ik zie het probleem niet. jij hebt het toch ook moeten leren?
zij toch ook? of wil je dat alle 8 jarigen meiden weggaan en alle 13/14 jarigen betweters overblijven?
sorry maar zo kom je wel over...
of ben ik nou de enige die het zo ziet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

uren poetsen,manen vlechten..mooie bijpassende setjes(in felle kleuren!)..lange wandelingen in het park,een beetje vrijheidsdressuur zo nu en dan en als de paarden in de wei staan,lig ik te zonnen op de dijk!!heerlijk
maakt me hoofd lekker leeg..en de paarden genieten van al de aandacht
Cavaletto schreef:Wat ik onder 'Penny' versta is de positieve betekenis van het meisje dat graag met pony's/paarden bezig is. Ze hoeft niet perse te rijden ze is net zo gelukkig als ze aan het poetsen en tutten is en zelfs als ze helpt met klusjes op stal is ze helemaal in haar element. Dat is naar mijn mening een positieve Penny. En dat ben ik dus ook. Ik ben een meisje van 50 plus En ik ben een 'Positieve Power Penny' eersteklas!
Ik snap het wanneer meisjes bij stal vragen of ze mijn paard (de braafste lieverd) mogen borstelen of samen met mij uit de wei halen. Heerlijk als zij ook zo genieten, daar geniet ik ook van en ook mijn paard vindt al die extra aandacht geweldig
Ik praat tegen sommige paarden (zoals 1 van de Friezen die zich wel lekker jong gedraagd) alsof het baby's zijn ook, en nu mijn verzorgshetjes pasgeleden een baby hebben gekregen is er echt geen houden meer aan. Mijn verzorgpaard vond het dan weer niet zo geslaagd dat ik haar staart ging vlechten, want dat was stom en het voelde gek dus eigenlijk mocht het allemaal niet.

en 2e omdat hij ontzettend gevoelig is en veel karakter heeft. Je moet echt weten hoe met hem om te gaan, anders kan hij wel eens heel moeilijk gaan worden. Oh en dit allemaal in t 'wilde westen van canada'.
Superschattig! En ook lekker penny met eigen poetstasjes en vlechtjes en zo
en 4 jaar geleden is als 14 jarige erg lang haha
Maar wel met heel veel plezier!
Maar bij een Penny denk ik meteen aan roze!