Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stephaniexh schreef:Jammer dat ik niet dicht bij je woon, FerroSandy, anders had ik hem allang bij je opgehaald.
edit; opeens stuurde een één of andere Sindy dit naar mij:
Mijn naan is ook schleich creations. ik heb het beveiligt. Als iemand die deze naam ook gebruikt MOET je betalen. Ik heb er een Domein naam voor aan gemaakt. Als je de naam ook wilt gebruiken moet je betalen.Laat dit bericht anders aan je ouder lezen.
Ps: Ik heb een eigen domein naam van SCHLEICH CREATIONS. Of je moet betalen als je het niet wilt veranderen
Kan dat echt?
Ik heb nog nooit gehoord dat ik de naam; Schleich Creations niet mocht gebruiken...
Stephaniexh schreef:Jammer dat ik niet dicht bij je woon, FerroSandy, anders had ik hem allang bij je opgehaald.
Mijn naan is ook schleich creations. ik heb het beveiligt. Als iemand die deze naam ook gebruikt MOET je betalen. Ik heb er een Domein naam voor aan gemaakt. Als je de naam ook wilt gebruiken moet je betalen.Laat dit bericht anders aan je ouder lezen.
Ps: Ik heb een eigen domein naam van SCHLEICH CREATIONS. Of je moet betalen als je het niet wilt veranderen
Kan dat echt?
Ik heb nog nooit gehoord dat ik de naam; Schleich Creations niet mocht gebruiken...
Pluisje1998 schreef:Stephaniexh schreef:Jammer dat ik niet dicht bij je woon, FerroSandy, anders had ik hem allang bij je opgehaald.
Kan dat echt?
Oh zij, nix van aantrekken.
Zij had een hyves genaamd My Schleich Creations.
Ze had er foto's op staan van haar repaint's.
Maar volgens mij alleen maar voor komplimenten, want als je haar tips gaf, dan werd je gelijk uitscholden voor alles wat mooi een lelijk is door haar en haar aanhangers.
Oja en je was gelijk jaloers.
Maar niks van aantrekken, ze heeft denk ik een boven hoog in der bol van zichzelf.
En als ze door blijft gaan vraag idd naar bewijzen dan is ze waarschijnlijk snel uitgemiept