De laatste keer dat ik er was was een dagje, dus toen had ik hem sowieso niet. In de meivakantie was ik een midweek, met een weekend erachter aan, in de midweek was Talana bezet, als ik 5minuutjes eerder was geweest had ik hem wel gehad, en in het weekend had ik hem wel<3 Maar sommige mensen mogen er al om 4uur 'sochtends staan ofzo, dus soms heb ik hem dan ook niet..
Het is niet zomaar een pony'tje hoor Het is een pony waar ik heel veel om geef, en zoiets voel je niet zomaar voor elke pony.. Anders zou ik er ook niet 800 euro voor betalen.. En trouwens is het altijd hartstikke gezellig in de rij..
Ben je er al eens geweest dan? Genoeg mensen hier die flauw gaan reageren voordat ze er zijn geweest.
En ik sta niet 8uur in de rij omdat ik een grote pony wil hebben, ik heb altijd dezelfde aardig kleine pony, waarmee ik alleen nog maar wandel sinds een paar jaar. En als je echt van zo'n pony houd, heb je het er echt wel voor over..
Anoniem
Geplaatst: 24-06-12 17:10
Ragdollcat schreef:
Jeetje zeg.
8 uren in de rij staan voor een ponytje??? zonde van je vakantie. Ga toch eens leuke dingen doen in t park ipv te wachten.
Triest hoor.
JIJ bent triest, je hebt alleen maar verhalen van anderen gehoort, en iik neem aan dat je er nog nooit zelf bent geweest? Doe normaal, en kom terug als je er bent geweest ofzo.
Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen hier zeggen: 'Ja, ik ben er nog nooit geweest, maar aan de filmpjes zie ik dat het zielig is.' Of iets in die richting. Dit is het enige topic op Bokt, waar mensen aan een filmpje kunnen zien of iets zielig is op niet. Lees maar eens wat topics met filmpjes door, overal reacties: 'Het is erg moeilijk te zien vanaf een filmpje.'
ach ik kijk wel, als we een superlieve kleine zien, en we zijn aan de beurt nemen we die gwn. dan hoeft rijden van mij per se niet. ik neem de pony die ik leuk vind of ie groot is of klein, maar ik vroeg me af of er lieve grote pony's waren want een aantal jaar geleden heb ik niet zoveel grote gezien.