Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maralyn schreef:Nee, het enige wat ik van je vroeg om wat inhoudelijker informatie over te brengen:
1. Welke hulpen je geeft.
2. Hoe je start.
3. Wat je kern is (Je doel,)
4. Hoe je afsluit?
Wat gebruik je, welke hulpen gebruik je? Leeftijd en niveau van het paard.
Ik heb het nu al 3 x gevraagd, maar een antwoord met inhoudelijke informatie, wat je doet, hoe je het doet, wanneer je iets doet. Krijg ik niet?!
Nergens dwing ik je mijn mening op? Of wel?
Waar lees jij precies waar ik mijn mening aan je op dwing?
Ik vraag enkel vragen, waar ik gewoon meerdere malen geen antwoord op krijg!!
Duidelijk Celiien!! Celiien schreef:Dit is niet op jou persoonlijk ingaan.
Dit is een discussie en wij vragen toevallig allebei wat jij er mee doet en vragen ons af of jij het uberhaupt wel goed doen. Dat krijg je bij een discussie: vragen en antwoorden. Ik doe ook niet alles perfect maar dan werk ik eraan: zelfreflectie. In plaats van bozig worden en gelijk maar alles willen laten verwijderen omdat niet alle reacties in jouw straatje passen.
En als jij je antwoord niet gaat geven, wat is dan de hele reden van dit topic?
maralyn schreef:Duidelijk Celiien!!
Inderdaad, ik maak ook nog steeds fouten, met poetsen, longeren, rijden, misschien zelfs wel met lopen.
Maar... als ik het daar met een vertrouwd iemand over heb, waar ik tips van wil ( instructeur!!!) dan hebben we het daar over, en zorgen we er voor dat de effectiviteit van het geheel vergroot wordt.
Mijn hulpen duidelijker, of mijn training passender.
Ja... ik doe dagelijks nog iets fout, en hoe noemt men dat?? Mens zijn!!
En juist, wanneer je met inhoud op elkaar reageert, hoe je iets doet, iets aanpakt, en hoe je werkt, kun je van elkaar leren.
En, ik lees net je reactie op mij, maar die neem ik met een korrel zout.
Aangezien je deze quote ook weer niet hebt onderbouwd.
Celiien schreef:Dat je een 2 jarige nog lekker op de wei moet laten staan, en behalve poetsen, wandelen etc. je nog helemaal niet bezig moet zijn mt longeren. op een volte met zo'n beestje is nog veel te belastend..
Celiien schreef:Dat je minder fel kan reageren en ook tips kan aannemen ipv reageren zoals jij reageert. ik wil je best tips geven over het longeren maar als ik niet weet hoe jij het doet, hoe kan ik daar dan met jou over praten?
Celiien schreef:Dat je een 2 jarige nog lekker op de wei moet laten staan, en behalve poetsen, wandelen etc. je nog helemaal niet bezig moet zijn mt longeren. op een volte met zo'n beestje is nog veel te belastend..
faunty schreef:een 2 jarige hoef je niet echt regelmatig te longeren , je kan ze beter lekker in de wei laten . eens in de zoveel tijd is goed , en lekker poetsen enzo ook. Maar het is niet goed voor een 2 jarige die in de groei is om veel op de volte te lopen.
faunty schreef:een 2 jarige hoef je niet echt regelmatig te longeren , je kan ze beter lekker in de wei laten . eens in de zoveel tijd is goed , en lekker poetsen enzo ook. Maar het is niet goed voor een 2 jarige die in de groei is om veel op de volte te lopen.
maralyn schreef:Nee, annemoonlena, je hoeft niet op cursus voor het rond slingeren. Maar eens rustig en goed lezen zou je goed doen.
Daarnaast zou ik, als ik jou was, ook rustig met een Nederlands docent, eens gaan overleggen, wat een inhoudelijke discussie is.
Wat argumenten en tegen argumenten zijn.
En probeer deze ook eens rustig te lezen.
Want het is heel erg vervelend, hoe jij je op stelt.
Nee, mijn woorden: Cursus, waren niet aardig, sorry daar voor.
Maar...... Het zou wel goed zijn, als iemand die ouder is, en vaker discusseert, met je mee kijkt, of je hier in helpt.
Want je lijkt nu alles als een aanval te lezen.
Terwijl we helemaal niet als een aanval schrijven.
Nog steeds ben ik benieuwd naar welke methodes jij gebruikt met longeren!![]()
En hoop, nog steeds op een volwassen discussie met correct onderbouwde argumenten.
anemoonlena schreef:faunty schreef:een 2 jarige hoef je niet echt regelmatig te longeren , je kan ze beter lekker in de wei laten . eens in de zoveel tijd is goed , en lekker poetsen enzo ook. Maar het is niet goed voor een 2 jarige die in de groei is om veel op de volte te lopen.
k doe t alleen omdat zij t zelf zo geweldig leuk vind
anemoonlena schreef:Celiien schreef:Dat je een 2 jarige nog lekker op de wei moet laten staan, en behalve poetsen, wandelen etc. je nog helemaal niet bezig moet zijn mt longeren. op een volte met zo'n beestje is nog veel te belastend..
hoe weet jij dat? hij word volgende week 3 en kan t longeren prima aan, jij kent haar niet en je weet niet of hij.zij op de wei wilt staan of niet, ga alsjeblieft nu hier ook niet haat op geven, ik verzorg die paarden prima,
echt stoppen nu,
dit is een young rider chat,niet voor een vrouw van 23, of in ieder geval,
reageer dan als een vrouw van 23
anemoonlena schreef:faunty schreef:een 2 jarige hoef je niet echt regelmatig te longeren , je kan ze beter lekker in de wei laten . eens in de zoveel tijd is goed , en lekker poetsen enzo ook. Maar het is niet goed voor een 2 jarige die in de groei is om veel op de volte te lopen.
k doe t alleen omdat zij t zelf zo geweldig leuk vind