Er is iets wat ik niet snap hier. Noem me raar, maar ik vind het leuk te kijken wat mensen zoal posten. (raar trekje, heeft iedereen wel he?

) Nou ga ik eens Joran, Chippiepony1 en Ponygekje nakijken en wat kom ik tegen?
JoranMijn paarden heten Joran (ik noem hem altijd Jojo hij is mijn allerlievste pony) Amigo en Liberty, ze zijn allemaal om verlief op te worden!!!
Ik heb 7 jaar rij ervaring en ik rij nu in de L1
Hoi, ik ben 13 jaar oud en ik rijd nu 7 jaar, ik ben op zoek naar een leuke paardenvriendin. Het zou leuk zijn als ze tussen de 11 en de 14 jaar oud zou zijn en natuurlijk paardengek!
Ik heb zelf een paard dat Joran heet, ik zou het leuk vinden als die gene ook een paard of verzorgs paard heeft. Maar het hoeft niet hoor!
Als je 7 jaar rij ervaring hebt en een paardenverzorgingsdiploma
Chippiepony1Ik heb ook twee pony's Joran en Paco,
Ik rijd 7 jaar, is dat volgens jou genoeg ervaring?
jammer, ik ben pas 13, na ja voor het geval dat hier wat info over mij:
ik heb 7 jaar rijervaring
ik rijd dressuur
ik heb een paardenverzorgings diploma
ik help paarden/pony's van hun angsten af
(bijv. van trailers angst, enz.
Ik vind het wel heel leuk, maar ik ben pas 13 en heb 7 jaar rijervaring
PonygekjeIk rijd 7 jaar is dat genoeg ervaring denk je???
Hoi, wil je me leren kennen, stuur dan effe een pbtje.
Ik heb twee lieve paarden ze heten: Chippie en Paco!!!
Ik hou heel erg van mijn paardjes net als jij van Joran, maar soms moet ik ook effe streng zijn! Gelukkig niet vaak want Chippie en Paco zijn zulke schatjes
Hoi, ik mag helaas niet nog een paardje maar nog veel suc6 er mee en touwens, zo'n lieve merrie vind vast snel een nieuw lief baasje!!!
Lappri zullen we vriendinnen woorden??? Je lijkt me echt een aardig type, maar ook de rest hoor stuur gerust een pbtje en maak kennis, ben nog nieuw hier en wil graag vriendinnen maken dus stuur pbtje!!!
Samenvatting: 1) we hebben hier 3 paardennamen die bij verschillende mensen terug komen,
2) 2 mensen van 13 en ik gok de 3e ook,
allemaal 7 jaar rijervaring,
3) 2 hebben een paardenverzorgingsdiploma

,
4) de ene keer heeft er een 3 paarden, de andere keer eentje,
in de onderschrijving van een ander staat iets over 2 paardjes in haar posts dat ze geen paard mag ivm school etc
5) 2 zijn er naargeestig op zoek naar paardenvriendinnen
6) 2 "helpen paarden van hun angsten af"
Voor mij allemaal iets te toevallig, dus wat moeten wij nú van dit hele topic denken?