Zomerinstructie weken voor 2005, wie gaat er ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:30

Ik zou ook wel willen met Amber,maarik weet niet,moet je ook springwedstrijden rijden?? Gaat er ook iemand naar de all-round Pony's?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 21:39

Volgens mij zijn het alleen lessen die je krijgt, waaronder ook Springlessen.

Er zullen vast ook wel mensen van Bokt naar Alround Pony's gaan, er zijn nog 2 Topics hierover, misschien kan je die eens doorlezen?

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:05

Ik zal even vertellen hoe mijn indeling er dit jaar uit zag; ik deed All Round pony's

Maandag: 's ochtends een half uur dressuurles, 's middags een uur dressuurles
Dinsdag: 's ochtends een uur springles, 's middags een uur dressuurles
Woensdag: 's ochtends een uur dressuurles, 's middags een uur walles [eventing]
Donderdag: was in mijn week een beetje raar maar een buitenrit van 5 uur ik heb zelf niet mee gereden maar het was heel veel stap en draf en bijna geen galop, deze buitenrit was er omdat er de hele dag een merriekeuring was op het KNHS Centrum! Normaal is het een buitenrit van anderhalf uur
Vrijdag: keuzeles je kon uit verschillende dingen kiezen; springles, een springparcours springen, dressuurles, dressuurproef rijden die dan beoordeeld zou worden, eventing les. Lachen

nicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 15:51

Oohw okeej bedankt Margon!
maarre...denk je dat ik het zou kunnen ik ben op dit moment b+9 en heb om de week springles....samen met Amber...maar we kunnen het nog niet zo goed allebei... snappie...?Verder heb ik wel elke week dressuurles...

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 15:53

ik was toen ik heen ging ook niet in het springen gekwaliviceert (schrijf ik het zo goed) maar sprong thuis wel.. maar toen ik ree dus met springen houde ze er beetj rekening mee ze delen je geloof ik ook inin groepen op springen waar je bent en dressuur.. dus daar hoduen ze wel recening mee maa rik denk da thet wel moet willen hoor nicegirl..

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 15:54

ow voor mij wordt het springen ook een grap, ik start die van mij helemaal niet, vandaag weer na lange tijd ons eerste springles Knipoog moet toch niet voor al te veel verassingen komen te staan Haha!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:00

hah het viel bij mij wel mee ik mocht zelf weten wat ik sprong wel of niet..

nicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:05

ohw okeej thnx allemaal!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:35

In mijn week was een meisje die was Z2 dressuur en sprong verder (bijna) nooit en crossen deed ze al helemaal niet.... je komt daar toch om te leren Knipoog

nicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:38

hmm ja das waar!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:37

Ik wil ook heel graag, maar weet niet of dat erin zit Scheve mond

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 23:51

Hoezo zou het er niet inzitten? Lachen

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 00:00

ik heb geen vervoer

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 00:04

Kan je niet met iemand meeliften dan?
Of een trailer van iemand lenen, of je zou er eentje kunnen huren?

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:59

CHantal je kon toch misschien met Yvon en Maud mee op de vrachtwagen of zo?

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:08

Ja maar of dat een grapje was weet ik niet Haha!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 17:36

Zou het even navragen dan voor Januari. Haha!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:52

Ik spring ook niet op concours met deze pony, maar had het thuis ook eigenlijk nog nooit echt gedaan (na 1 1/2 jaar Haha! ). Was afgelopen jaar dus op allround kamp in Ermelo met een vriendin van me. Nou ik heb gewoon lekker ALLE crosshindernissen gedaan Haha! En ook gewoon gesprongen! Kwam erachter dat je met een Z2 dressuurpony én een dressuurzadel ook best kunt springen. En Mazzel kon het nog goed ook! Ik werd alleen enorm gelanceerd omdat hij heel erg basculeert en hoog springt en ik in een dressuurzadel zat Tong uitsteken . Volgens mij vond iedereen wel heel grappig en cool haha!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 09:41

Hahah, geweldig!
Zo leer je nog eens verschillende kanten van je Pony kennen op de Instructieweken. Knipoog

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 10:13

ik ga naar de allround of sgw week van de pony's
denk ik Lachen

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 14:10

Ik wil zo graag in de SGW paarden week maar mn paard heeft nog nooit een crosshindernis gezien Schijnheilig dus dat is dan misschien niet zo'n goed idee Tong uitsteken

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:32

Over dat kastje-probleem, khad thuis op een gegeven moment 3 zadels en dan ga je naar Ermelo en dan... Bloos! Maar ik heb dus altijd mijn eigen kist sowieso al mee. Die zet ik gewoon voor de stal van Lars en kan een zadel met nog wat troep in. Meestal heb ik daar dan laarzen (+laarzenknecht) en hoofdstel, cap, borstels, zweepjes etc. etc. En het andere zadel gewoon in zo'n kastje naast de bak (heb altijd wat extra slotjes mee Schijnheilig ). En ehm verder, kan ik evt. nog spul dumpen in de trailer (dekens, voer, weet ik et, ruimte zat ). Kom je daar voor 5 dagen trainen en een rotzooi mee!! Unbelievable Tong uitsteken Bloos! Maar wel leuk *LOL* kHoop dat ik hiermee wat probleempjes heb op kunnen lossen Tong uitsteken Het zijn ideeen Knipoog

(je leert het vanzelf allemaal als je er al 5 keer bent geweest natuurlijk Cool )

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 16:25

Sjellii schreef:
Hahah, geweldig!
Zo leer je nog eens verschillende kanten van je Pony kennen op de Instructieweken. Knipoog

Inderdaad Haha! En heb ook geleerd dat ik nooooit meer moet proberen om met hem een waterbak door te komen Knipoog

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 18:42

hesterv schreef:
Over dat kastje-probleem, khad thuis op een gegeven moment 3 zadels en dan ga je naar Ermelo en dan... Bloos! Maar ik heb dus altijd mijn eigen kist sowieso al mee. Die zet ik gewoon voor de stal van Lars en kan een zadel met nog wat troep in. Meestal heb ik daar dan laarzen (+laarzenknecht) en hoofdstel, cap, borstels, zweepjes etc. etc. En het andere zadel gewoon in zo'n kastje naast de bak (heb altijd wat extra slotjes mee Schijnheilig ). En ehm verder, kan ik evt. nog spul dumpen in de trailer (dekens, voer, weet ik et, ruimte zat ). Kom je daar voor 5 dagen trainen en een rotzooi mee!! Unbelievable Tong uitsteken Bloos! Maar wel leuk *LOL* kHoop dat ik hiermee wat probleempjes heb op kunnen lossen Tong uitsteken Het zijn ideeen Knipoog

(je leert het vanzelf allemaal als je er al 5 keer bent geweest natuurlijk Cool )

Hahahahahaa Haha!
Ik had er dit jaar niet eens aan gedacht dat ik nog wat zooi in de trailer kon leggen Tong uitsteken

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 13:56

Dat zou wel erg fijn zijn idd, met dat idee kwam mijn vader ook al.
Maar word het dan niet gestolen uit je trailer?