Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Believe schreef:Dat kon vroeger wel altijd maar dat hebben ze nu verboden. Zou anders ook wel banketstaaf zijn dat alle grote pony's bezet zijn door mensen die een dag komen en mensen die een heel weekend hebben betaald een kleine pony hebben waar ze niet meer oppassen.
Ik ga zondag een dagje en misschien in het voorjaar een weekendje. Ligt er aan of ik nog wil.
SachemLover schreef:Hoi !!
Wel, ik wil een topic openen over PPC-praatmaar ook omdat ik wat vraagjes heb....ik ga binnenkort naar ppc (2de keer), en hoop dat ik Banjo heb
Men schattieeeee
maar.....weten jullie welke leuke dingen jullie allemaal kunnen doen in ppc ??? Kop op ! leef je uit ! bedenk samen met andre ppc mensen (en mij) leuke en gekke dingen dat je kan doen in ppc ( alsjeblief ponyvriendelijk). Buiten rijden en knuffelen dan. Ook kunnen jullie, jullie weekplanning weergeven, wat jullie welke dag meestal doen
dus...ga je gang ! schrijven en bedenken maar !!!
groetjeeeeees![]()
PonyParkCityDeBest
Believe schreef:Dat kon vroeger wel altijd maar dat hebben ze nu verboden. Zou anders ook wel banketstaaf zijn dat alle grote pony's bezet zijn door mensen die een dag komen en mensen die een heel weekend hebben betaald een kleine pony hebben waar ze niet meer oppassen.
Ik ga zondag een dagje en misschien in het voorjaar een weekendje. Ligt er aan of ik nog wil.