Hoeveel dekjes heb jij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hoeveel dekjes heb jij?

1
22 (7%)
2
26 (8%)
3
24 (7%)
4
25 (8%)
5
29 (9%)
Meer dan 5
178 (58%)

Totaal aantal stemmen: 304

2IJsjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:25

4 stuks voor 2 paarden. Twee waar we eigenlijk altijd mee rijden, blauw en groen. Bij het zadel wat we kochten zat een dekje en mijn jongste dochter heeft een roze aangeschaft.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:26

23 (meeste in set) en ik heb geen eigen paard :+ (wel 3 verzorgjes! :P )

Cheese

Re: Hoeveel dekjes heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:34

En wat vinden de verzamelaars hun ouders/partners van de verzameling dekjes? :P Eskadron kost al snel 60 euro + per dekje. Dat keer 20 stuks, zit ik al op 1200 euro! Daar kun je een pony voor kopen hahaha! Als ik iets koop wat ik echt nodig heb krijg ik vaak al te horen dat paarden zo duur zijn hihi.

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:36

En hier in huis noemen ze mij setjes/dekjes verslaafd ... heb er 6 voor 1 paard.

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:20

Hier draaien ze soms eens met hun ogen, maar ik werk voor men geld en ik kies ook zelf waar ik het aan uit geef, ik geef dan wel weer geen honderden euro's uit aan dure handtassen enzo

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 14:55

Lisaapee schreef:
En wat vinden de verzamelaars hun ouders/partners van de verzameling dekjes? :P Eskadron kost al snel 60 euro + per dekje. Dat keer 20 stuks, zit ik al op 1200 euro! Daar kun je een pony voor kopen hahaha! Als ik iets koop wat ik echt nodig heb krijg ik vaak al te horen dat paarden zo duur zijn hihi.

En daarom koop ik bijna alleen maar tweedehands! :) Soms gloednieuwe dingen aan de helft van de prijs kunnen kopen :P

Aco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:26

Op dit moment heb ik er niet erg veel (11-12 dekjes denk ik waarvan er telkens wel een volledige set is van bandages, peesjes, halster en soms deken).
Kom van 20+. Maar verkoop op dit moment praktisch al mijn dekjes want ben overgestapt naar eskadron (nu 4 dekjes in het bezet en 2 besteld, telkens in set uiteraard).
Niemand hoeft er iets op te zeggen vind ik. Ik werk er zelf voor en koop liever wat goedkopere schoenen of handtassen of ... zodat ik een duurder dekje kan dan omgekeerd. Het is maar wat je het belangrijkste vindt.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:32

Ik heb zeker ruim 40 dekjes, misschien zelfs wel 50 :j
Heb 5 dieren lopen in verschillende formaten, ( 3 formaten nodig) elk dier heeft minimaal 1 wedstrijd dekje, en heb een verschil in zomer en winter dekjes, dus dan tikt het snel aan.
Ook heb ik per seizoen ( dus de zomer/winterdekjes) minimaal 2 dekjes per dier nodig ivm in de was/dekje in gebruik eronder.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 16:44

Ik heb er 9, ik heb geen eigen paard :P

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 17:11

elenaMM77 schreef:
complimenten voor je paardje,
zou er op een gegeven moment toch wel tabak van hebben 'zadel op, zadel af, zadel op'
engelen geduld :j :j
ze staan hem goed

Ja hij is heel braaf! volgens mij vond hij de aandacht wel leuk zelfs :P hij vind het vaak allemaal wel goed zolang hij maar aandacht krijgt ;)

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 17:42

Lisaapee schreef:

mijn ouders zeggen er "niks" van, nu en dan wel eens "heb je nu wééééér wat gekocht?" maar verder niet :') heb van het eerste tot het laatste dekje zelf betaald + zelf voor gewerkt. :)
Laatst bijgewerkt door LOLLYYwood op 05-03-15 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 17:46

Ik heb er 4 O:) en niet eens een paard of bijrijdpaard xD Ben manege ruiter xD

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:43

Allemachtig! Ik heb 4 dressuur en 2 springdekjes..... vond dat al veel en ja, heb een eigen paard notabene :)

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:47

2 wedstrijddekjes.
2 op stal.
4 thuis, waarvan 3 nu in de verkoop.
2 besteld.

Al met al dus alsnog 10 voor 1 pony
En dan nog zo'n 5 dekjes voor m'n shetje :=

Froos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 22:17

elenaMM77 schreef:
Froos schreef:
Ik heb er 6 zonder paard :')
2 ponydekjes heb ik uitgeleend aan een vriendin met shet, de andere (behalve m'n wedstrijddekkie) aan 2 andere vriendinnen met beide een paard en een pony..

Ik heb er pas weer een nodig zodra ik een vast paard rijd, dan komen er zekerweten nog wel meer bij hoor :o

lol ik ken meiden van jouw leeftijd die voor hun uitzet/huwelijk aan het sparen zijn (ja ook voor ze een partner/vriend vinden.. heel ouderwets maar het wordt nog gedaan).. maar jij spaart vast een uitzet voor je toekomstige paard bijeen?

Nogal, ja :')
Heb wel al een tijdje niks gekocht omdat het een beetje stil ligt op paardengebied, dus ben daar al trots op! Ik begin alleen wel al kriebels te krijgen als ik al die gave nieuwe collecties voorbij zie komen.
Ik zie wel waar mijn spaargeld aan opgaat, haha!

Froos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 22:19

Silkaay schreef:
Lisaapee schreef:

En daarom koop ik bijna alleen maar tweedehands! :) Soms gloednieuwe dingen aan de helft van de prijs kunnen kopen :P

Ja, ik ook! MP is de beste plek hoor!
Heb afgelopen zomer nog een aqua eskadron brillie (nieuw) gekocht voor 20 euries!

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 22:24

Wow, wat hebben sommige veel dekjes zeg _O- .
Ik heb er 4, voor 1 pony :P

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:17

Aco schreef:
Op dit moment heb ik er niet erg veel (11-12 dekjes denk ik waarvan er telkens wel een volledige set is van bandages, peesjes, halster en soms deken).
Kom van 20+. Maar verkoop op dit moment praktisch al mijn dekjes want ben overgestapt naar eskadron (nu 4 dekjes in het bezet en 2 besteld, telkens in set uiteraard).
Niemand hoeft er iets op te zeggen vind ik. Ik werk er zelf voor en koop liever wat goedkopere schoenen of handtassen of ... zodat ik een duurder dekje kan dan omgekeerd. Het is maar wat je het belangrijkste vindt.

Haha je hoeft mijn vraag over wat anderen er van vinden niet zo negatief te lezen :P
Was gewoon benieuwd wat de reacties waren ;)

freemax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:19

19 dekjes en 6 westernpads :)

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:42

50 stuks waarvan 7 Anky pads.

Aco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 08:45

Lisaapee schreef:
Aco schreef:

Haha je hoeft mijn vraag over wat anderen er van vinden niet zo negatief te lezen :P
Was gewoon benieuwd wat de reacties waren ;)

a nee was helemaal niet negatief bedoelt :D (oké, nu ik het herlees had ik het beter wat anders geformuleerd |o )
Maar je begrijpt wel wat ik bedoel hoop ik, met een vriendelijke lach erbij :D

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 10:01

Froos schreef:
Silkaay schreef:

Ja, ik ook! MP is de beste plek hoor!
Heb afgelopen zomer nog een aqua eskadron brillie (nieuw) gekocht voor 20 euries!

Boktmarkt en facebook wil ook wel nog eens goed zijn! :)

lokie_toms

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:28

Ik heb er 25 ongeveer O:) (rij verschillende pony's )meestal in setjes met getten of bandages

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:35

ehmm...17 and counting voor 1 paard :P

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:38

Dressuurdekjes heb ik er een stuk of 10-12. Deze liggen allemaal ongebruikt in de kast :')

Westernpad heb ik er 1 van. Meer heb ik ook niet nodig. Snap niet dat ik al die dekjes verzameld heb toen ik engels reed.. Ik rij nu al meer dan 1,5 jaar met dezelfde pad en dat gaat perfect.
Goed uithangen in de zomer om te drogen, dan een borstel erover en 1x per jaar wassen. Gaat prima zo.