Hoe maken jullie paardjes schoon? Vanavond wil ik ze schoonmaken, goede foto's maken (lukte net niet) en ze weer neerzetten. Ze staan wel achterin een hoekje van m'n kamer, dat is zonde..
Oh, sterkte nog met stage. Zou je misschien foto's kunnen maken van hoe je te werk gaat of vraag ik nu wel heel erg veel? Ben echt geïnteresseerd in het ook gaan doen alleen als ik ga aanmodderen wordt het niks.. Gewoon zeggen als je niet wilt hoor!
iMandy
Geplaatst: 11-03-11 18:11
Haha sorry, soms heeft mijn computer een tijdje dat hij onwijs sloom is, ik snap echt niet waarom maar misschien moet ik weer eens heel veel bestanden gaan opruimen, dat hij dan ietsje sneller is. Een enkele keer is hij weer super snel waardoor ik er dus niks van snap. Precies nú is hij sloom, terwijl ik foto's aan het uploaden ben voor de repaint. Sorry!
Heb je ook halsters voor falabella's, Sanne?
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-11 18:26
Ja hoor, dat wil ik best voor je doen Dan gebruik ik Mandy's paardje voor de demonstratie ^^
@Mandy, Dat was ik nog vergeten te vertellen! Je krijgt op elk halster/hoofdstel 50% korting omdat je een ''repaint klant'' bent Ik stuur de link van mijn halsters wel even via de pb!
Dat was ik nog vergeten te vertellen! Je krijgt op elk halster/hoofdstel 50% korting omdat je een ''repaint klant'' bent Ik stuur de link van mijn halsters wel even via de pb!
En dat zeg je nu ?
Laatst bijgewerkt door Naborah op 11-03-11 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt
iMandy
Geplaatst: 11-03-11 18:28
Leuk, Sanne! Ben benieuwd.
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-11 18:57
Naborah schreef:
SanneLeoni schreef:
Dat was ik nog vergeten te vertellen! Je krijgt op elk halster/hoofdstel 50% korting omdat je een ''repaint klant'' bent Ik stuur de link van mijn halsters wel even via de pb!
En dat zeg je nu ?
Haha je krijgt even een pb'tje van me
AllstarLove
Geplaatst: 11-03-11 19:22
Ik heb acryl verf van de action, kun je daar mee repainten? Als het kan ga ik zo een konijn repainten heb ik toch dubbel en lijkt me wel makkelijk om mee te beginnen. Weet alleen niet als mijn zusje er zo blij mee is!
Haha, zit me te bedenken hoe ik aan geld ga komen voor nieuwe paardjes Ga sowieso alles wassen/schoonmaken zo en dan bekijken wat ik wil houden en wat niet. Als er een kleine fout of beschadiging op zit ga ik ze verkopen via marktplaats, neem aan dat jullie ze ook niet willen als er een verffout of beschadiging op zit. Moet heel streng zijn voor mezelf, de verzameling die ik nu heb ben ik niet trots op en van het geld dat ik eventueel verdien (ik vraag 3 euro per paard met een NP van 6) kan ik nieuwe paardjes kopen die wél goed zijn.
iMandy
Geplaatst: 11-03-11 19:50
Ik heb verf van de action en blokker, waarmee ik ook op doek schilder. Dat kan ook gewoon op Schleich toch?
@Hilde, Misschien kan je die paarden bewaren voor het repainten?
Ohja, dat kan ook nog. Kan ik ze gewoon verpesten Maar ik heb al vrij weinig geld (lees: geen inkomsten) dusja, wil wel wat verdienen. Wat kan ik verkopennn hahaha, ga zo mijn kamer even doorspitten.
Haha ik ben ook al mijn grand champions aan het verkopen, die staan toch alleen maar in de kast en anders is het zonde. Daarvan kan ik weer schleich kopen. Ik ben alleen zó verslaafd aan schleich, dat m'n moeder het nu wel een beetje genoeg vindt. Maar ik vindt het gewoon ontzettend leuk om iedere keer weer als er post is naar de deur te vliegen om te kijken of m'n paardje er al is. Of gewoon naar de winkel te gaan om weer een nieuwe te kopen!
Roosje01
Geplaatst: 11-03-11 19:56
hilde laat maar weten via welke (beschadigde) modellen je niet meer wilt
Is goed Roosje! Ga ze nu even wassen en bekijk dan wat ik wil hebben en wat niet meer. Moet van mezelf streng wezen, want ik wil echt serieus gaan verzamelen nu en niet meer een bijeengeraapte kudde hebben. Hier zitten veel paarden tussen die ik écht niet meer leuk vind