vinden jullie ponyparkcity ook zo zielig?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xlarissab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:44

ik ga over 4 dagen er ook heen. we zullen zien. ik ga er niet op rijden maar ik ga ze gewoon een rustdagje geven. poetsen, gewoon genoeg water gewoon, hooi geven, stukje wandelen. ik ga er zeker niet op rijden misschien mijn zusje van 8 (ze is heel licht) maar als het echt een kleine pony is niet hoor. maar wat ik op youtube videos heb gezien vind ik wel overdreven. 2 uur in de rij enz. en indd al die kinderen die denken dat ze een band hebben lol. die ponys hebben zoveel kinderen op hun rug. en dan die meisjes lachen als een pony iemand eraf bokt. DAN DOEN ZE NIET VOOR DE LOL HOOR. ik ben best wel benieuwd wat ik ga aantreffen.

maar ja op de manege hebben de pony's het ook niet altijd even goed hoor. altijd in de stal en niet op de weide (op 2 maneges waar ik ben geweest). bij onze manege had dinsdag een paard koliek, zaterdag stond ie alweer te galopperen hoor!

maarja ik zie het vrijdag wel.

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 22:41

AnnePPC schreef:
Nee? Ik ben het totaal niet met je eens. Als je er zo over denkt kan je net zo goed zo naar manege paarden kijken, bijv. Paarden op de manege worden elke dag bereden, meestal krijgen ze niet veel aandacht behalve het rijden, elke dag rijden met een onbekende op je rug, geforceerd om dingen te doen. Nou bij ppc hebben ze het dan nog beter, ze worden vertroeteld met snoepjes en echte aandacht. Ik vind het geen mishandeling, want die mensen die op die pony rijden doen dat met liefde. En daar gaat het toch uiteindelijk om? :o

Pffffff sorry slaat nergens op,
Kijk ff mange paarden zijn altijd onder begeleiding van een instructice, in ppc niet. En er lopen genoeg mange kinderen rond die de manege paarden ook vertroetelen. EN zonder zadel rijden is echt heeeeel erg slecht voor de rug van je paard!! Kan je echt maar 1 keer per maand doen! In pcc gebeurt dit elke dag.... dus geloof me maar ik denk echt dat manege paarden het echt beter hebben dan ppc pony's

Dash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 12:56

vuurneon schreef:
Opzet is leuk, uitvoering is niet zo geslaagd. Ze zouden alleen rijden onder toezicht moeten doen én wat meer grotere pony's voor de kinderen die wel jong zijn maar 'helaas' lang.

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Het zou fijn zijn als er toezicht zou zijn.