Ik vind een sportcoupe soms echt mooi staan op een pony, maar soms denk ik ook zo van... nee... Bij fjorden is alles wel mooi. Angel is echt knap met d'r manen! Maar ieder z'n eigen stijl en smaak natuurlijk.
Enphalu
Geplaatst: 06-10-13 12:02
de manen van mijn paard:
van mijn pony:
en van mijn andere paard heb ik geen goede foto's.
ik hou niet zo van lange manen, dus bij ons hebben ze allemaal sport-coupé's.
zonder vlechten vind ik het onderhouden van de manen niet echt een goede optie omdat je iedere keer als je kamt weer wat haren kapot trekt. dat is de rede dat ik het vlecht, dan hoef ik het niet iedere dag uit de knoop te halen als het weer eens flink heeft geregend en met een bende antiklit erin in de vlechten is het de volgende keer zo netjes doorgekamt!
als het niet kan of je geen paard hebt met lange manen bijv een sportcoupe dan is daar niets ergs aan toch^^ maar bij raspaarden die lange manen hebben van naturen is het naar mijn mening een ideale oplossing^^
DJZ
Blogger
Geplaatst: 06-10-13 15:07
De manen van mijn 2,5 jarige kruising American Paint x KWPN... Ik noem het half om half
Ik spuit gewoon wat anti-klit in de manen en borstel ze af en toe eens los maar ze lopen nu toch op wei en ik rij niet veel meer momenteel dus mag het wel een beetje slordig. Sokken doe ik met 'pigs oil'. Dat wrijf ik niet in de manen dat is te plakkerig en slaat geel uit.
doemaar
Geplaatst: 06-10-13 16:25
banketstaaf Stef die voorpluk ... Waarom?? Het dier heeft zo'n mooie volle bos
huhh bokt maak van lu lu stef een heeele andere naam XD
jmvdh
Geplaatst: 06-10-13 16:41
Ik heb net als Nies_ ook de manen van mijn pony eraf geknipt (en ik heb ook de sokken eraf geschoren), het was zo half half en ik vond het gewoon niet mooi meer, ik vind haar de sportcoupe beter staan en het is ook nog veel praktischer met wedstrijden!