Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
smurffie schreef:als je iemand van 1.73 op een shet van 1 80 zet moet ze haar benen naar achter achter dr kont leggen en dan komt ze per alsnog met haar knieen op de grond, wij hebben op stal een shet die groter is dan 1 meter, en daarbij kan ik ook meelopen (gewoonweg plat staan en dan nog de shet niet raken
) dus een shet van 80 cm kan ze nooit of de nimmer op rijden
) Bonita_Bon schreef:Sorry smurffie, maar als je boven een shet van ruim een meter kan staan (omtrek telt ook mee enzo), moet je benen hebben van minimaal 1.20. Nou is het wereldrecord in been lengte 1.13m. Dus wie zuigt nou wat uit z'n duim.
Vriendin van mij heeft een pony van ±85 cm en daar kan ze met haar 1.80 op dr tenen precies boven staan, met moeite. Als ze haar benen op zou trekken zou ze er inderdaad op kunnen rijden. maar dat doen we dus NIET, haha, uiteraard.
Lianne84 schreef:Andersom zou het wel kunnen.
Corellaa schreef:rijfotos heb ik ook
INCL!!! Cap
absque_dubio schreef:Oh die foto is echt geweldig!![]()
Maar nee, het kan totáál niet! Houd het goed in de gaten..
_Esther schreef:Ben ik dan de enige die wel rijd op mijn een-jarige shet van 70cm?! *gaat rij foto zoeken*.
Redrumfox schreef:Waar halen jullie de puf vandaan om hier nog op te reageren zeg.. ik heb het allang opgegeven om zulke ideeën uit hun hoofd te praten.. Heeft toch geen zin.
Dat kan makkelijk dat ziet toch iedereen ?