HorsesWoman schreef:JacobusLucky schreef:People who say that ponies in Pony Park City pathetic, his own pathetic!
Kind probeer geen engels te typen als je het niet kan.
Het is wel verschikkelijk, en iedereen die er naar toe gaat en gebruikt maakt van die pony's, die zijn zielig!
Nu scheer je iedereen over 1 kam, want dit is dus écht niet waar. Ik weet niet waar je het vandaan haalt om zoiets te zeggen. Ik kom daar niet om op die pony's te rijden, ik kan thuis zo vaak rijden als ik wil. Ik kom daar omdat daar een pony staat waar ik om geef. En er zijn veel mensen met mij.
Natuurlijk zijn er mensen die niet goed met de pony's omgaan, dat is gewoon waar. Maar dat betekend niet dat iedereen zo is.
PonyparkCity zelf heeft ook het beste voor met de pony's. Er komt altijd op tijd een hoefsmid, ze worden ingeënt, en krijgen genoeg rust.
Als een pony iets medisch wordt deze gelijk uit de groep gehaald. En blijft zonder moeite maanden op de wei staan. Ik ben het er absoluut niet mee eens dat het daar verschrikkelijk is. Er zijn genoeg paarden die het veel slechter hebben.