Heb jij een bodyprotector?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:26

vonneke schreef:
Rockey vind ze helemaal geweldig Tong uitsteken

ja ze zijn ruig Tong uitsteken

en jij zou vast ook goed met die bodyprotector passen in een oefenparcours met mijn merrie Cool

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:54

ik heb er 1
altijd om eigenlijk Haha!
k heb dr geen last van, dus waarom niet
en je kan even hard vallen met springen als met dressuur

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:55

boven me dressuurjasje Verward
hij past er niet onder Bloos!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:44

Ikke, aangezien ik erg van crossen houd *LOL* Met springen nu ook wel vaak aan (laatst beetje vervelend na een hindernis met zn tweeen naar beneden gestort, niet fijn -> Cap doormidden). Liever bodyprotector dan het een en ander gekneusd!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:51

ja cker!!! voor het crossen he *LOL* maar ik gebruik'm ook wel eens met het inrijden van een jong paard,of tijdens een crossachtige buitenrit!! ik vind het een heerlijk ding om mee te rijden!!!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 23:18

jah ik heb er ook een, voor springen en volgend jaar wil ik ook gaan crossen!

AL_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 02:40

ik moet hem altijd dragen... Je raakt er wel aan gewend hoor !

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 14:58

Ik heb er een voor met crossen (sja verplicht...), maar ik draag em zo min mogelijk. Ik val altijd eerder met zo'n ding omdat ik dan niet zo erg kan bewegen. Ik heb em ook wel een tijdje omgehad met springen, toen me pony niet zo graag wilde en wel eens stopte, maar dat vond ik niks.

Jeaninee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 19:31

Ik heb geen bodyprtector omdat ik niet hoog spring en niet aan cross doe. Overigens vertouw ik mijn verzorgpaardje en van die makke
manege pony's val ik bijna nooit Schijnheilig

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 20:53

Ik heb dr ook 1, jonge pony en tja die doen nog wel eens gek, maar ik heb er geen last van!! een goede bodyprotector hindert niet in je bewegingen dus zou je er niet door af kunnen vallen... ik wil ook gaan crossen dus tja dan heb je er zoiezo ook een nodig...

Hessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 12:57

Hoihoi,

Jah ik heb een bodyprotector, ik gebruik hem altijd met springen en heb er vaak wat aan gehad.

OK dan!

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:22

ik heb dr geen, val haast nooit van me paard en als ik val is het meestal gewoon heel stom en dan val ik op me schouder en rug, maar heb dr eigenlijk nooit last van, wel beetje stijf volgende dag maja..
't ergste wat me is overkomen is een zwaar gekneusde pols nadat er een groot paard op ging staan(maar ik was zo dom dr af te vallen) en met bodyprotectro was me pols ook niej heel gebleven

Unicorn1984

Re: Heb jij een bodyprotector?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 23:30

Ik heb geen body protector

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 11:16

Ik heb er een omdat ik ben gaan springe. 'Mijn' springpaardje wou toen nieteens over 30 cm (terwijl ik voor dat ze vakantie had gehad een meter met haar had gesprongen, dus ze miepte gewoon..) kruisje heen.. Tja, veel staakpogingen en vallen heb ik toch maar zo'n ding aangeschaft.. Ik heb hem nu meer dan een jaar en spring er elke week mee, paard springt nu weer alles (oke, soms door miscommunicatie of stuurfout van mij, weleens weigering) maar is echt zo een paard dat met alles en iedereen mee vliegt.. En geloof me voor een manegepaard is ze heel lenig Tong uitsteken Ik kan haar nu wel uitzitten omdat ik nou wel weet wat ze doet, maar ze doet het soms uit het niets en al heb ik een redelijk vaste zit, ik donder er echt wel af als ze echt idioot doet!

Ik heb hem ook 1 keer met dressuur aan gehad, toen moest ik een paardje overpakken die strontvervelend was.. Ik ging de strijd met hem aan.. maarja verloor hem wel (hij bokte echt gemeen Knipoog) Dus toen heb ik het zand van dichtbij gezien, daarna weer lachend opgestapt (stomme pony Haha!) en gewoon verder gereden, toen was hij super braaf Clown

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 14:26

Ik heb geen bodyprotector maar zou er wel een willen

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 15:15

Ik heb wel een bodyprotector. Toen ik nog bij de pony;s sprong heb ik in het begin van de M even met bodyprotector gesprongen, omdat dat erg wennen was en mijn pony ALTIJD springt en we dus een paar keer midden in een oxer zijn beland Haha!
Nu heb ik een nieuw paard en nu rij ik met springen wel weer met bodyprotector (hij houd van onverwacht bokken na de hindernis enzo Clown )

moowsy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:49

Margon schreef:
Door een bodyprotector je sleutelbeen breken Verward Yeah Right!

Waarschijnlijk bedoeld ze erdoorheen, dus met dat ding nog steeds gebroken.

Maarre ik heb er geen, gewoon omdat het ontzettend duur is en ik nog niet echt heb idee heb gehad dat het nodig was.

lieferdje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:47

ik heb een body protector gekocht omdat ik 1 keer op een paard zat die lanceerde me zo hard dat ik eerst op een ander paard ben beland en daarna tege de barriere..

en heb daar best wel veel last van gehad en nu nog in me rug..
en nu rijd is nog steeds op van die manege paarden en daarbij weetje nooit wat ze doen.

dus ik heb voor mijn eigen veiligheid een bodt protector gekocht vind het wel lekker warm zitten vooral in de winter lijkt wel alsof t warmte vasthoud..

maar als het niet lekker zit is de body protector misschien t klein of t groot

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:29

Ik heb er geen.
Ik rijd op een manege, en heb er dus ook niet echt een nodig, de pony's zijn behoorlijk mak.
Wanneer ik ooit eeen ander soort paard te rijden krijg, weet ik het nog niet.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 16:17

Ik heb er eentje aangeschaft voor SGW-wedstrijden , daar is het verplicht er eentje te dragen .

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:31

ik heb er geen vind ze een beetje erg duur. maar je misschien is het wel handig voor je eige veiligheid maar ik spring toch niet

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:36

ik heb er ook een jonge ppny die net onder het zadel is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:39

YEP, heb er ook 1, ik spring niet maar m'n paard soms wel. Knipoog En na ik bijna m'n rug gebroken te hebben ben ik wel genezen van het rijden zonder.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:41

ik heb er geen wnat ik mag nei van mn ma Haha! ik val wel geregeld bij het springen maarja voorlopig niet erg
maar als het moet zou ik wel 1 krijgen

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 20:03

Ik heb er een, maar ik doe die alleen aan voor op wandeling Lachen.
'k voel me er wel veilig mee.

Voor het springen draag ik die niet omdat wij toch niet zo veel springen en meestal gaan we maar tot 1 meter. Lachen