HH set nature (groen, 2 kanten te gebruiken) met peeskappen & strijklappen Een wit wedstrijd dekje met me naam erop Een bordeaux rode En sinds eergister een nieuwe roze, was in de uitverkoop
Ik heb er maar één, een simpele bruine speciale pad voor onder m'n Barefoot (boomloos). En geloof dat ik ergens ook nog wel één simpel wit zadelvormig dekje heb liggen, was gratis bij m'n vorige Kieffertje.
1 x geel VZH full van ehh.. geenidee? 1 x zebragestreept VZH full van ehh.. Ook geen idee? 1 x zelfgemaakt met beertjes Dr full denk.. ook geen merk dat was t
Heb 1 paardje en vijf dekjes dacht ik : Rood met witte rand Donkerblauw met witte rand Zwart met grijze rand Groen met witte rand en een donkerder groene
Heb er inderdaad 1 bijgekocht, maar er gaan er als het goed is 2 weg. Ik heb vandaag een lichtblauw setje gekocht. Een lichtblauw dekje met bruine rand van HH met lichtblauwe peesjes erbij!
Een pessoa dekje, blauw met verschillende blauwe strepen. Een BR dekje, bruin met een lichtblauw randje. 2 (vrij oude) HH dekjes: 1tje lichtblauw met donkerblauwe rand, 1tje donkerblauw met lichtblauwe rand _die gebruik ik (bijna) nooit meer, alleen als ik mn zadel pas heb ingevet en dat soort dingen. Ik heb ze ook al 3 jaar.
ik heb een pony en een paard. mijn pony heeft: 2 witte wedstrijddekjes 1 wit dekje in zadelvorm. 1 witte met zakken aan de zijkant 1 champage van anky 1 champage 1 paars 1bordeau rood 1 rood 1 blauw 1 allerlei kleurtjes en een weternpad
dat waren ze denk ik mijn paard: 1 blauwe gestreept van hh 1 baby blauwe 1 witte voor de wedstrijden