Ponyparkcity ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 19:18

HorsesWoman schreef:
JacobusLucky schreef:
People who say that ponies in Pony Park City pathetic, his own pathetic! /3

Kind probeer geen engels te typen als je het niet kan.

Het is wel verschikkelijk, en iedereen die er naar toe gaat en gebruikt maakt van die pony's, die zijn zielig!

Nu scheer je iedereen over 1 kam, want dit is dus écht niet waar. Ik weet niet waar je het vandaan haalt om zoiets te zeggen. Ik kom daar niet om op die pony's te rijden, ik kan thuis zo vaak rijden als ik wil. Ik kom daar omdat daar een pony staat waar ik om geef. En er zijn veel mensen met mij.
Natuurlijk zijn er mensen die niet goed met de pony's omgaan, dat is gewoon waar. Maar dat betekend niet dat iedereen zo is.
PonyparkCity zelf heeft ook het beste voor met de pony's. Er komt altijd op tijd een hoefsmid, ze worden ingeënt, en krijgen genoeg rust.
Als een pony iets medisch wordt deze gelijk uit de groep gehaald. En blijft zonder moeite maanden op de wei staan. Ik ben het er absoluut niet mee eens dat het daar verschrikkelijk is. Er zijn genoeg paarden die het veel slechter hebben.

Ffhdtjhfyjg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:56

Okee en hoe vroeg moet je voor de leukste grootste ponys er zijn half 2?? 1 uur???

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 00:58

Nu scheer je iedereen over 1 kam, want dit is dus écht niet waar. Ik weet niet waar je het vandaan haalt om zoiets te zeggen. Ik kom daar niet om op die pony's te rijden, ik kan thuis zo vaak rijden als ik wil. Ik kom daar omdat daar een pony staat waar ik om geef. En er zijn veel mensen met mij.
Natuurlijk zijn er mensen die niet goed met de pony's omgaan, dat is gewoon waar. Maar dat betekend niet dat iedereen zo is.
PonyparkCity zelf heeft ook het beste voor met de pony's. Er komt altijd op tijd een hoefsmid, ze
worden ingeënt, en krijgen genoeg rust.
Als een pony iets medisch wordt deze gelijk uit de groep gehaald. En blijft zonder moeite maanden
op de wei staan. Ik ben het er absoluut niet mee eens dat het daar verschrikkelijk is. Er zijn genoeg paarden die het veel slechter hebben.[/quote]

Inderdaad :j

Ffhdtjhfyjg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 16:12

Shaggysophie schreef:
Okee en hoe vroeg moet je voor de leukste grootste ponys er zijn half 2?? 1 uur???

Antwoord please

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:15

Shaggysophie schreef:
Shaggysophie schreef:

Antwoord please

Nou dan zijn denk de meeste al weg. Er zijn mensen die er om 5 uur 's ochtends al staan. Het ligt er een beetje aan of je in een vakantie gaat, en in welke vakantie je gaat. En welke pony je wil.

Ffhdtjhfyjg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:42

Antwoord please[/quote]
Nou dan zijn denk de meeste al weg. Er zijn mensen die er om 5 uur 's ochtends al staan. Het ligt er een beetje aan of je in een vakantie gaat, en in welke vakantie je gaat. En welke pony je wil.[/quote]
Ik wilde graag bambi,madonna,maxime of grote vos
Of iets in die richting. I wil dan graag deze kerstvakantie?
Of volgend jaar voorjaars vakantie.

xJess

Re: Ponyparkcity ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:47

Madonna en Grote Vos zijn niet zo heel populair. Madonna is alleen geen makkelijke pony, dus je moet wel kunnen rijden als je deze pony neemt. Grote Vos is daarintegen wel heel braaf. Bambi en Maxime ook, maar die zijn wel sneller weg. Deze kerstvakantie, en de voorjaarsvakantie is PonyparkCity nog gesloten. Dus dan kan je nog niet. :)
Ik raad je alleen niet aan om in de meivakantie te gaan, want dan is het heel erg druk, dus dan heb je een hele kleine kans op een leuke pony.

Ffhdtjhfyjg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:59

Ooooooooit okee. Jammer wil dan grote vos

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:53

Shaggysophie schreef:
Antwoord please

Nou dan zijn denk de meeste al weg. Er zijn mensen die er om 5 uur 's ochtends al staan. Het ligt er een beetje aan of je in een vakantie gaat, en in welke vakantie je gaat. En welke pony je wil.[/quote]
Ik wilde graag bambi,madonna,maxime of grote vos
Of iets in die richting. I wil dan graag deze kerstvakantie?
Of volgend jaar voorjaars vakantie.[/quote]

de pony's hebben zelf vakantie rond deze tijd tot 1 april volgens mij, je kan beter volgend jaar gaan ;)

Ffhdtjhfyjg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:58

Ja weet

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:57

welke (grote) pony's zijn echte aanraders ?

zover ik weet : okke en groter vos ? (al is okke wel heeeeeel populair :D )

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:49

Okke is niet populair, en alleen een aanrader als je heel veel geduld hebt en heel rustig ben. Ook moet je wel tegen een grapje kunnen, hij is namelijk niet vies van bokken, en hij houd niet zo van lopen. Dat is ook geen makkelijke pony. Verder kun je beter aan één van de cowboys een pony vragen. Dan kun je precies vertellen wat voor pony je wil, en dan zoeken hun er eentje voor je uit. ;)

Ffhdtjhfyjg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:55

OMG

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:36

Moderatoropmerking:
Zoals al meerdere keren gezegd is, is het NIET toegestaan om foto's of filmpjes van iemand anders dan jijzelf te plaatsen. Ook zijn alleen eigen ervaringen toegestaan, dus alleen als je er zelf geweest bent.
Omdat deze regels constant overtreden worden gooi ik het topic nu op slot.