Ik heb nu 1 met zo'n suede leren zitvlak en jongen wat zit ik in 1 keer goed in me zadel vast?
Het is wle een nadeel als je zo'n wintec met suede zit hebt dan zit ik muurvast XD
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

johanne schreef:Voor mij geen rijbroek met lederen zitvlak, er is mij verteld dat leer en kunstof niet goed samen gaan. Heb een kunstof zadel. Of is jullie ervaring anders hierin
!!
)

_Patriciaa schreef:Joehoe
ik heb er toevallig Laatst 1 gekocht om uit te proberen, ik kreeg hem de 1e keer nauwelijks over mn kont heen
Maar euhm.. is dat gewoon een kwestie van inlopen?
hij zit namelijk verder prima om mn middel, en mn lengte is ook perfect!
Hij is van het merk horka, iemand daar ervaring mee ?
)Mursey schreef:_Patriciaa schreef:Joehoe
ik heb er toevallig Laatst 1 gekocht om uit te proberen, ik kreeg hem de 1e keer nauwelijks over mn kont heen
Maar euhm.. is dat gewoon een kwestie van inlopen?
hij zit namelijk verder prima om mn middel, en mn lengte is ook perfect!
Hij is van het merk horka, iemand daar ervaring mee ?
Ja ikke, vreselijk zijn die, heb je echt leer??
Degene die ik ooit van Horka heb gehad was van echt leer en die kon ik na het drogen en zo rechtop in de kamer zetten...
Heb heel wat blaren van dat onding gehad :-(
(Is al wel 8 jaar geleden hoor)
Met kunstleer heb ik nooit geen problemen, van het droogrek zo aantrekken. Niets stoef.
Zodra ik de rijbroek aan heb zonder een kunstlederen zit dan glij ik gewoon door het zadel 
ik ga denk eerst een nieuwe witte rijbroek kopen, heb er eigenlijk ook best een dikke kont in
had gekocht. Heerlijk zat het! Toen ik een paar dagen later weer een gewone broek aan had, ben ik na 10 minuten afgestapt omdat het zo afschuwelijk zat!
) dat je die naden op je reet ehbt gedrukt XD

Heb gisteren van die leren jodphurs gekocht en ik meot zeggen altijd leer voor mij nu lopen zo lkkr
iemand nog meer leren jodphurs?