was op ponykamp 1 weekje.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Veel plezier ermee! 
Adil18 schreef:chalinka schreef:
Jezus.....Volgens mij heb ik het al wel eens gezegd, maar haal alstjeblieft die stang uit de mond van dat paard. Schande dat je met zoiets rijdt! En dan ook nog op het diepste ingesteld! Weet je hoe heftig dit is voor een diertje! Dit is een koetsbit!
Adil18 schreef:chalinka schreef:
Jezus.....Volgens mij heb ik het al wel eens gezegd, maar haal alstjeblieft die stang uit de mond van dat paard. Schande dat je met zoiets rijdt! En dan ook nog op het diepste ingesteld! Weet je hoe heftig dit is voor een diertje! Dit is een koetsbit!
normaal rijd ik op de ringen, maar hij was al even niet meer buiten geweest (buitenrit) en heeft echt onozel zitten doen

P_A_R_Love schreef:normaal rijd ik op de ringen, maar hij was al even niet meer buiten geweest (buitenrit) en heeft echt onozel zitten doen

chalinka schreef:P_A_R_Love schreef:normaal rijd ik op de ringen, maar hij was al even niet meer buiten geweest (buitenrit) en heeft echt onozel zitten doen
Jezus
Hallo dinsdag vorige week of die week daarvoor zou die een nieuw bit krijgen en daarmee rijden ...
Wat voorn touwtjes zijn dat ter hoogte van de singel ?