Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kayleigh327 schreef:Ah leuke foto!
Zij doet precies hetzelfde, heb ook eerst rustig over het terrein gewandeld, toen ging ze bij iets spannends ook stilstaan en briesen!
Fijn dat ze zo relaxed is
Morgen weer een buitenritje in nieuw gebied. Ze blijft tot nu toe lekker rustig buiten!
Je hebt al weel een mooi nieuw halster zo te zien
Op de foto ziet ze voor het eerst Minigeitjes in het kleine weitje onaast ons huis. Super spannend
natuurlijk! Haha
[ [url=m/QY5dk1.png]Afbeelding[/url] ]
meisje2000 schreef:Kayleigh327 schreef:Ah leuke foto!
Zij doet precies hetzelfde, heb ook eerst rustig over het terrein gewandeld, toen ging ze bij iets spannends ook stilstaan en briesen!
Morgen weer een buitenritje in nieuw gebied. Ze blijft tot nu toe lekker rustig buiten!
Op de foto ziet ze voor het eerst Minigeitjes in het kleine weitje onaast ons huis. Super spannend
natuurlijk! Haha
Mooi paardje. Maar ligt het aan mij of is dit nou een ander paard. Heeft een hele andere aftekening?
Kayleigh327 schreef:Ah leuke foto!
Op de foto ziet ze voor het eerst Minigeitjes in het kleine weitje naast ons huis. Super spannend natuurlijk! Haha

Ik weet nog hoe ik me voelde toen ik mijn paard kocht.
Dat ligt heel stil in de mond.
anemoonlena schreef:haha ts is van: 'ze doet vervelend met het bit' bokt be like 'ga naar de tandarts!' typisch bokt, alles is een drama.![]()
deze keer is het idd miss wel waar maar die reactie kon ik ff niet laten^^^

en je kunt altijd ook eens bitloos proberen als ze onrustig blijft; bij sommige paarden werkt dit heel fijn en worden ze heel stil in de aanleuning.