Wat zou je noooit meer doen *ohz*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tabaluga12

Re: Wat zou je noooit meer doen *ohz*

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:19

Oh ja, nooit meer twee grote paarden tegelijk uit de wei halen..

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:22

Nooit meer achterstevoren zitten op een paard zonder zadel op het weiland :')

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:25

nooit meer met een arm die je 11 dagen geleden hebt gebroken en waar geen gips om zit op een paard gaan zitten.

nee, eigenlijk zou ik het zo weer doen, ook al deed het verrekte pijn

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:29

Zou zeggen niet meer rijden met een zware kneuzing (zowel met pols als knie gedaan, en er toch spijt van gehad!) maar weet dat als het erop aan komt ik het toch net zo hard nog een keer doe :Y)

Maar rijden met spijkerbroek laat ik voortaan uit m'n hoofd, die plekken aan de binnenkant van m'n knie lagen elke keer weer open #) Ben hardleers maar niet stupid :+

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:36

oh, ik heb er nog 1, dat was alleen zonder zadel (dus niet ohz :') ). Op je pony gaan staan (klein ding van 1.14) en dan zeggen 'Polly stap!' Pony blijft stilstaan en kijkt eens achterom van 'weet je het zéker?!' dus je roept nogmaals 'polly stap!' en hij dan 1 voorzichtig pasje zet, waarop je natuurlijk er af valt :') Waarop ponylief je echt met een blik aankijkt van 'ik zei het toch' :))

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:37

Tabaluga12 schreef:
Mira283 schreef:
Rijden met een arm in het gips :P

Zat daarna je been in het gips??

Nee gelukkig niet. Ergste ook nog op een jong paard dat nota bene ook een hengst was oeps...

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:45

Oef.. bikkel!

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:50

Tabaluga12 schreef:
Oh ja, nooit meer twee grote paarden tegelijk uit de wei halen..

...... ieder aan een kant en zittend op de derde. Beide handpaarden bleven staan om te grazen, paard waar ik op zat liep door. Stom genoeg bleef ik de handpaarden vasthouden en gleed dus via de kont er af.

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:00

Nooit meer zonder zadel met halster en met een shortje op een eigenweize bokkende opholgeslagen shet gaan rijden :') Niet afgevallen maar had wel blaren op mn benen...

Nooit meer met een zwaar gekneusde arm gaan lessen (was deze week nog :+)

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 23:16

Maartje1990 schreef:
*grinnik* ik vind het wel grappig hoe mijn topic nu min of meer via via al voor 3 andere topics heeft gezorgd :+

Nooit meer te enthousiast opstappen zodat ik over het paard heen vlieg ipv dat ik er op zit :+ (en dan rijd je op dat moment al zo'n 12 jaar paard :P )

@TinekeHorses: Dat is ook héél herkenbaar :')

Jou topic is nu vast een trotse mama :j

jks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:26

nooit meer opstappen zonder aan te singelen!! zadel schoof dacht klein klein stukje naar voren en val er aan de andere kant eraf

michxsimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:35

nooit meer als een pony zenuwachtig is en niet stil wil staan in 1x 'snel' opstappen pony kwam omhoog en we lagen allebei op de grond met de pony boven op me benen

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:39

nooit meer... ooh ik weet dat dat veel is, maar het is zo moeilijk na te denken nu.
hier is mijn lijst... :list:
Nooit meer doen alsof/denken dat je iets weet en dat zeggen, als je niet zeker weet :+ of je het wel weet (wat ingewikkeld zech _O- )
nooit meer doen alsof je dom bent of het niet weet omdat je schrik hebt dat wat je zegt fout is
nooit meer minder doen dan je echt kunt, omdat je schrik hebt het fout te doen
nooit meer denken dat het weidemaatje van het paard dat je uit de weide moet halen niet met je mee gaat lopen :+ ookal had ie dat nog nooit eerder gedaan
nooit meer te lang wachten voor je reageert als je paard schrikt :+
nooit meer van je paard af vallen als ie gewoon struikelt :P dan breek je je arm _O-
nooit meer te enthousiast zijn bij iets gevoeliger paard
nooit meer tuinslang in de lucht spuiten in buurt van paard, ookal is het boven de 30 graden ( geen goed idee :n)
nooit meer achter het paard moeten rijden dat nogal bokt :n krijg je namelijk een stamp tegen je arm als je op je paard zit en een bloeduitstorting in je arm waardoor je je arm amper kunt opheffen.
en waarschijnlijk nog een heleboel andere dingen _O-

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:45

Nooit meer achterom kijken als je niet op een ruiterpad rijdt in het bos.... (Ik keek voor me en kreeg een tak vol in mijn snufferd) #)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 00:17

Euhm tellen zonder zadel ook mee (a)
Nooit meer...
...op een shet gaan zitten in een modderige bak met een paar vriendinnen die poown vanaf de kant lopen aan te moedigen en denken dat poown zelfde kant als jij wel op gaat bij de noodstop, daar lig je in de modder. Oeps boze mama
...met je lesgroepje op een eerste lente dag zonder zadel wedstrijdje houden in de bak. Keer 1 gaat goed 2e keer tegen vriendin dacht maflinger een vreugde bok te maken. HAP: hersenpudding
...met je enkel in tape het lespaard van je moeder overnemen omdat ze niet verder kon (auw? mwah)
...op buitenrit terwijl het eigenlijk nog niet mocht en dan erachter komen dat of paard hittepetitterig blijkt en overal van schrikt of ze niet vooruit te branden is (zelfde paard)
...met mn goede schoenen + kleding vanuit school naar stal gaan om vervolgens zonder hoofdstel en zadel op de onderdeken met een halster en 2 touwen gefabriceerd als teugels in donker naar een grasveld gaan
...in het donker naar een mooi galoppad te gaan en vervolgens mevrouw de bosje in moeten sturen omdat de rem effe weg was
...effe niet bukken voor dun takje omdat je denkt dat je cap er toch net niet tegen aan komt, wat vervolgens wel bleek een paardenlief daar van schrok
...met het paard van een vriendin zonder zadel gaan rijden en vervolgens eraf kletteren omdat madame omdraaide wegens een weidemaatje die hinnikte...

Nah dit is ongeveer tot zover wat ik weet :')

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 00:49

Nooit meer voltigeren op een shet

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 01:04

nooit meer verklaren dat je met een stoffen wintec zadel en een ribcordbroek zo muurvast in het zadel zit dat je een rodeo kunt uitzitten.. Paard vond het nodig om dat even uit te testen... maar ik zat muurvast in het zadel en heb het idd kunnen uitzitten :-) was wel even spannend..

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 01:11

Nooit meer achter een paard staan als er veel vliegen in de buurt zijn, vervolg: staart in me gezicht :+ :D is niet echt fijn haha

Sorry niet ohz :o

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 01:16

MuttleyMarty schreef:
Afstijgen en je linkerbeugel vergeten uit te doen... Overdekop hangen als gevolg :')

Haha oeps :+

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 01:44

nooit met een korte broek rijden, dat schuurt ..
nooit meer zonder zadel op een druk paard in het water rijden, ik viel er twee keer achter elkaar af :+
nooit meer even een stukje galloperen met je pony over een ongelijk heuveltjes pad, terwijl er een ander paard nog ver weg loopt te stappen. die kwam er dus keihard achter aan gecrosst en viel op z'n neus omdat die over een heuveltje struikelde.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 07:40

Een kanarie gele krakende regen poncho aantrekken te paard. . Mijn poown schrikt daar niet van.. had alleen niet
aan de andere paarden gedacht.. :o :o

Gevolg. . De hele groep aan de kletter behalve die gekke poown van mij .

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 08:13

Stoer doen op me verzorgpony toen ik door een boswandelaar uitgedaagd werd een boomstam te pakken..

Ik was er ECHT van overtuigd dat haflingerbeest m ging springen.. Helaas was ik de enige die er overheen vloog.
Zwaar voor joker natuurlijk, deed mijn toen 14 jarige ego best zeer..

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 08:45

Ik ben totaal geen spring held. Maar had paardje dat wel eens graag sprong. Dus ik goede moed er aan begonnen. Begon er terug plezier in te krijgen. Wel maar zo verhoogde cavaletti, maar paardje had plezier. En ik ook wel
Zet iemand na een tijdje in in-uitje klaar. Ik met overmoed omdat de rest zo goed ging begin dat in uitje te doen. 1x weigert ze. 2x spring ze netjes. Maar 3x pakt ze dat in uitje als oxer. Vraag me niet hoe ze het deed, maar zij stond aan de andere kant zonder iets te raken. Alleen lag ik tussen het in-uitje.
Ik spring dus nooit meer in-uitjes. xD

En nooit meer in het bos met alleen halster met zelfgemaakte teugels en elkaar eraf trekken. Dit en een plas water is niet zo'n goede combinatie
Mijn toenmalige merrie was in de bak gewoon niet meer te rijden. Maar in het bos was dat een schatje. En ik als 12-13 Jarige met een vriendin erop (niet beter wetend). Vlug touwen aan het halster. Voor verhoog gezet, konden beide braaf opstappen. En zo het bos in. Alles liep perfect. Tot we besloten elkaar te laten vallen. Dit in volle galop midden door een plas. Ja hoor, daar lagen we allebei, kletsnat natuurlijk. Paardje lief stond ons echt aan te kijken van :"die gekken zaten net toch op mijn rug, waarom liggen ze nu daar?" Die vriendin en ik aan lachen. Maar er moest wel terug iemand op. Want aan de hand was ze ook niet zo braaf. Ik dus beentje geven aan die vriendin. Besloot mijn merrie niemand erop te laten zonder verhoogje. Heeft toch hillarische beelde opgeleverd volgens mij.
Uiteindelijk zat ze erop. Zijn we maar via de kortste weg terug naar de stal gegaan. Gevraagd voor sleutels van de douche en beide lief naar onze ouders gebeld om nieuwe rij kleren te brengen. Want uur later begon ruiterkamp xD

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:39

haha lekker bezig iedereen!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:45

Ik ga nooit meer rijden met korte broek of spijkerbroek.. Auw :')
En nooit meer op een shetlander in een weiland crossen. Dat werd een noodstop met een snoekduik _O-