__Charlotte schreef:Ik ben er een jaar geleden ongeveer, een keer heen geweest met een achternichtje mee.
Opzich bedoelen ze het niet verkeerd, en als men zich aan de regels houd is het zo zielig nog niet.
Er mag over heel het terrein alleen gestapt worden, wil je in draf of galop kan je naar een grote bak van hun gaan, of naar 1 van de 2 kleine rijbakken.
Er word elke dag een paar keer les gegeven, zodat de kinderen zo goed mogelijk met de kinderen omgaan.
De meeste ponys liepen dus gewoon lekker een middagje over het terrein te sjokken, en kregen uren lange poetsbeurten. Niks mis mee toch?
Maar helaas, zijn er hele rare volwassenen, en grotere kinderen, die denken ook voor de gein op deze ponys te kunnen rijden.
En vervolgens gaan ze klagen, deze pony is vals, hij bokt mijn kind eraf.
Gek he? Als er net een volwassen persoon op is gaan zitten.
Precies.
Nogmaals, er is niets mis met de verzorging van deze ponies. Ook niet met hoe ze wordt omgegaan.
Het zijn de uizonderingen, volwassenen, grotere kinderen, die verkeerd met de ponies omgaan.
HET PARK MAG JE HIERVOOR DUS NIET ´AFKRAKEN´
Je zou juist alleen naar ONS moeten kijken, wij doen het daar namelijk dus verkeerd.
Als ik een ´te groot meisje ben´ en ik op een shetlander van 80 cm ga zitten, ben ik daar verkeerd
bezig niet het park dat niet overal op kan letten.
Nogmaals met het park is absoluut niet verkeerd, nerges in.
Alleen wij, die de regels daar overtreden.