Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik denk dat het gesprek wellicht wat anders is gegaan, en dat de stalhouder slechts op een (wellicht wat 'boerse') manier duidelijk heeft gemaakt dat hij dat onzin vindt. Daar hoeft TS zich natuurlijk helemaal geen fluit van aan te trekken maar als 14-jarige is het wel lastig om tegen zo'n stalhouder in te gaan. othelloster schreef:Hij zegt continu nee dus we moeten wel doordrammen,
morgen gaan we een deken halen de winkel is nu dicht,
Kan me er niets bij voorstellen 
geerke schreef:hoe kun je in vredesnaam 6 jaar naar een mager paard kijken?Of went dat?![]()
Ik beweeg hemel en aarde z'on beetje om mijn 27 jarige op gewicht te houden en jij krijgt het niet voor elkaar om een 6 jarig paard op gewicht te houden?
Flink wat voer erin in de zin van bietenpulp,zemelen en wat lucerne,goede wormkuur,tanden controleren,deken op en onbeperkt ruwvoer.
Dan zou het wel heel vreemd zijn als hij niet aankomt.

gohya schreef:TS miss. moet je eens met de dieren bescherming gaan praten of dieren politie.Jij blijft sowieso anoniem,maar de DB of DP kan dan wel verplichten dat er hooi word bij gevoerd en een deken op dat paard moet.
)