Pony park city ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Shet

Re: Pony park city ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 09:11

sannekeee schreef:
bizzybijtje schreef:
Slagharen Clown ???

Ik zou niet weten hoe het daar aan toe gaat Maar ik denk niet dat er zo snel niet-penny's naartoe gaan. En penny's weten wel een béétje hoe je met paarden om moet gaan. Al is er wel een grens Clown

Jaaaa , dat was het .. Clown
Slagharen.

Ik bemoei er ook even mee,PPC is in Collendoorn Knipoog Clown
Wij zijn er in 2006 2 keer geweest en de pony's zijn verre van zielig,er zullen heus wel eens dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen,maar waar niet??

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 09:16

Miss_Shet schreef:
Ik bemoei er ook even mee,PPC is in Collendoorn Knipoog Clown
Wij zijn er in 2006 2 keer geweest en de pony's zijn verre van zielig,er zullen heus wel eens dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen,maar waar niet??

Maar deze pony's worden als atractie gebruikt voor kinderen die niks van ze weten en verkeerd met ze om gaan !!
Ik was er in ook in 2005 , en ik zou je zeggen die pony's haden er de pest is , ze waren koppig en schrik achtig , maarja , ik neem ze dat niet kwalijk !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 12:02

PrettyPony schreef:
takkie_muis schreef:
collendoorn was ene mooiere naam en ik noem het nog steeds zo

ben ik met je eens Pling

ppc klinkt niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 17:47

Ik ben er een jaar geleden ongeveer, een keer heen geweest met een achternichtje mee.
Opzich bedoelen ze het niet verkeerd, en als men zich aan de regels houd is het zo zielig nog niet.

Er mag over heel het terrein alleen gestapt worden, wil je in draf of galop kan je naar een grote bak van hun gaan, of naar 1 van de 2 kleine rijbakken.
Er word elke dag een paar keer les gegeven, zodat de kinderen zo goed mogelijk met de kinderen omgaan.
De meeste ponys liepen dus gewoon lekker een middagje over het terrein te sjokken, en kregen uren lange poetsbeurten. Niks mis mee toch?

Maar helaas, zijn er hele rare volwassenen, en grotere kinderen, die denken ook voor de gein op deze ponys te kunnen rijden.
En vervolgens gaan ze klagen, deze pony is vals, hij bokt mijn kind eraf.
Gek he? Als er net een volwassen persoon op is gaan zitten.

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:35

@ charlotte : zodat de kinderen zo goed mogelijk met de kinderen omgaan Nagelbijten / Gniffelen
maar ik ben der nog niet geweest, alhoewel ik altijd boekjes krijg Ja

Ameena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 09:50

__Charlotte schreef:
Ik ben er een jaar geleden ongeveer, een keer heen geweest met een achternichtje mee.
Opzich bedoelen ze het niet verkeerd, en als men zich aan de regels houd is het zo zielig nog niet.

Er mag over heel het terrein alleen gestapt worden, wil je in draf of galop kan je naar een grote bak van hun gaan, of naar 1 van de 2 kleine rijbakken.
Er word elke dag een paar keer les gegeven, zodat de kinderen zo goed mogelijk met de kinderen omgaan.
De meeste ponys liepen dus gewoon lekker een middagje over het terrein te sjokken, en kregen uren lange poetsbeurten. Niks mis mee toch?

Maar helaas, zijn er hele rare volwassenen, en grotere kinderen, die denken ook voor de gein op deze ponys te kunnen rijden.
En vervolgens gaan ze klagen, deze pony is vals, hij bokt mijn kind eraf.
Gek he? Als er net een volwassen persoon op is gaan zitten.

Precies.
Nogmaals, er is niets mis met de verzorging van deze ponies. Ook niet met hoe ze wordt omgegaan.
Het zijn de uizonderingen, volwassenen, grotere kinderen, die verkeerd met de ponies omgaan.
HET PARK MAG JE HIERVOOR DUS NIET ´AFKRAKEN´
Je zou juist alleen naar ONS moeten kijken, wij doen het daar namelijk dus verkeerd.
Als ik een ´te groot meisje ben´ en ik op een shetlander van 80 cm ga zitten, ben ik daar verkeerd
bezig niet het park dat niet overal op kan letten.

Nogmaals met het park is absoluut niet verkeerd, nerges in.
Alleen wij, die de regels daar overtreden.

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 09:52

Misschien moet het park strenger controleren? Duidelijkere regels stellen en ervoor zorg dragen dat deze ook worden nageleefd?

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 13:41

IK bedoel ook niet echt het park , maar de meeste kinderen en ouders die daar lopen gaan echt niet goed met die beestjes om !!

mijn mening is gewoon , dat je zo niet met pony's om gaat , en ze niet als actracie gebruikt ( wel voor lessen @ manege's )

Skittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 16:04

Ik ben er al zeker 10 keer geweest minimaal! en ze zijn echt niet zielig oke ik geef toe er word ruw met ze omgegaan (1 op de 199 mensen) Die doen het slecht maar die pony hebben een goed leven soms nog beter dan op een gewone manege ze hebben echt niks te kort daar echt niet!! onzin ze zijn niet zielig!!!

xJakoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:57

Ik vind dat het park er goed mee omgaat,
maar het komt door die kinderen,
worden erop gezet zonder dat ze kunnen rijden
& dan 'wedstrijden' mee gedaan. Oke, dat kan nog wel,
als alles goed werd uitgelegd..
En dat die kinderen te groot zijn, schoppen als ze moeten lopen, en misschien ook nog in de mond worden getrokken dát vind ik zielig.

xvanity22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:53

Als je ouder dan 12 bent dan mag je niet eens op die pony's zitten dat staat ook op die site van hun. Dus ik snap niet echt wat die meisjes op die youtube filmpjes op die pony's doen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:07

Moderatoropmerking:
Ahum, erg oud topic, slotje dus.