Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eefangel schreef:hey meis! ik heb ook wel eens gedonder gehad met mensen die zeiden dat ik niet goed was voor mijn verzorgpony... ze denken allemaal dat ze het zelf beter weten! maar ach laat je niet kisten het komt allemaal goed! ik ben nu eigenlijk beter terecht gekomen dan ik bij mijn vorige pony was... en jij hebt je sgatjes zelfs nog!
@ Eline: voor zo'n 'pennymeisje' betekend dit heel veel, dan is het toch fijn als daar veel mensen op reageren?!
mylittlejoy schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat je een beetje over de schreef bent gegaan bij die man. Hij heeft in het volste vertrouwen aan jou en je vriendin twee shetjes gegeven, omdat hij dacht dat jullie er goed voor kunnen zorgen.
Nu ziet hij dat de beestjes niet goed in hun vacht zitten en gaat dus bij jou informeren wat er aan de hand is. Ook al heeft hij die ponies gegeven, hij heeft het volste recht om erop te staan dat ze goed verzorgd worden. Anderhalf handje biks vind ik eerlijk gezegd ook veel te weinig, en als die man zijn eigen shet 1kg geeft, is het niet zo raar dat hij anderhalf handje ook te weinig vindt. En op het moment dat hij dat dan aan jou vertelt, begin jij tegen hem te schreeuwen dat het jouw pony is. Ik kan me voorstellen dat die beste man zich nu achter zijn oren krabt of hij destijds wel de juiste keuze heeft gemaakt.
Dus mijn advies is: luister eens naar die man, hij heeft duidelijk het beste met zowel jullie als de ponies voor.
Elaine schreef:shettie schreef:
ik zeg toch dat ik een moeilijk tijd achter de rug heb
O jij hebt een moeilijke 14 jaar achter de rug![]()
Meid, ga jij eerst eens een cursus 'omgaan met andere mensen' volgen. Hoe haal je het in je hersens om zo tegen een ouder iemand te praten. Je zou je dood moeten schamen. Respect voor anderen.
Als ik die man was had die pony allang weggeweest.
Ga lekker met je my little ponys spelen, die zijn dan echt van jou.. en ze hebben geen vacht handig joh!
Elaine schreef:shettie schreef:
ik zeg toch dat ik een moeilijk tijd achter de rug heb
O jij hebt een moeilijke 14 jaar achter de rug![]()
Meid, ga jij eerst eens een cursus 'omgaan met andere mensen' volgen. Hoe haal je het in je hersens om zo tegen een ouder iemand te praten. Je zou je dood moeten schamen. Respect voor anderen.
Als ik die man was had die pony allang weggeweest.
Ga lekker met je my little ponys spelen, die zijn dan echt van jou.. en ze hebben geen vacht handig joh!
Welshcobfan schreef:Oordeeld in dit topic niet iedereen te snel over mensen? uberhaupt oordeel je té snel via internet over mensen, maar ook in het echte leven doe je dat. Is dat erg? nee omdat je moeilijk eerst een uitgebreide persoonsanalyse kan doen voor iedereen. Dus iedereen die zeurt over niet te snel oordelen over iemand anders: kijk eerst naar jezelf want je doet het zelf ook
Rijan_ schreef:ik ben het heele maal eens LADIGO14,EEFANGEL,Vanessa24! ik ken ook en meisje van 14 en die heeft het ook heel moerlijk nouw meis hheeeeell veel sucses ! je moet doen wat jj denkt wat goed voor je shetlander is doe ik ook met mijn fjord en shetlander !![]()
![]()
![]()
Welshcobfan schreef:Rijan_ schreef:ik ben het heele maal eens LADIGO14,EEFANGEL,Vanessa24! ik ken ook en meisje van 14 en die heeft het ook heel moerlijk nouw meis hheeeeell veel sucses ! je moet doen wat jj denkt wat goed voor je shetlander is doe ik ook met mijn fjord en shetlander !![]()
![]()
![]()
en voor sommige mensen is spellen en grammatica al te moeilijk