Ik vind het juist leuk dat je paard een naam heeft die niet chique klinkt maar wel grappig. Zo heb ik gister bij de Z dressuur gekeken en daar kwam er 1 uit met het paard: Uche Uche, t stikt hier van de muggen. Slaat nergens op maar vind ik mooier dan een duure naam. Of het paard : tot sinas ( van ali osram ) . Moest echt laggen toen ik die hoorde.
Maar natuurlijk vind ik chique namen ook leuk : Unbelivable ( dahm, hoe schrijf je dat ) of Urnadi X
Die van mij heet Sisco en op de wedstrijd gewoon San fransisco
Miscent
Geplaatst: 15-06-13 13:04
Hallo!
Voor mij de eerste x op Bokt dus ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt
Ik heb een friese ruin van 3 jaar oud en zijn naam is Hugo. Als ik ga starten eind van het jaar dan vind ik dat niet zo'n hele leuke naam eigenlijk. Weet hier iemand nog iets leuks?? Ik probeerde een foto van hem toe te voegen maar ik weet niet hoe dat werkt haha Sorryyyy
Is toch leuk? Brown Sugar, chique, simpel, grapopig mara toch ook een tikkeltje igewijs. Persoonlijk vind ik ICatcher een leuke naam.
Pirate
Geplaatst: 15-06-13 15:31
Ik heb echt lijsten vol met namen staan hier, maar de leuksten vind ik toch Laguna, Medieval, Blacklight, Neon, Bridge, Seven, Doxy, Partuzo, Sherbie, Coyote, Amnesia, Platinum, Toulouse, Helix, Velocity, Espera, en Ib. Uit meerdere delen bestaande zijn ook leuk zoals Nevermind, Speed of Dark, Catch You, Black Sugar, Carte a Jouer, Cloudbreaker, Dream On of Sunset L()llaby.
Ja ik kan dat laatste woord niet typen, komt "banketstaaf" uit