Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moet dus weer naar de decatlon voor zo'nrijbroek in diezelfde kleur (vind t een hele mooie kleur) eline_di schreef:Hoe is jullie ervaring met de maten van hun caps en de maten van de dekjes?
Ik zocht namelijk een dressuurdekje maat full, maar dan heb je weinig keuze.
) en ik kreeg gewoon heel netjes een nieuwe mee omdat het niet mocht dat die zo snel kapot ging!

Springs schreef:LiannePuthzy schreef:Ik ga ook een voortuin kopen weet niet Welle denk de goedkoopste
Ik wist niet dat ze die daar ook verkochten sorry flauw xd
Is de lederkwaliteit van Fouganza een beetje goed?
Verder is de klantenkaart erg handig, deze bewaart namelijk al je bonnen digitaal! Via de webshop kun je op 2 manieren ruilen, ofwel in een filiaal, ofwel terug sturen via PostNl, hierbij heb je dan volgens mij wel de verzendkosten voor eigen rekening (maar daar ben ik niet zeker van).
darkadia schreef:Op dit moment zijn er filialen in Best, Kerkrade en Amsterdam, maar dit gaat in de toekomst zeker uitgebreid worden.
SuperAssie schreef:eline_di schreef:Hoe is jullie ervaring met de maten van hun caps en de maten van de dekjes?
Ik zocht namelijk een dressuurdekje maat full, maar dan heb je weinig keuze.
Ik heb een dekje gekocht wat een full dressuur moest zijn, maar die is wel vrij kort in de lengte. Scheelt dat ik een kort dressuurzadel heb, dus het past eigenlijk prima, maar als je een lang zadel hebt dan zou het misschien wel eens niet kunnen passen.
Maar ook dat ligt aan het model denk ik.
Ik heb deze: http://www.decathlon.nl/zadeldek-starss ... gebruikers
eline_di schreef:Is dat anti slip deel onder de kussens niet onprettig?