Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
horzieloverr schreef:het enige wat zielig aan ppc is is dat er afentoe te grote kinderen op de pony's rijden. als de cowboys dit zien wordt er gewoon wat van gezegd. Ppc verbied het ook om zo'n groot kind op een pony te zien rijden. Verder hebben die pony's het gewoon goed daar, ze zijn de hele dag buiten en staan ook gewoon vaak op de wei.
horzieloverr schreef:Omdat ze niet verwachten dat ze er dan ook op gaan rond sjeezen? Ze kunnen toch ook niet tegen de mensen zeggen die voor 450 euro een verblijf geboekt hebben zeggen: "Sorry, je krijgt geen pony mee''
horzieloverr schreef:Omdat ze niet verwachten dat ze er dan ook op gaan rond sjeezen? Ze kunnen toch ook niet tegen de mensen zeggen die voor 450 euro een verblijf geboekt hebben zeggen: "Sorry, je krijgt geen pony mee''
. Genoeg ponykampen voor kinderen van 13-18 jaar. En een vast tijdstip dat je een pony kan ophalen plus een maximaal aantal minuten van tevoren dat je al in de rij mag gaan staan.

Ik ga al vanaf kleins af aan met groot plezier heen. Jammer dat de sfeer etc. verpest wordt door mensen die geobsedeerd zijn door die ene pony en hiervoor langer in de rij staan dan dat ze de pony daadwerkelijk hebben. Tuurlijk wil je je lieveling, maar kom op..

. Terecht met pensioen 
Kikkerbadje is het

mvdbijl schreef:Het gaat er niet Om dat mensen slecht voor de pony's zorgen maar dat zoiets anno 2017 echt niet meer kan..
) van Camira en Kleine Bambi haha, nee even zonder gekkigheid. Dat zijn mijn favorietjes. Er was ook een tijd dat ik daar op kon zitten, (helaas) zijn die tijden geweest, en geniet ik nu lekker van hun zonder het rijden!