Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Brechtjee

Re: Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 22:26

Leuk topic :)

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 22:34

geweldig topic!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 22:51

Lizzyy schreef:
Oja en mijn arme fiets.. :(:)
altijd over alle stoepjes, hobbeltjes heen springen.
En dat moet natuurlijk wel in de verlichte zit :j

Dat deed ik ook!!! Zo herkenbaar!! _O-

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 07:30

mijn fiets een tik geven met de zweep en met sporen in met fiets enz

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 10:46

schatjecindy schreef:
naomi_g1998 schreef:
Alles weten over paarden natuurlijk :') Was ooit bij een wedstrijd met opa en oma, waar allemaal van die buitenlandse ruiters moesten springen en zo. Alle paarden waarvan oma vroeg wat voor ras het was waren een kwpn, en alle paarden die ik mooi vond heette 'chique kwpn' :')

Verder lichtrijden op je fiets, je fiets een deken op doen, paardje spelen, manegepony claimen etc.

haha echt serieus daar heb ik heel vaak de neiging voor, gewoon je hakken laag drukken en maar doen of je op t paard zit hahahahaha
Hakken uitdrukken doe ik overal, nu ook als ik op mijn bureaustoel zit :')

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 10:54

ik heb een verzorgshet gehad toen ik 12 was en die was drachtig. Toen zei een vriendinnetje waarmee ik die pony verzorgde dat die pony die nacht zou gaan veulenen en goedgelovige die ik was dacht echt dat het die nacht zou gebeuren. Toen mochten we van onze ouders bij de shetlander slapen. Die stond op een soort kinderboerderij in een tuinhuisje en we hebben die nacht flink kou geleden. De volgende ochtend was er geen veulen te bekennen natuurlijk maar om onze ouders tevreden te stellen hebben we een foto gemaakt van een paardenknuffel naast de liggende shet XD daar trapte niemand in natuurlijk.....

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 11:03

har166 schreef:
ik heb een verzorgshet gehad toen ik 12 was en die was drachtig. Toen zei een vriendinnetje waarmee ik die pony verzorgde dat die pony die nacht zou gaan veulenen en goedgelovige die ik was dacht echt dat het die nacht zou gebeuren. Toen mochten we van onze ouders bij de shetlander slapen. Die stond op een soort kinderboerderij in een tuinhuisje en we hebben die nacht flink kou geleden. De volgende ochtend was er geen veulen te bekennen natuurlijk maar om onze ouders tevreden te stellen hebben we een foto gemaakt van een paardenknuffel naast de liggende shet XD daar trapte niemand in natuurlijk.....

Dat is echt grappig!

Diaana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 16:48

emilyslaluna schreef:
har166 schreef:

Dat is echt grappig!

_O- _O- _O-

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 19:08

har166 schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 19:15

Pion schreef:
Mijn vader was vroeger mijn paard :))
'Amber' noemde ik hem. :')

Deze vind ik echt geweldig :))

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 19:18

har166 schreef:

:') :') :') :')

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 10:44

ff wat zeggen wat een super super topicc

madelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 10:47

xDenies schreef:
Op school speelden we altijd paardje, haha. Dan liep je met een springtouw om je heen en met iemand achter je aan, en stonden met een takje je schoenen uit te krabben. Ja geweldige tijden.

ik herken het :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 10:59

Oh wat herkenbaar allemaal!
Mijn fiets was paard, op school waren dat klasgenoten (wij hadden ook van die tuigjes :') )
En als ik in de auto zat en we gingen over een hobbel heen dan ging ik in de verlichtezit, want het leek op springen :Y)

Ik had toen al een verzorgpaard want ik kwam al vanaf mijn 6e op een pensionstal, dus mijn beste vriendin ging een keer filmen;

vriendin: ''is het een ruin, hengst of merrie?''
ik: ''een hengst en hij is erg gevaarlijk'' Hij was gewoon een ruin op middelbare leeftijd die super rustig was :') zo kan ik nog wel even doorgaan haha

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:05

Ik heb vroeger eens een touwtje aan mijn stuur vast gemaakt en dat gebruikt als teugels... Ik vond het toen heel raar dat ik ooit een keer heel hard was gevallen..

Ik had ook in onze schuur een paard staan: 'Betty'
Het pleintje achter ons huis was de manege, en als er iemand liep waar in mijn fantasie wereld de bak was, riep ik keihard: NEE NIET DAAR LOPEN!! DAAR IS DE BAK EN ER IS IEMAND AAN HET RIJDEN!! Nohhh je had die koppen van die mensen moeten zien :j

Wat was dat eigenlijk een geweldige tijd zeg!! :j

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:11

JuliaKamm schreef:
Ik heb vroeger eens een touwtje aan mijn stuur vast gemaakt en dat gebruikt als teugels... Ik vond het toen heel raar dat ik ooit een keer heel hard was gevallen..

Ik had ook in onze schuur een paard staan: 'Betty'
Het pleintje achter ons huis was de manege, en als er iemand liep waar in mijn fantasie wereld de bak was, riep ik keihard: NEE NIET DAAR LOPEN!! DAAR IS DE BAK EN ER IS IEMAND AAN HET RIJDEN!! Nohhh je had die koppen van die mensen moeten zien :j

Wat was dat eigenlijk een geweldige tijd zeg!! :j

_/-\o_

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:16

Ik hield (en nog steeds:')) de riem van mijn hond als teugels vast.. :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:18

:')

Ik had een fantasiepaard, België, en die stond in de fietsenkelder bij het bejaardentehuis waar mijn oma woonde. Mijn oma ging er helemaal mee in op, als ik even niet kon komen dan zou zij voor hem/haar zorgen. Als er vriendinnetjes meegingen dan "zagen" ze het paard ook nog. Heerlijk wat een fantasie _O-

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:21

Ik ben nog nooit een tijdschrift geweest, dus hier kan ik niet op antwoorden.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:22

:? * edit , ik begrijp hem ''al'' *

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:23

Op school paardje spelen
ik had de manege vannplaymobiel hamster was paard
in de trailer op springparcour voor de kar
en me broertje was paard en hem ook echt poetsen
en ja als ie niet luisterde een pats met de zweep arme hjj

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:23

Jaime_ schreef:
Ik ben nog nooit een tijdschrift geweest, dus hier kan ik niet op antwoorden.

Ach, Penny is gewoon een benaming voor jonge paardenmeisjes... Je hebt lieve penny's (dat zijn eigenlijk het overgrote deel), die lekker pony's knuffelen, poetsen, tutten, paardje spelen met fietsen/klasgenoten en je hebt nog de andere, het kleinste deel. Die gaan ongevraagd weilanden in (soms zelf rijden), en ze weten alles beter dan iedereen, hulpteugels, sporen, dat soort dingen.

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:29

kellaxy schreef:

Same here.... :j :')

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:32

JuliaKamm schreef:
kellaxy schreef:

Same here.... :j :')

Ik dacht al, ik kan noooit de enige zijn :D.

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:34

Ohja en als er iemand van mn vriendinnen op stal aan het springen is in de bak dan springen wij nog steeds zonder paarden mee :')

En ik heb nog 1 heel erg ding wat wel met penny heeft te maken, maar het is maar een maandje geleden..
Nou hier komt het hoor:

Wij slapen altijd elke vakantie met alle meiden (de meiden, zo noemen wij onze vriendinnengroep op stal) in de kantine.
Nou waren wij laatst naar de Primark geweest en hadden we allemaal een koeien onesie gekocht, en we sliepen dus die avond in de kantine..
Wij zijn toen de zon bijna onderging en er geen mensen meer op stal waren met onze koeien onesies naar de bak gegaan en hebben een sprong opgezet, en toen gingen we springen in onze koeien onesies..

Daarna zijn we nog langs de stal baas geweest om onze onesies te laten zien. En ik citeer wat hij zei: ' Och jezus, en dan heb je zulke meiden op je pensionstal staan...'

Hahahah t was echt geweldig, we gingen ook langs de weg staan om over te steken en je had die koppen van die mensen moeten zien die langs reden !! _/-\o_