sari_leroy schreef:Ik wil zooooooo graag eens Jans, maar ja m'n ouder zo vroeg, ik kan erover dromen dus :/
Je kan ook aan iemand die vroeg gaat vragen of als je komt bij haar mag staan
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aischa2 schreef:sari_leroy schreef:Ik wil zooooooo graag eens Jans, maar ja m'n ouder zo vroeg, ik kan erover dromen dus :/
Je kan ook aan iemand die vroeg gaat vragen of als je komt bij haar mag staan
naarppc schreef:Als ik een weekendje in de herfstvakantie ga en ik sta er vrijdag rond 12 uur, heb ik dan kans op een grote pony? en kun je zaterdagochtend niet in de rij gaan staan terwijl je ouders de ponykaart ophalen bijvoorbeeld?
Emmavhx schreef:naarppc schreef:Als ik een weekendje in de herfstvakantie ga en ik sta er vrijdag rond 12 uur, heb ik dan kans op een grote pony? en kun je zaterdagochtend niet in de rij gaan staan terwijl je ouders de ponykaart ophalen bijvoorbeeld?
12 uur is wel laat... Ik zou eerder komen
En meestal word je in de ponyrij dan weg gestuurd, maar het is te proberen ;p
naarppc schreef:Emmavhx schreef:
hoe vroeg is dan beter? want ik denk dat mn ouders dat niet willen...en als ik nou een weekendje buiten de vakantie ga? Is het dan minder druk? En kun je beter een weekendje of een midweek gaan?
Emmavhx schreef:naarppc schreef:Als ik een weekendje in de herfstvakantie ga en ik sta er vrijdag rond 12 uur, heb ik dan kans op een grote pony? en kun je zaterdagochtend niet in de rij gaan staan terwijl je ouders de ponykaart ophalen bijvoorbeeld?
sari_leroy schreef:Emmavhx schreef:Dat je er nog niet mag staan
Je moet zelf een stempel halen daar, en mag daarna pas naar de rij
Maar dan zie ik het nut niet van vroeg te gaan als je toch niet in de rij mag gaan staan :p