Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
melody7 schreef:Haha, ik denk dat ik al best vaak gezien zal zijn naast de snelweg, die zandpaden daarna rijden nou eenmaal lekker weg(in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag
![]()
Maar TS ik heb je dus niet gezien, zat zelf op m'n paard
NeverGiveUp schreef:Wat een stelletje kleuters jullie
TS vraagt zich af wie haar gezien heeft, grrrrr wat een aandachtsh**r!Misschien zelf aandacht te kort dat je het zo vervelend vind dat ts het krijgt?
Klik dan gewoon weg en ga als volwassenen je niet zo afreageren op andere mensen.
En Loveamadeo; ik vind het raar dat jij dikgedrukt typt, aandacht nodig soms??
shetjeIris schreef:Wat als je een ongeluk veroorzaakt doordat een automobilist afgeleid is?
Lianne86 schreef:melody7 schreef:Haha, ik denk dat ik al best vaak gezien zal zijn naast de snelweg, die zandpaden daarna rijden nou eenmaal lekker weg(in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag
![]()
Daar zag ik laatst iemand rijden met een bruin paard in zijn eentje, stappend met een lang teugeltje.. (zaterdagmiddag)
Espritfan schreef:Lianne86"
[quote="melody7 schreef:Haha, ik denk dat ik al best vaak gezien zal zijn naast de snelweg, die zandpaden daarna rijden nou eenmaal lekker weg(in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag
![]()
Daar zag ik laatst iemand rijden met een bruin paard in zijn eentje, stappend met een lang teugeltje.. (zaterdagmiddag)
Lara_Silver schreef:Ik woon 700 km verderop dus ik heb je niet gezien.Maar toppie hoeveel geduld je hebt met de horde gefrustreerde trutten die hier even hun gal moeten spuwen over een topic dat met goede bedoelingen is geopend!
Hoe raar ook dat sommigen blijkbaar denken dat je letterlijk in de berm van de snelweg hebt gereden. Ben je er via de invoegstrook wel snel genoeg op gegaloppeerd?
Ik rijd soms ook op een landbouw weggetje langs de snelweg en ook ik ben dan benieuwd of ik gespot ben. (meestal wel, maar door werkcollegas)
LovingTweety schreef:Haha ik hoor hier allemaal bekende plekken.
A12 bij Zoetermeer, A4 bij de vlietlanden en zelfs de A73 ken ik voor een deel.
Ik weet dat er een aantal bokkers dagelijks langs mijn pony's rijden. Zelf vraag ik mij altijd af wanneer ik paarden in weilanden zie of ze van bokkers zijn.
TammyVN schreef:LovingTweety schreef:Haha ik hoor hier allemaal bekende plekken.
A12 bij Zoetermeer, A4 bij de vlietlanden en zelfs de A73 ken ik voor een deel.
Ik weet dat er een aantal bokkers dagelijks langs mijn pony's rijden. Zelf vraag ik mij altijd af wanneer ik paarden in weilanden zie of ze van bokkers zijn.
Dat doe ik ook!
TS ik heb je niet gezien, rijd zelf nu vaak via de A2-A27. Dus totaal ergens anders haha.
Espritfan schreef:Lianne86 schreef:Ja, was op de A58! De volgende keer zwaaien we heel sociaal naar elkaar
Dat zou ik best geweest kunnen zijn, al waren mijn teugels dan niet lang. want ik houd ze altijd wel op maat lang ode ik pas bij de heuvel als ze jullie niet meer ziet, en niet zo naast jullie loopt