Ben ik gespot?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LoveAmadeo

Re: Ben ik gespot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:34

Wat je doet is gewoon zielig..

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 22:35

wie?

Ik kreeg trouwens een pb of ik dit wel aan durf enz.

Ja ik vertrouw mijn paard. en ik weet dan ook zeker dat wij dit aankunnen.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:41

melody7 schreef:
Haha, ik denk dat ik al best vaak gezien zal zijn naast de snelweg, die zandpaden daarna rijden nou eenmaal lekker weg :+ (in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag :+

Maar TS ik heb je dus niet gezien, zat zelf op m'n paard :P

Daar zag ik laatst iemand rijden met een bruin paard in zijn eentje, stappend met een lang teugeltje.. (zaterdagmiddag)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:44

LoveAmadeo schreef:
Wat je doet is gewoon zielig..

Wat JIJ doet is zielig meid, waarom hou je je zo negatief met andermans leven bezig? Ga huiswerk maken of zo.

LoveAmadeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:44

Waar bemoei jij je eigenlijk mee?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:45

NeverGiveUp schreef:
Wat een stelletje kleuters jullie

TS vraagt zich af wie haar gezien heeft, grrrrr wat een aandachtsh**r!

:') Misschien zelf aandacht te kort dat je het zo vervelend vind dat ts het krijgt?
Klik dan gewoon weg en ga als volwassenen je niet zo afreageren op andere mensen.

En Loveamadeo; ik vind het raar dat jij dikgedrukt typt, aandacht nodig soms?? :))

_/-\o_ _O-

Och god oh god, ik galoppeer zo vaak op gewone, langs openbare en snelwegen. Já mijn pony is zo getraind dat zij na één keer beengeven recht door galopperen blijft tot ik een hulp geef die anders zegt, zoiets noem je een opgevoed paard. ;) Zouden vele een voorbeeld aan kunnen nemen, mensen die hun paarden kunnen laten stappen, draven, galopperen, springen, zigzaggen, traversen, huppelen naast tractoren, motoren, vliegtuigen, helikopters, tanks, een meute koeien die op hol geslagen is of zoals de ts haar paard, een stel snel rijdende auto's.

Een goed opgevoed paard doet bovenstaande oefeningen ook gewoon als de ts geen hand voor ogen kan zien, een paard ziet namelijk wel gewoon in het donker. Als je een aantal meter naast een snelweg rijd zal er echt geen auto zijn die je per ongeluk aanrijden doet, of die je nu ziet of niet, daar komt die auto niet. :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:45

LoveAmadeo schreef:

Met jou bemoeizuchtigheid :Y)

Onderbouw je mening/uitspraak, waarom is/vind jij de TS zielig?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:48

LoveAmadeo schreef:

:')

Ik probeer je te vertellen dat je niet iemand zo moet beoordelen en je met jezelf bezig moet houden.

Maar daar stop ik nu mee want blijkbaar vind je het leuk om hier een beetje anderen omlaag te halen. Hoop dat je je nu beter voelt, fijne avond. :wave:

shetjeIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:53

ja klopt,
nu al 5 keer grootlicht gehad om te kijken wat ik was waarschijnlijk.

En heel veel achterste voren

Ik weet niet hoe oud je bent. Maar vind je dit iets om blij mee te zijn?
Wat als je een ongeluk veroorzaakt doordat een automobilist afgeleid is?

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:01

Nieuwsflits;

kettingbotsing op de A7.
De eerst betrokken auto zag iets langs de snelweg bewegen en zette groot licht op. Hier zag hij 2 lichtjes naast elkaar en dacht dat het een Ufo was. Hierop schrok de bestuurder zo, dat hij een verkeerde stuurbeweging maakte en in de vangrail belande. Achteropkomend verkeer zag dit te laat en klapte achterop de voorste auto. Toen de mensen uitstapte (gelukkig was niemand gewond), hoorde ze een hinnik en een schreeuw: Ik zit op bokt! De voorste bestuurder, nog ietwat beduusd, weet het zeker..........het was een BokUfo!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:10

shetjeIris schreef:
Wat als je een ongeluk veroorzaakt doordat een automobilist afgeleid is?

Dus mag je niet meer langs een snelweg lopen (hier zijn overigens gewoon fietspaden naast de snelwegen) of rijden omdat sommige mensen te 'dom' zijn om op de weg te letten (of de auto rechtdoor te houden en zelf opzij te kijken).

Hoe zei iemand dat in een ander topic, het recht van de sterkste (of de slimste). :o

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 23:12

Lianne86 schreef:
melody7 schreef:
Haha, ik denk dat ik al best vaak gezien zal zijn naast de snelweg, die zandpaden daarna rijden nou eenmaal lekker weg :+ (in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag :+

Daar zag ik laatst iemand rijden met een bruin paard in zijn eentje, stappend met een lang teugeltje.. (zaterdagmiddag)

was dat op de a7 bij midden beemster?

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 23:14

Ik maak morgen we even een foto van hoe het eruitziet7

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 23:17

Ik heb een foto gevonden. Hier rijd ik niet het paard waar ik om vroeg maar mijn andere eigen paard: Vanilla

Een schimmel die vandaag met een donkerblauw dek en zwarte beschermers heeft gereden op de"baan"

http://i41.tinypic.com/35jjx8m.jpg

Die brede gras rand is overal zo breed, dit is net naast de brug dus aan de weg. Maar zo kun je een idee krijgen hoe breed het is . en dan heb je nog zo'n dikke hogere strook. het is ongeveer 500 meter gelijk ofzo ik zal de palen eens tellen

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:23

leuk, zo'n topic wat later in de avond. Leedvermaak :Y)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:26

Espritfan schreef:
Lianne86"
[quote="melody7 schreef:

was dat op de a7 bij midden beemster?[/quote]

Haha nee, dit waren ik en mijn verzorgpony :D (was naast de a58)

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 23:32

Het gaat trouwens om dit paard!!

Afbeelding

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:33

Ja, was op de A58! De volgende keer zwaaien we heel sociaal naar elkaar :+

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 23:38

Lianne86 schreef:

Dat zou ik best geweest kunnen zijn, al waren mijn teugels dan niet lang. want ik houd ze altijd wel op maat lang ode ik pas bij de heuvel als ze jullie niet meer ziet, en niet zo naast jullie loopt

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:58

Ik woon 700 km verderop dus ik heb je niet gezien. :P Maar toppie hoeveel geduld je hebt met de horde gefrustreerde trutten die hier even hun gal moeten spuwen over een topic dat met goede bedoelingen is geopend! :) Hoe raar ook dat sommigen blijkbaar denken dat je letterlijk in de berm van de snelweg hebt gereden. Ben je er via de invoegstrook wel snel genoeg op gegaloppeerd? :+ Ik rijd soms ook op een landbouw weggetje langs de snelweg en ook ik ben dan benieuwd of ik gespot ben. (meestal wel, maar door werkcollegas)

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 00:10

Lara_Silver schreef:
Ik woon 700 km verderop dus ik heb je niet gezien. :P Maar toppie hoeveel geduld je hebt met de horde gefrustreerde trutten die hier even hun gal moeten spuwen over een topic dat met goede bedoelingen is geopend! :) Hoe raar ook dat sommigen blijkbaar denken dat je letterlijk in de berm van de snelweg hebt gereden. Ben je er via de invoegstrook wel snel genoeg op gegaloppeerd? :+ Ik rijd soms ook op een landbouw weggetje langs de snelweg en ook ik ben dan benieuwd of ik gespot ben. (meestal wel, maar door werkcollegas)

whahahaha

Bedankt voor je compliment!

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 00:22

LovingTweety schreef:
Haha ik hoor hier allemaal bekende plekken.
A12 bij Zoetermeer, A4 bij de vlietlanden en zelfs de A73 ken ik voor een deel.

Ik weet dat er een aantal bokkers dagelijks langs mijn pony's rijden. Zelf vraag ik mij altijd af wanneer ik paarden in weilanden zie of ze van bokkers zijn.

Dat doe ik ook! *\o/*

TS ik heb je niet gezien, rijd zelf nu vaak via de A2-A27 :). Dus totaal ergens anders haha.

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 00:26

TammyVN schreef:
LovingTweety schreef:
Haha ik hoor hier allemaal bekende plekken.
A12 bij Zoetermeer, A4 bij de vlietlanden en zelfs de A73 ken ik voor een deel.

Ik weet dat er een aantal bokkers dagelijks langs mijn pony's rijden. Zelf vraag ik mij altijd af wanneer ik paarden in weilanden zie of ze van bokkers zijn.

Dat doe ik ook! *\o/*

TS ik heb je niet gezien, rijd zelf nu vaak via de A2-A27 :). Dus totaal ergens anders haha.

Jammer

Mochten er mensen uit de buurt komen daar. ik hou mij altijd beschikbaar als maatje, als je paard bang is enzo neem ik vanilla mee dan kunnen we samen die kijkt nergens van op. En p;aarden steunen elkaar

Vanilla,
http://i41.tinypic.com/23m4xgk.jpg

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 07:32

Espritfan schreef:
Lianne86 schreef:

Dat zou ik best geweest kunnen zijn, al waren mijn teugels dan niet lang. want ik houd ze altijd wel op maat lang ode ik pas bij de heuvel als ze jullie niet meer ziet, en niet zo naast jullie loopt

Je reed toch naast de A7? :')

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 11:21

Moderatoropmerking:
De vraag is hier of iemand TS gezien heeft. Heb je dat niet? Dan hoef je geen (beledigende) discussie te starten over het wel of niet naast de snelweg rijden. Onthoud dat je hier op het JEUGD-gedeelte van Bokt zit.