hihi Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihi
maar roze strikjes enzo :S hahaha! En opscheppen over paarden die ik niet heb.. Zou ik nooit doen! ik ben veel gelukkiger met mijn Fleurtje dan met een volbloed
Maar ik vind wel dat meisjes snel een "penny meisje" word genoemd. 

darkmoona schreef:oetsjj ik ben mss sown lieVe penny..
ik vertroetel mun pony uberveel
poets hem knuffel hem kus hem.
ik vintut ook niet egt een wereld ramp als ik niet kan rijden..
en ik vertel mijn grootste verhalen tegen hem.. (laatst betrapte ik mezelf er op dat ik zown beetjj mun hele verhaal van mun ruzie met vriendin tegen hem aant vertelle was xD)
? 
. O ja, en je hebt het soort dat de penny leewst en alles wat daar in staat kopieert naar het echte leven, domdomdom
enne harstikke fout. Grappige is dat ze vaak denken bij het lezen van de penny dat ze alle ervaring hebben over paarden en pony's
tja en ervaring leer je dus niet uit een blad met strips, maar eerder met de praktijk.

Karoliefje schreef:
Als je wil bokken hoef je nog nét niet je penny abonnement op te zeggen hoor
penny's met hun getemde arabische hengsten. viewtopic.php?f=146&t=574085 wordt allemaal lid ! 
Alwiene schreef:Het lezen van de penny maakt iemand geen pennymeisje.
Ergens op bokt staat een erg mooie omschrijving.
In ieder geval, alle paarden superlief vinden, veel vlechtjes maken bij voorkeur met roze strikjes, alles "sielugh" vinden veelal omdat je er geen verstand van hebt en supertrots zijn als je een keer een paard voor iemand uit mag stappen maakt iemand wel een pennymeisje.
Verder zijn Penny's over het algemeen in het bezit van minimaal 10 wilde arabische volbloedhengsten die zij zelf getemd hebben, en waarvan zij de enige zijn die ze kunnen berijden en er dan ook minimaal Z mee starten.![]()

maarja ik ga nu maar,mijn SuperWildeArabischeVolbloedHengst die ik in eht wild gevonden heb toen ie helemaal verwaarloost was moet nog ongevlochten worden voor zijn GrandPrix Special