Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_shyboy schreef:Ik ben van mezelf best druk, maar in de omgang met paarden ben ik heel rustig, geduldig, en consequent, ik ben een autist, en trek meer naar paarden toe dan mensen.
Het liefste heb ik een paard waar ik echt mee kan werken en trainen, echt steeds weer nieuwe dingen berijken, een werklustig type. Ik ben voornamelijk gek op springen, maar dressuur vind k ook leuk om te rijden.
ik ben 1.72 en +/- 65/70 kilo.
Wie weet wat mijn droomras zou zijn?![]()
LoveMariska schreef:wat zouden jullie voor mij denken?
- Best groot, maar niet te, ben zelf 12 maar wel 1.78....
- Lief karakter
- Niet gemeen
- probeert niet uit
- Eentje die lekker voorwaarts is maar niet sloom
- Het liefst een beetje een aparte kleur, maar gewoon bruin is ook goed!
- Oja, wel een waar je mee vooruit kunt, ik wedstrijdjes, 8tal, maar ook lekkere bosritjes!
Hoogswaarschijnlijk is het een onmogelijke wens maarja, :p
Teuntje_ schreef:LoveMariska schreef:wat zouden jullie voor mij denken?
- Lief karakter
- Niet gemeen
- probeert niet uit
- Oja, wel een waar je mee vooruit kunt, ik wedstrijdjes, 8tal, maar ook lekkere bosritjes!
KWPN, die zijn lekker veelzijdig
LoveMariska schreef:wat zouden jullie voor mij denken?
- Lief karakter
- Niet gemeen
- probeert niet uit
dancer_ schreef:LoveMariska schreef:wat zouden jullie voor mij denken?
- Lief karakter
- Niet gemeen
- probeert niet uit
kwpn, grote new forest, tinker of haflinger? (zeg ook maar wat XD)
BaileyMix schreef:En bij mij (:
1.63 en 43 kilo. 13 jaar.
- Rustig paardje
- Beetje speciaal, geen KWPN, NRPS o.i.d.
- Koud/warmbloed maakt niet zoveel uit
-Niet té voorwaarts
-Mag best een beetje éénkennig zijn
- Moet wel een beetje gehard zijn
- Geen 'doorgefokt' type als de moderne Fries, Haflinger etc. Wel de echte oude types.
-Kleur doet er niet toe, maar het is wel leuk als ie een beetje apart is :p
Mioux schreef:Ik ga het ook eens proberenAl heb ik wat medische klachten waardoor ik niet alles kan.
Ik ben zelf 23 en ben 1,60 en weeg 55kg, ik rijd nu vanaf mijn 5e pony en heb van mijn 6e tot met mijn 11e een new forest merrie gehad van 1,47m met dezelfde leeftijd als mij. In het begin met me eigen pony had ik altijd de drang om veel te leren en deden wij ook veel springen (tot 1.20m) Omdat ik door verschillende auto en paard ongelukken soms erg last van mijn rug heb kan ik niet elke dag meer intensief rijden. Vaak als ik last van me rug heb lukt recreatief of bosritjes of soms een sprongetje nog wel maar moet ik niet meer 100% intensief willen trainen. Zelf ben ik ook een rustig type en ben ik gek op rustige en betrouwbare ponytjes/paardjes. Liefst heb ik zelf een niet al te groot ponytje/paardje omdat ik zelf ook niet zo supergroot ben. Echt wedstrijden rijden enzo hoeft van mij ook niet meer. Zal ik nog een pony of paard kunnen nemen? Zal ik dan ook eventueel misschien een bijrijder moeten nemen voor als ik zelf niet kan rijden? En zo ja wat zal dan het beste bij mij passen?