Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AmberBeauty schreef:Ik weet niet precies hoe vaak ik ben gevallen. Mijn raarste val was toen ik een jaar of negen was. Ik viel voorover van de pony en kwam met het hele hoofdstel in mijn hand op de grond terecht

omdat ik alleen maar dacht VAST HOUDEN! Dat werd dus een ketting botsing toen ze daar achter kwamen om dat de Instructrice heeeeel snel stil stond
oepsie. En ik ben een keer over een spring hekje gelanceerd door een 5 jarige pony, we waren al de heletijd aan het springen maar dat de hindernis was ineens anders dusja
Maarja hij schrok ook van strepen in het zand (bak kabouters?) en elastiekjes op de weg
DeEenhoorn schreef:NoreenJulia schreef:Mijn raarste keer was dat mijn pony ineens omviel, hij is onder me gestorven aan een hartaanval.
omg. hoe krijg je dat voor elkaar?
Ben zó vaak gevallen, normale mensen trakteerden op de manege als ze vielen, ik trakteerde als ik niet viel. Inmiddels is mijn terrorist omgetoverd in een heel braaf paard, waarvan zelfs de dierenarts me nog vroeg of ik hem van de bereden politie heb overgekocht.

Was in Tunesië, paarden gehuurd en met begeleider op pad. Bij terugkomst, na een héérlijke rengalop op een ruin, vroeg de begeleider of ik ook even met de hengst wilde rijden. Penny als ik was, DUH! Ik braaf rondjes rijden, roept die vent dat ik in galop moet, dus ik geef benen, paard bokt, en ik vloog netjes over zijn hoofd
op een cactus
Paard bleek 2 jaar te zijn...
Paard bokte, ik schoot naar links (beide handen waren links van de nek), en viel naar... rechts