Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) want met zo'n baal doen jullie denk ik wel 2/3 weken! Keep up the good work xDeena_ schreef:Beetje stom dat er weer gelijk gedacht word dat het allemaal niet klopt, ik snap de meiden heel goed dat ze niet zomaar foto's op het internet rond gaan slingeren. Zo te horen zijn ze dol op hun verzorgpony en willen ze geen gedoe met de eigenaar...
En voor de meiden: Top dat jullie zoveel doen voor Maatje! Daar kan de eigenaar wat van leren. Zoals anderen al zeiden is dat ruwvoer het belangrijkst, daarnaast is slobber en muesli voor een oud paard zeker nuttig. Kan je niet vragen of de eigenaar een grote baal hooi haalt? Daar kunnen jullie veel langer mee doen, en hoeven jullie niet iedere keer opnieuw te vragen of hij hooi wil halen (ik ken het probleem, voelt heel aandringerig haha) want met zo'n baal doen jullie denk ik wel 2/3 weken! Keep up the good work
janderegelaa schreef:xDeena_ schreef:Beetje stom dat er weer gelijk gedacht word dat het allemaal niet klopt, ik snap de meiden heel goed dat ze niet zomaar foto's op het internet rond gaan slingeren. Zo te horen zijn ze dol op hun verzorgpony en willen ze geen gedoe met de eigenaar...
En voor de meiden: Top dat jullie zoveel doen voor Maatje! Daar kan de eigenaar wat van leren. Zoals anderen al zeiden is dat ruwvoer het belangrijkst, daarnaast is slobber en muesli voor een oud paard zeker nuttig. Kan je niet vragen of de eigenaar een grote baal hooi haalt? Daar kunnen jullie veel langer mee doen, en hoeven jullie niet iedere keer opnieuw te vragen of hij hooi wil halen (ik ken het probleem, voelt heel aandringerig haha) want met zo'n baal doen jullie denk ik wel 2/3 weken! Keep up the good work
Er zitten wat hiaten in het verhaal. Maar ik wil best mijn ongelijk toegeven. Als ik per pb het adres kan krijgen dan ga ik zelf kijken. Als het echt zo ernstig is zal ik 144 bellen. Hebben zij geen ellende met de eigenaar.
. Knap hoor
.
Viktor238 schreef:Wat een lieve reactie beide.
Vandaag ook geweest om hoefjes te krabben en een ander dekentje op gedaan, omdat het vandaag toch wel een stuk warmer was. Daarna weer terug gegaan om zijn andere deken op te doen voor de nacht. Helaad vergeten ochtendvoer klaar te zetten, dus ik zal het tegen de eigenaaf zeggen en hopelijk geeft hij morgenochtend zelf wat voer.
Bedankt
Tabaluga12 schreef:Viktor238 schreef:Wat een lieve reactie beide.
Vandaag ook geweest om hoefjes te krabben en een ander dekentje op gedaan, omdat het vandaag toch wel een stuk warmer was. Daarna weer terug gegaan om zijn andere deken op te doen voor de nacht. Helaad vergeten ochtendvoer klaar te zetten, dus ik zal het tegen de eigenaaf zeggen en hopelijk geeft hij morgenochtend zelf wat voer.
Bedankt
Dat ze gewoon structureel geen hooi krijgt is toch reden om actie te ondernemen? Of alles zelf op je nemen en dus voer vergeten betekent dus terug.
Joscaa schreef:Die meiden zijn 12 en 13 en moeten door dit barre weer waarschijnlijk op de fiets. Is toch hartstikke lief dat ze heen gaan om dekens te wisselen 2x op een dag en altijd voer voor dit paard klaar zetten en alles er aan doen om het het paard confortabel te maken? Ik vind het heel knap dat ze dit doen op deze leeftijd.
Als ze dan 1x voer vergeten, het is en blijft niet hun paard, de eigenaar heeft de taak voor dit dier te zorgen.
kwii schreef:Hey heb je al nagedacht om er een melding van te maken? En zijn je ouders er zich ook van bewust dat het paard er zo bij staat?