Zo recht toe recht aan, zo zonde in mijn ogen...
Maargoed, iedereen moet doen wat ie mooi vind bij zn paard.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
robbie88 schreef:hoIk hou van sportcoupe maar rijd op een tinkerstal, en de manen zijn daar heilig
, op wedstrijd gaan er gewoon knotten in, heb een hekel aan uitgezakte hengstenvlecht
[ [url=m/oDukRQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aCcGr4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Lxqrzj.jpg]Afbeelding[/url] ]
en op de juiste (onderhandse) manier. 

Shirley schreef:Hier ook een voorstander van puur natuur, lekker makkelijk ook, niks bij te punten, te knippen of te scheren!
Zelfs m'n fjord: [ [url=m/kURi6z.png]Afbeelding[/url] ]
Misschien ben ik wel gewoon lui
! 

EmptyWords schreef:Sportcoupe. Bij alles. Friezen, haflingers.... overal sportcoupe
cp112 schreef:robbie88 schreef:hoIk hou van sportcoupe maar rijd op een tinkerstal, en de manen zijn daar heilig
, op wedstrijd gaan er gewoon knotten in, heb een hekel aan uitgezakte hengstenvlecht
[ [url=m/oDukRQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aCcGr4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Lxqrzj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan moet je strakker vlechtenen op de juiste (onderhandse) manier.
Hier altijd strakke hengstenvlechten.
Aan 1 kant
[ [url=m/lY9YLk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UwsR4C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of iedere kant 1.
[ [url=m/wn3YzW.jpg]Afbeelding[/url] ]

mavantos schreef:cp112 schreef:Hier beide bij hetzelfde ras
[ [url=m/cg6I6B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XWOjo7.png]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn de enige toelaatbare lange manen, korter of dunner dan dit en maak er dan alsjeblieft een sportkapsel van
anjali schreef:Als ik paarden zie die gekortwiekte manen hebben dan verdenk ik ze altijd van zomereczeem.

Hoppit schreef:Lol, dit gevoel krijg ik altijd bij sportcoupes
[ [url=m/ql1olQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met die lange manen ben je toch je halve leven kwijt aan vlechten? Mijne had het ook toen we uit de wei kwam en nog niet van mij was. Geloof dat ik haar binnen de 24u eigendom helemaal kaal heb geknipt
Had er na 1x rijden al zo'n ruzie mee met m'n teugels