2 pony's in zo'n korte tijd...

Heel erg veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. God wat moet dit zwaar zijn..

Heel erg veel sterkte toegewenst...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timokyana schreef:ik heb je profiel even doorgespiekt, wat heb je veel pech zeg met je paardjes, heel veel sterkte!
rivanalover schreef:Ze doet helemaal niet Penny, Snap jij soms niet hoe erg dat is?
Blitzelover schreef:timokyana schreef:ik heb je profiel even doorgespiekt, wat heb je veel pech zeg met je paardjes, heel veel sterkte!
OF ze heeft veel pech
OF ze doet penny.. ik twijfel hier eigenlijk aan.. (zie mijn eerdere post)
Citaat:ik heb je profiel even doorgespiekt, wat heb je veel pech zeg met je paardjes, heel veel sterkte!
OF ze heeft veel pech
OF ze doet penny.. ik twijfel hier eigenlijk aan.. (zie mijn eerdere post)
Wil jij hier alsjebleift niet zo reageren dit meisje heeft ontzettend veel verdriet om haar paard en de pony van haar zusje waar ze veel van hield. Ze zit denk ik niet op zulke reacties te wachten nu. Bovendien dat de pony lotti wegging omdat ze echt te groot werd betekend niet dat ze niet veel van haar gehouden heeft en dus vind dat die pony een plaatsje in haar profiel verdiend!
Meid heel heel heel erg veel sterkte! They are to same now.. and when you miss them just look up to the sky and you will see stars a lot of stars but 2 are special. That are you're horses. They will always be with you! They will always love you and they will wait for you high in the sky!
juultjuh schreef:Blitzelover; ga een leven zoeken! Hoe triest kan je zijn zeg! Echt walgelijk!
rivanalover schreef:Mellow@ De ene houdt het soms wat langer vol dan de andere..
rivanalover schreef:Mellow@ De ene houdt het soms wat langer vol dan de andere..
Pradaatje schreef:Maar uit jou profiel maak ik op dat Penotti al overleden is ?
liannes schreef:alleen de pony komt me iets te bekend voor,
maar heb haar al een pb over gestuurd.
2 dezelfde bonten, is wel erg toevallig, maar ja ,
ik hopu jullie op de hoogte