Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

anders mag ik niet anar buiten maar in de bak rij ik nooit met cap.

Niks is minder waar !!
Ik rij zelf altijd buiten met mijn Haf, en 1x per week in de springles. Ik rij altijd met cap, omdat het moet van mijn ouders en ook omdat ik het zelf wil, je weet tenslotte maar nooit wat er kan gebeuren. Als je 2x met je hoofd tegen de straat bent gevallen en een keer je gezicht in het harde duinzand gestempeld is, kijk je wel uit !!
Gelukkig had ik bij al die vallen een cap op, maar dan nog kan het hard aankomen. Ik laat ook geen mensen op mijn paard zonder cap, want ik ben verantwoordelijk als er wat gebeurt en ik heb geen trek in peperdure doktersrekeningen e.d. Tenminste, mijn ouders niet...
Nee hoor, ik zet die cap gewoon op als ik ga rijden !!

Maxielover schreef:Ik ken ook wel van die mensen die geen cap op hebben, want die denken dat ze superstoer zijn dan of omdat ze het niet nodig hebben in die binnenbak met zo'n braaf paard...Niks is minder waar !!
Ik rij zelf altijd buiten met mijn Haf, en 1x per week in de springles. Ik rij altijd met cap, omdat het moet van mijn ouders en ook omdat ik het zelf wil, je weet tenslotte maar nooit wat er kan gebeuren. Als je 2x met je hoofd tegen de straat bent gevallen en een keer je gezicht in het harde duinzand gestempeld is, kijk je wel uit !!
Gelukkig had ik bij al die vallen een cap op, maar dan nog kan het hard aankomen. Ik laat ook geen mensen op mijn paard zonder cap, want ik ben verantwoordelijk als er wat gebeurt en ik heb geen trek in peperdure doktersrekeningen e.d. Tenminste, mijn ouders niet...
Nee hoor, ik zet die cap gewoon op als ik ga rijden !!
Mocca schreef:
Heb enkele jaren geleden tijdens een hele onnozele val mijn cap doormidden gebroken (bakrand), wat was ik blij dat ik hem op had.
kan je nog welleens vliegen 
zat ze op der knien en was der toch afgevallen.. dus gewoon altijd op! Gewoon voor de zeker heid!