jongste Z-amazone!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lovehyp

Re: jongste Z-amazone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:29

super leuk!!!!!!!! ;9

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:38

de stal waar ik rij, rijden de ouders ook allebei, dus de kinderen kregen een welsch a merrietje. Mama is niet zo groot en zwaar, dus die reed hem op z niveau, en de kinderen brachten de pony uit in de M1.
De pony kon ook heel goed springen: ze sprong ook over haar zelf heen. Kinderen zijn er overigens mee gestopt.

Ik zeg het maar eerlijk: ik vind het niet 'eerlijk' eigenlijk, gewoon omdat ik 'jaloers' ben. Ik gun het die kinderen natuurlijk wel. Ze zijn nu van paardrijden af, ik had wel willen ruilen .

Ik wil alleen maar zeggen dat ik het snap dat iedereen het raar vind en mensen erover gaan roddelen dat het niet eerlijk gaat (jury omkopen enzo) maar zijn we niet allemaal een beetje jaloers, dat dat meisje het zo makkelijk heeft? Wat overigens misschien helemaal niet makkelijk si voor dat meisje. Ik speelde elke zaterdag om zeven uur al buiten. Zij moet dan zich voorbereiden op haar proef, zit de hele dag een beetje op zo'n wedstrijd terrein, moet elke dag trainen. Lijkt me toch niet zo super....

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 14:55

Volgens mij is die Lovehyp een beetje heel erg nep.
Toevallig dat ze net registreerd als ze zo een verhaal leest.
Ik vind het heel knap dat zo een klein meisje het zo ver kan schoppen!

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 21:20

ArieLover schreef:
Volgens mij is die Lovehyp een beetje heel erg nep.
Toevallig dat ze net registreerd als ze zo een verhaal leest.
Ik vind het heel knap dat zo een klein meisje het zo ver kan schoppen!

zo"n idee kreeg ik nou ook want er staat ook nix in het profiel

lovehyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 07:56

als julie het zo graag wil weeten waar ik woon ik woon in ouderwater. leeuweringerstraat

lovehyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 07:59

en mijn pony heet sintels hypos en mijn zusje heeft een A/B pony hij heet bolletje *o/*

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:06

Pff, wat een hoog roddelgehalte, maargoed zolang er over je gesproken wordt, ben je er nog
Ik ken de pony heel erg goed, daar wij hem gefokt hebben. Hij heeft met 2 amazones in de klasse Z gelopen, dus Rachel is de 3e die hem naar de Z toe heeft gereden. Ze is net als ieder ander in de B begonnen en toen ik ze voor de laatste keer zag rijden, zat ze er erg netjes op. Ik vind het erg knap dat ze op zo'n jonge leeftijd op Z niveau rijdt, dat doet niet iedereen haar na.

bemelmans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:05

en ik ken de pony van haar zusje!!!!
wij hebben hem tenslotte aan fam. Fokker verkogt.

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 14:26

dat is egt een super leuke toffe mooie pony!! had hem gezien op de utrechtse kampioenschappen

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 14:43

Ik vind het erg knap, op je 8ste al Z rijden (stiekum ook een beetje jaloers natuurlijk) Toen ik 8 was scheurde ik nog met mijn supershet door de bossen.

Of het goed is om zo een jong kind zo intensief te laten trainen denk ik niet, maar als het nou de keuze van het kind zelf is? Tot op zekere hoogte hoor je denk ik je kind te beschermen tegen zichzelf (als dat nodig is) Maar Elke ouder wil toch zien dat de droom van haar kind uitkomt? Als als die droom in de dresuur ligt!

Ik kan me voorstellen dat er veel afgunst en jaloezie is, trek hier niks van aan en doe lekker wat je zelf wilt.

Heb je ook foto's? Lijkt me leuk om je is te zien rijden!

Groetjes

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:04

wauw echt goed! het was ook mijn allergrootste wens toen om zo hoog te zijn.nu nog steeds trouwens en ik ben 12 en rijd in de L1 dus ik moet nog wel even oefenen.lijkt me gaaf om je is te zien riijden! laatst had ik kans om mara de vries te zien rijden. ben ik op ponykamp en ze was in ons dorp!! met power and paint! ben echt grote fan van power hijs echt stoer.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:33

Ik heb haar ook een keertje zien rijden. Vooral die vader was erg fanatiek Maar ik vond het er erg leuk uitzien

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 17:54

Wat jammer dat sommige mensen dat de naam Loverhyp nep is, de berichten van Lovehyp zijn echt van Rachell, het kan toch zijn dat iemand haar op dit topic heeft gewezen?

En ook krom dat jullie zo aan het roddelen zijn, echt triest! Maar zolang er over je gesproken wordt ben je er nog

Rachell, op naar het Z2!!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 18:01

Laatst bijgewerkt door benangelique op 16-09-05 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 18:02

Ik heb r ook wel een paar keer zien rijden
Vindt het er super lief uitzien en je ziet echt dat ze dr best doet. Om je kind zo jong op zon niveau te laten rijden is ieders eigen keuze. Het zou niet de mijne zijn maar als het meisje er maar plezier aan beleefd is er verder niets mis Ik denk iig dat we nog wel van dr gaan horen in dr ponycarriere

lovehyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 07:15

ik ben vrijdag nog naar horse_event geweest en heb een handtekening van laurens van lieren,lootje schoots,anky van grunsven,enz enz enz enz en ik mag de kur opmuziek een keer aan anky van grunsven laten zien! *o/* ik ben vrijdag nog naar horse_event geweest en heb een handtekening van laurens van lieren,lootje schoots,anky van grunsven,enz enz enz enz en ik mag de kur opmuziek een keer aan anky van grunsven laten zien! *o/* ik ben vrijdag nog naar horse_event geweest en heb een handtekening van laurens van lieren,lootje schoots,anky van grunsven,enz enz enz enz en ik mag de kur opmuziek een keer aan anky van grunsven laten zien! *o/*

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:17

oh watleuk ik mog ook een keer naar horse event meerijden vorig jaar was egt super leuk!!! tof dat je een kur voor anky mag rijden !!!

Purtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:22

rachel ik heb je pas in oude tonge zien rijden en ik vind het heel knap dat je die pony zo goed door de baan stuurt. wat iedereen ook zegt die pony loopt echt niet vanzelf en je kan gewoon heel goed rijden. vorige keer had ik je nog mijn gewonnen sokken gegeven in oude tonge!!! je moet je niets aantrekken van al die mensen hier ze zijn heel erg jalours. En als je nog een op een hengst wil rijden mag je wel een keer op die van mij hoor groetjes purdey

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 10:09

hoi rachell ik ben het ik wil even zeggen dat rach bij de eigenaar van mijn verzorgpaard pension staat en dat ze heel aardig is en reece ook (zusje) en rineke ook( moeder) en ze zijn gewoon heel fanatiek maar ze doen het allem aal zelf en hypos is echt een droppie en hij kan dansen!!!, en bolletje met die deuk in z;n koppie ( hij is welsh met zo;n gebogen snuitje) is super leuk maar hij kan wel uithalen vooral naar hypos en callie van 35 krijgt daar een geweldige oude dag en het zijn gewoon heel aardige mensen en ze zijn ook rijk ja maar wat wil je als je een eigen bedrijf hebt , en ik hoop dat jullie nu wat meer over haar wten en als jullie nog wat willen weten vraag het dan aan mij want ik weet het . en rachell ik hoop dat het snel beter gaat met acressa

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:43

lovehyp ! vraag eens aan je ouders of ze je kunnen helpen met wat foto’s op bokt zetten , ik ben benieuwd ! heb je nog nooit als combinatie gezien

[edit]

ik bekijk de paard en sport nu , reed jij mee in Schoorl ?? Bij bestgaand C-pony’s ??

Daar was ook namelijk zo’n klein meisje !! Ik won toen btw met mijn 3-jarige groene hengst

Jamila

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:54

idd !!

op Schoorl CH was ze ook !

Toen zat die moeder de hele tijd in te fluisteren als ze langs reed (reed er zelf ook mee ) van :

Rijd langs de jury , meer stelling , dit en dat blablabla !!

En toen werd ze de baan uitgestuurd omdat ze niet bij de laatste beste hoorde en toen moest ze huilen !! En ze hield haar hoedje ook op , zei de jury nog tegen mij dat het geen toneelvoorstelling was en dat cap verplicht is ! ’

Soraya92 en Marjolein88 jullie werden met die NRPS hengsten toch 2de allebei ? Vet goed met die jonge beesten !! Ik vond ze de mooiste

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:03

Nou ik vind het geweldig knap. Ik ben nu 15 en ben nog nooit hoger dan de L1 geweest. Zou het, ook op mijn achtste(toen ik nog rondcrosste op mijn shet die niet in de trailer wou dus waar ik nooit mee op wedstrijd kon), enorm graag willen, maar heb er denk ik het talent niet voor. Ik vind het juist goed van die ouders dat ze het talent van hun kinderen zo stimuleren. Ik zag ze ook in Kootwijk zaterdag 17 sept (met Bolletje) en het zag er gewoon heel leuk uit.

Heel veel succes nog verder met je ponies.

@ Jamila, bijna alle moeders geven wel aanwijzingen hoor! Ik vind aanwijzingen fluisteren altijd nog beter dan die lui die met hun oordopje (of hoe dat ook heet) rondrijden en waar de instructeur/trice steeds aanwijzingen door zit te bleren.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:07

@ Jamila, ik zou ook mn hoedje opdoen als ik 8 jaar was en Z reed!
"[***] die oortjes zijn er juist voor dat de instructeurs niet gaan bleren over het hele terrein. Hier kunnen ze gewoon aanwijzingen door geven zonder dat iedereen er van mee 'geniet'

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:11

Ik vind het wel knap, alleen best wel zielig voor het meisje, als ze elke dag les krijgt en weinig tijd heeft om andere dingen te doen die ze leuk vind.

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:11

Melanie15 schreef:
@ Jamila, ik zou ook mn hoedje opdoen als ik 8 jaar was en Z reed!
"[***] die oortjes zijn er juist voor dat de instructeurs niet gaan bleren over het hele terrein. Hier kunnen ze gewoon aanwijzingen door geven zonder dat iedereen er van mee 'geniet'

Maar ik bedoel tijdens de proef dat ze er aanwijzingen door geven, ga maar eens kijken op wedstrijden. In ieder geval bij ons in de buurt wel. Zelfs lui die nog maar in de B rijden.