Schleich Paarden [Deel 6]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pip12

Re: Schleich Paarden [Deel 6]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 18:57

opzich loopt hij (nu) niet vast, er staat gewoon helemaal niets op! (alleen een klein tekstje met uitleg over schleich)

iemand een ideetje voor een repaint op de shire hengst?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:06

Vaag dat ze om die reden vind dat je haar moet betalen, slaat helemaal nergens op. Nee, kom dan met een bedrijfsnaam en bewijsje van de kamer van koophandel, en met een échte website want dit is gewoon knullig.

Wat een idee, zal eens gaan kijken of ik http://www.anne.com kan registreren, zodat ik vervolgens IEDEREEN met de naam Anna kan aanklagen, en een vergoeding kan vragen omdat ze de naam van mijn website durven te gebruiken! Wat een onzin, zeg... nis van aantrekken!

Edit: een beetje knullig, maar valt haar gedrag niet onder chantage? kan je dreigen met een rechtbank en van HAAR geld eisen! :)) :D zou me d'r niks van aan trekken...
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 10-10-11 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:15

Een site die vastloopt hoeft geen site te zijn die niet werkt ;)
Misschien is ze eraan bezig, of als het een site betreft welke is gebouwd op HTML kan er misschien een tekentje missen en dan werkt die site/pagina ook niet :)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:35

Stephaniexh schreef:
Jammer dat ik niet dicht bij je woon, FerroSandy, anders had ik hem allang bij je opgehaald :').

edit; opeens stuurde een één of andere Sindy dit naar mij:
Mijn naan is ook schleich creations. ik heb het beveiligt. Als iemand die deze naam ook gebruikt MOET je betalen. Ik heb er een Domein naam voor aan gemaakt. Als je de naam ook wilt gebruiken moet je betalen.Laat dit bericht anders aan je ouder lezen.
Ps: Ik heb een eigen domein naam van SCHLEICH CREATIONS. Of je moet betalen als je het niet wilt veranderen

Kan dat echt? :o
Ik heb nog nooit gehoord dat ik de naam; Schleich Creations niet mocht gebruiken...

Lekker laten gaan.. iemand die vindt dat ze belangrijk is ;) Vraag maar om bewijzen als ze die niet heeft gewoon melden dat je het dan wel even bij schleich gaat navragen omdat je, je niet kunt voorstellen dat zij toestemming daarvoor hebben gegeven. Houdt het vast snel op.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:47

Stephaniexh schreef:
Jammer dat ik niet dicht bij je woon, FerroSandy, anders had ik hem allang bij je opgehaald :').

Mijn naan is ook schleich creations. ik heb het beveiligt. Als iemand die deze naam ook gebruikt MOET je betalen. Ik heb er een Domein naam voor aan gemaakt. Als je de naam ook wilt gebruiken moet je betalen.Laat dit bericht anders aan je ouder lezen.
Ps: Ik heb een eigen domein naam van SCHLEICH CREATIONS. Of je moet betalen als je het niet wilt veranderen

Ik heb nog nooit gehoord dat ik de naam; Schleich Creations niet mocht gebruiken...

Oh zij, nix van aantrekken.
Zij had een hyves genaamd My Schleich Creations.
Ze had er foto's op staan van haar repaint's.
Maar volgens mij alleen maar voor komplimenten, want als je haar tips gaf, dan werd je gelijk uitscholden voor alles wat mooi een lelijk is door haar en haar aanhangers.
Oja en je was gelijk jaloers.
Maar niks van aantrekken, ze heeft denk ik een boven hoog in der bol van zichzelf.
En als ze door blijft gaan vraag idd naar bewijzen dan is ze waarschijnlijk snel uitgemiept

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:12

Wat een onzin zeg... Niets van aantrekken!

trouwens ik heb het opgegeven :o het lukte gewoon ECHT niet meer met miijn staart voor de Twh... :( heb hem er maar weer opgelijmd. nu is ie in iedergeval beter <3 en de verf heb ik er ook weer afgehaald, kortom: hij is mislukt..

Marritx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:28

jammer moest weer een hoop bij lezen zal ook eens gaan zoeken op google

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:12

heb ook ff op die site gekeken tis een gratis site en staat bijna niks op totaal niet profesioneel. Zelfs de standaard tekst van voer hier je tekst in stond er nog op :') . Dus ik ga mee met de rest niks van aan trekken ze kan je niks maken.

ik heb de kleur voor mijn twh gevonden het word een mix van de kleuren op de onderstaande foto's

Afbeelding
Afbeelding

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:29

pip12 schreef:
opzich loopt hij (nu) niet vast, er staat gewoon helemaal niets op! (alleen een klein tekstje met uitleg over schleich)

iemand een ideetje voor een repaint op de shire hengst?

een belgisch trekpaard (roan)
of een valk

birrie1709

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:40

PALOMINO!!!!

(hihii mijn lievelingskleur :=)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:44

schimmel of bont zie je ook bij shire

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:53

Dank jullie wel voor de reacties! Ik weet nu dat ze me niks kan maken. Op haar site heeft ze trouwens helemaal niks staan, alleen een miniuitleg... Ahg, sommige mensen komen gewoon aandacht te kort :o.
Ik zal haar wel van mijn site blokkeren! ;)

Die kleur is gaaf! ^^

En iemand vroeg hier ook voor een kleur op de shire hengst... misschien een roan achtig paardje? Ik weet niet hoor, leek me wel leuk toe :).

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:01

bedankt voor de tips, ik denk dat ik hem bond ga maken...
valk heb ik al heel erg vaak gemaak :P
Roan lijkt me ook leuk.
nja, ik heb nog even de tijd, kan er toch pas in de herfstvakantie mee beginnen :P

birrie1709

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 07:15

hihi , ik heb mijn parcheron palomino gemaakt echt heeeel erg schattig !
maar ik laat pas foto's zienals hij af is :P

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:37

Afbeelding

:D

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:52

Pluisje1998 schreef:
Stephaniexh schreef:

Oh zij, nix van aantrekken.
Zij had een hyves genaamd My Schleich Creations.
Ze had er foto's op staan van haar repaint's.
Maar volgens mij alleen maar voor komplimenten, want als je haar tips gaf, dan werd je gelijk uitscholden voor alles wat mooi een lelijk is door haar en haar aanhangers.
Oja en je was gelijk jaloers.
Maar niks van aantrekken, ze heeft denk ik een boven hoog in der bol van zichzelf.
En als ze door blijft gaan vraag idd naar bewijzen dan is ze waarschijnlijk snel uitgemiept

Ik heb meerdere mensen op dit forum over haar horen klagen. Nee, een domein naam (jouw website naam) is pas opgeist als er achter je website .nl staat. Zulke website's moet je betalen en kosten veel geld. Wanneer iemand anders jouw naam op een .nl wil hebben, kan dit niet, omdat jij deze naam al in gebruik hebt. Jouw website naam is dus als het ware aan jouw ''verkocht'' waardoor je alleen recht hebt gekregen. (.tk etc. kunnen ze dan nog wel gebruiken)

Hyves is gratis, dus ze heeft geen recht om te zeggen dat je deze naam niet mag gebruiken. (Er bestond namelijk voor haar al iemand met de naam Schleich Creations, dus ik weet niet wat haar probleem is) ;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:07

Haha prachtig, het grootste paard op de meest kleine plank, volgens mij past hij er maar nét op! klein vraagje, dat kleinere springende paardje bij de voorbenen van de grote breyer, welk model en merk is dat? die ken ik niet, ziet er leuk uit!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:11

Nee hoor Salinero heeft ruimte zat. Dat plankje had ik al en anders had ik alweer geen ruimte meer, dus binnenkort moet de andere muur eraan geloven, is manlief blij mee :')

Dat kleine paardje is een Breyer Stablemate :)

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:39

Wow mooie verzameling Cyntje <3 ik wou dat ik zo veel had :o
vooral de camarugue (weetniethoejehetschrijft) een van de enige die ik nog moet van mijn MooisteLijst.

noortiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:50

is repainten dat je die paardjes opnieuw schilderd?

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:53

ja, das repainten,
bij Customizen verander je ook nog de houden, manen enzo.
blader maar wat terug in dit topic, dan zie je heel veel voorbeelden

Marritx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 16:08

mooi als die planker denk dat mijn kamer er binnen kort ook maar aan moet geloven

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 16:51

Wow gaaf Cyntje! Ik wist niet dat Breyer zo groot was?

birrie1709

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:25

traditional ;)

je heb verschillende groottes en traditionals zijn geloof ik het grootst

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:28