Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ook Mirthe (een paard van de fokkerij van mn tante) vond ik helemaal geweldig. Ik weet nog dat ik aan de rand van de wei stond (een jaar of 5 was ik) en riep: Miiiiiiiiirthe!! En toen kwam ze van achterui de wei aangalloperen
Dat heeft ws. zoveel indruk gemaakt dat ik het nu nog weet.
Was toen al een oudje, nu overleden geloof ik. 
(Zie profiel)
. 
Een pony die ik nooit meer zal vergeten. Ik was 6 jaar, ze stond bij de boer en was behoorlijk oud. Ze was wat ik zo nog weet van 1974. Ze was toen dus 22 jaar ongeveer. Heb door haar mijn vertrouwen in de pony's gekregen. Ik kon er onder gaan zitten kon er zelf met behulp van boomstammen bovenop klimmen. Ik kon alles met haar. Was er elke dag 3x. (ze stond op 5 minuten fiets afstand en ik ging altijd met mijn zus. Op een dag was ik daar met mijn buurmeisje, ik was toen 10 jaar. De eigenaar vertelde me dat ik afscheid van haar moest nemen want ze zou de volgende ochtend om 10 uur opgehaald worden. Ze werd verkocht. Ik was kapot en ik ben de hele dag gebleven. En ik stond de volgende ochtend om 7 uur al in de wei. Om 10 uur was ze nog niet opgehaald. Heb haar toen een laatste knuffel en kus gegeven en gezegd dat ik haar heel erg zou gaan missen. Ben toen weggegaan. Toen ik een paar jaar ouder was (toen kwam ik nog steeds bij hem om een witte kleine pony te rijden) hoorde ik van de boer dat ze verkocht was aan de slager. Collin was dus geslacht. Mis haar tot op de dag van vandaag nog steeds. Ze is 26 geworden, wel een mooie leeftijd.

) 

. maar na ongeveer een maand had ik alweer een ander lievelingspaard..

) voor mij. Helaas is hij 3,5 jaar geleden weggegaan.