ik wil geld verdienen ponys rijden voor geld?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Knorretjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:10

meestal vragen de eigenaren geld voor het rijden op een pony :o
Misschien kan je kranten gaan bezorgen als rijden voor geld niet lukt

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:16

TS, neem enkel een bijbaantje aan dat voldoet aan de eisen "bijbaantje voor 14 jarigen in Nederland". Zoek dus een bijbaantje buiten de paarden/pony's. Zorg dat je contract correct (volgens de Nederlandse wetgeving) is opgesteld. Laat je tevens bijstaan door je ouders in je zoektocht.

Zie pony rijden als een leuke hobby en zoek het risico en gevaar a.u.b niet op. Je hebt maar 1 lichaam.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 09:25

Tobbes schreef:
Stomme vraag maar is niet strafbaar om 14 jarige voor kleine vergoeding lichamelijke zwaar werk te laten doen?

Ik weet niet hoe dat in Nederland zit natuurlijk, maar hier in België is het illegaal om minderjarigen te laten werken. En al helemaal strafbaar om dat in het zwart te doen. Misschien mag je in Nederland al vroeger aan het werk, maar zelfs dan heb je een contract nodig lijkt me.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:58

Ik wacht hiermee tot mijn 16e dan word je met inrijden of bijrijder meer aangenomen. Nu kan je vragen of je ergens stalhulp kan worden?