Mijn ervaring is dat de mangepaarden/pony's altijd te koop zijn! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn ervaring is dat de mangepaarden/pony's altijd te koop zijn! 
Kwanyin schreef:Hoi TS, ik lees er misschien helemaal overheen, maar hoe wilde jij alles gaan betalen?
Betalen je ouders alle kosten?
Ik lees namelijk alleen iets van "mijn ouders springen eens bij en ik heb veel op mijn bankrekening..."
Gezien je leeftijd zal je ook nog geen deftig baantje kunnen krijgen. Bedoel je hier dan mee dat je plan is om gewoon elke maand van je bankrekening iets af te halen en dat je ouders een deeltje bijbetalen?
Ik denk niet dat je ouders dat een goed plan gaan vinden, heb je het hun al voorgesteld?
Ramboxxx schreef:Kwanyin schreef:Hoi TS, ik lees er misschien helemaal overheen, maar hoe wilde jij alles gaan betalen?
Betalen je ouders alle kosten?
Ik lees namelijk alleen iets van "mijn ouders springen eens bij en ik heb veel op mijn bankrekening..."
Gezien je leeftijd zal je ook nog geen deftig baantje kunnen krijgen. Bedoel je hier dan mee dat je plan is om gewoon elke maand van je bankrekening iets af te halen en dat je ouders een deeltje bijbetalen?
Ik denk niet dat je ouders dat een goed plan gaan vinden, heb je het hun al voorgesteld?
Heb ik al lang overna gedacht!
f4bjheu schreef:Op jouw leeftijd had ik ook een lievelings pony die ik persé wou kopen,
Maar wat ben ik blij dat mijn ouders toen nee zeiden,
Inmiddels zou ik er ruim schoots uitgegroeid zijn,
Je bent pas 11, en als de manege niet van de pony af wil, kost hij echt wel wat meer,
Verder ben ik 90% zeker dat je de spullen er niet bij zal krijgen.
Hoe zou je de maandelijkse lasten, dierenarts kosten, hoefdmid en spullen betalen als je nu al amper genoeg hebt om hem überhaupt te kopen?
Maar de grootste vraag voor mij blijft: wat vinden je ouders?
Waarschijnlijk, als je wat ouder bent, z je er net zo over denken.
Het is niet leuk om te horen maar ik zou het echt niet doen. ( je gaat ook over 3 / 4 jaar naar de middelbare hé?
Beau_Myrthe schreef:En wat betalen je ouders? Weten die dat het meer dan 200 euro in de maand kan zijn?
Vraag me af of je dit wel moet doen. Als de pony al met pension gaat kan je er niks meer mee. Zoals je zelf zegt gaan ze pas weg als er niet meer op gereden kan worden. Zou je niet liever kijken naar een leuke pony waar je wel op kan rijden en die wat groter is.
Daarnaast zou ik er goed over na denken of je het niet eerst wil houden bij manege lessen, op de middelbare is het een drukke tijd!
Ramboxxx schreef:Beau_Myrthe schreef:En wat betalen je ouders? Weten die dat het meer dan 200 euro in de maand kan zijn?
Vraag me af of je dit wel moet doen. Als de pony al met pension gaat kan je er niks meer mee. Zoals je zelf zegt gaan ze pas weg als er niet meer op gereden kan worden. Zou je niet liever kijken naar een leuke pony waar je wel op kan rijden en die wat groter is.
Daarnaast zou ik er goed over na denken of je het niet eerst wil houden bij manege lessen, op de middelbare is het een drukke tijd!
MAAR IK HOU VAN HEM
IK KAN NIET ZONDER HEM
SNAP DAT DAN
ALS HIJ VERDWIJND UIT MN LEVEN STORT ALLES IN
Ramboxxx schreef:Kwanyin schreef:Ja goed maar hoe heb je er dan over nagedacht? Gaan je ouders alles betalen dan?
Nee
Ik ga sparen
En m'n ouders betalen ook