Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
schatjecindy schreef:Hakken uitdrukken doe ik overal, nu ook als ik op mijn bureaustoel zitnaomi_g1998 schreef:Alles weten over paarden natuurlijkWas ooit bij een wedstrijd met opa en oma, waar allemaal van die buitenlandse ruiters moesten springen en zo. Alle paarden waarvan oma vroeg wat voor ras het was waren een kwpn, en alle paarden die ik mooi vond heette 'chique kwpn'
Verder lichtrijden op je fiets, je fiets een deken op doen, paardje spelen, manegepony claimen etc.
haha echt serieus daar heb ik heel vaak de neiging voor, gewoon je hakken laag drukken en maar doen of je op t paard zit hahahahaha
har166 schreef:ik heb een verzorgshet gehad toen ik 12 was en die was drachtig. Toen zei een vriendinnetje waarmee ik die pony verzorgde dat die pony die nacht zou gaan veulenen en goedgelovige die ik was dacht echt dat het die nacht zou gebeuren. Toen mochten we van onze ouders bij de shetlander slapen. Die stond op een soort kinderboerderij in een tuinhuisje en we hebben die nacht flink kou geleden. De volgende ochtend was er geen veulen te bekennen natuurlijk maar om onze ouders tevreden te stellen hebben we een foto gemaakt van een paardenknuffel naast de liggende shet XD daar trapte niemand in natuurlijk.....
emilyslaluna schreef:har166 schreef:ik heb een verzorgshet gehad toen ik 12 was en die was drachtig. Toen zei een vriendinnetje waarmee ik die pony verzorgde dat die pony die nacht zou gaan veulenen en goedgelovige die ik was dacht echt dat het die nacht zou gebeuren. Toen mochten we van onze ouders bij de shetlander slapen. Die stond op een soort kinderboerderij in een tuinhuisje en we hebben die nacht flink kou geleden. De volgende ochtend was er geen veulen te bekennen natuurlijk maar om onze ouders tevreden te stellen hebben we een foto gemaakt van een paardenknuffel naast de liggende shet XD daar trapte niemand in natuurlijk.....
Dat is echt grappig!
har166 schreef:ik heb een verzorgshet gehad toen ik 12 was en die was drachtig. Toen zei een vriendinnetje waarmee ik die pony verzorgde dat die pony die nacht zou gaan veulenen en goedgelovige die ik was dacht echt dat het die nacht zou gebeuren. Toen mochten we van onze ouders bij de shetlander slapen. Die stond op een soort kinderboerderij in een tuinhuisje en we hebben die nacht flink kou geleden. De volgende ochtend was er geen veulen te bekennen natuurlijk maar om onze ouders tevreden te stellen hebben we een foto gemaakt van een paardenknuffel naast de liggende shet XD daar trapte niemand in natuurlijk.....
)
zo kan ik nog wel even doorgaan haha 
JuliaKamm schreef:Ik heb vroeger eens een touwtje aan mijn stuur vast gemaakt en dat gebruikt als teugels... Ik vond het toen heel raar dat ik ooit een keer heel hard was gevallen..
Ik had ook in onze schuur een paard staan: 'Betty'
Het pleintje achter ons huis was de manege, en als er iemand liep waar in mijn fantasie wereld de bak was, riep ik keihard: NEE NIET DAAR LOPEN!! DAAR IS DE BAK EN ER IS IEMAND AAN HET RIJDEN!! Nohhh je had die koppen van die mensen moeten zien
Wat was dat eigenlijk een geweldige tijd zeg!!

Jaime_ schreef:Ik ben nog nooit een tijdschrift geweest, dus hier kan ik niet op antwoorden.