Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XxFyrstaxX schreef:Ik vind Paardrijden met Plezier ook niet zo, iedereen zijn eigen ding toch? Ik vind haar een beetje te "gemaakt" ofzo ik zou haar filmpjes leuker vinden als ze een beetje losser was want nu lijkt het alsof ze een stuk tekst voorleest nou ja miss een tip voor als ze dit leestAbsoluut niet gemeen bedoeld hoor!
anemoonlena schreef:ik vind paardrijden met plezier ook niet leuk, het is iets te on proffesioneel maar voor de echt beginnende ruiters prima, vind het ook na geaapt van paardenpraattv... maar het meisje vind ik prima en ze rijd ook goed.
XxFyrstaxX schreef:anemoonlena schreef:ik vind paardrijden met plezier ook niet leuk, het is iets te on proffesioneel maar voor de echt beginnende ruiters prima, vind het ook na geaapt van paardenpraattv... maar het meisje vind ik prima en ze rijd ook goed.
Tja, onprofessioneel.. Je moet toch ergens beginnen? Ik snap wel dat ze geen high tech camera en edit-programma heeft, maar dat komt nog welEn ze heeft al een voorsprong want ze is Penny Reporter
sardientje schreef:TerraHowrse schreef:Sinds ze die pony heeft is ze nog erger geworden, zwaar arrogant en noemt iedereen een penny en shetlanderkindje in de comments. Wat ben jij dan Ilse?
iedereen wist dat ze die ony gingverkr*chten
sorry, maar ik vind haar echtSpoiler:
VRESELIJK
ben dus niet de enige
Air schreef:Ik denk dat TS van jullie gekibbel niet veel opsteekt eerlijk gezegd. Bedenk je ook even hoe je het zelf zou vinden als er zo over je werd gesproken, je mening uiten is prima maar doe het op een nette manier..
Kanalen die ik zelf volg zijn Atletischerijkunst, Yvon Hoogervorst en Arttoride(engelstalig).
Atletischerijkunst is net begonnen met vloggen, erg interessant!
@Hippologic ik ga die van jou eens opzoeken
sardientje schreef:Air schreef:Ik denk dat TS van jullie gekibbel niet veel opsteekt eerlijk gezegd. Bedenk je ook even hoe je het zelf zou vinden als er zo over je werd gesproken, je mening uiten is prima maar doe het op een nette manier..
Kanalen die ik zelf volg zijn Atletischerijkunst, Yvon Hoogervorst en Arttoride(engelstalig).
Atletischerijkunst is net begonnen met vloggen, erg interessant!
@Hippologic ik ga die van jou eens opzoeken
ik vind dat als je geen commentaar en rotracties wil, geen kanaal moet beginnen.