:Als hij echt van jou is.. (wat ik dus geloof), dan zie ik meer problemen dan oplossingen komen van brieven schrijven. Het lijken mij niet de meest redelijke mensen die je met een brief even kan benaderen.
Ik zou hem zo meenemen met jou en hier speciaal voor komen!!!
Helaas ben ik lichamelijk te ziek om je hiermee te helpen meis. Anders had ik het gedaan...
Wellicht kunnen andere bokkers je helpen dat je met een groepje Tucker gaat ophalen en da je dan ook je moeder meeneemt?
Als je bereid bent 100 euro uit te geven om hem mee te krijgen, kun je dat geld ook gebruiken voor een paarden-taxi? Kun je zo regelen hoor voor minder dan 100. Dan moet je natuurlijk wel een nieuwe stal of wei hebben geregeld.
Ik zou het zoooo zonde vinden als jij je je pony laat afnemen door een stel asocialen die een beetje lopen dreigen!!
Je hebt bovendien betaald toen hij koliek had.. Je betaalt alles al weet ik het hoeveel maanden voor hem!!

hele bedenkingen weer hier .. amsterdam_30 schreef:Als hij echt van jou is.. (wat ik dus geloof)
sharontucker schreef:Ik heb de toezichthouder gesproken en voor de gein gevraagd wat hij zou doen als ik haar weg zou halen,en dat was aangifte doen
Maargoed,als ze even bij iemand anders kan staan kan ik zeggen dat ik haar niet hebhele bedenkingen weer hier ..
Kwanyin schreef:amsterdam_30 schreef:Als hij echt van jou is.. (wat ik dus geloof)
Je kan veel dingen geloven maar of het ook legitiem is...En of TS nu de laatste maanden zo goed als alle kosten betaald heeft, papieren zou hebben of er mondeling gezegd is dat ze pony mag hebben maakt niets uit. Zolang het niet juridisch is vastgelegd dat ze de huidige eigenaresse is, heeft ze geen poot om op te staan. En als ze nu gewoon de pony gaat weghalen omdat ze denkt dat hij van haar is, heet dat puur diefstal, wat erg in haar nadeel kan werken.