heel veel sterkte toegewenst. weet hoe het is als je paardje niet goed is. ik was met mijn 5 jarige fries net weer lekker aan het opbouwen toen ze ineens ging staken op de rechterhand. fysio erbij gehad zonder resultaat. tandarts erbij gehad geen resultaat. buigproeven laten doen door de dierenarts en klinisch goedgekeurd! en toch bleef ze staken. osteopaat erbij gehad en die bevestigde wat de da dacht te zien. ze liep gevoelig rechtsvoor op het harde op de volte. minimaal maar net genoeg dat ze haar rug vast ging zetten en niet meer wilde lopen op rechts. rondom laten beslaan met zooltjes en siliconen ertussen voor en ze loopt weer als een zonnetje! dus kop op! ze is nog jong! groetjes leonie
Ongeveer 3 weken geleden heb ik de veearts gebeld.. ze liep namelijk weer hartstikke kreupel. Die wist het niet meer en die zei maand rust. Dit wilde ik niet.. want ik wist dat we het konden vinden. Toen de osteopaat laten komen. Die heeft har behandeld. En kreeg een schema opgesteld. Na ongeveer 1 week er weer op gedraafd , en ze goed!!! Ze loopt nu al een hele week goed! Alleen had ze gister een dik been door dat ze getrapt was.. maar des ondanks liep ze nog goed haha! Dus waren we super blij
Jaa maar er staat dat ik permanent ben geband ? Kan er gewoon nog op. Achjah , Mensen kunnen toch ook hun lesje hebben geleerd. Ben nu hartstikke braaf !
Is het idee al geopperd voor een second opinion? Misschien kan een andere dierenarts iets vinden. Maar lees dat het goed gaat momenteel, hopen dat het zo blijft!
Nou onze rekening was 700 euro.. En nou vinden me ouders me paard belangrijker dan geld. Maar geld moet er wel zijn. Dus we laten het nu maar zoals het is.
Wel lief & bedankt allemaal voor de lieve reactie & hulp! Dat waardeer ik echt!
Neehee!!! We hadden juist gehoopt dat het beter ging!! Gelukkig kan de Osteopaat weer komen. Nu maar hopen dat hij weet hoe het komt en of het opgelost kan worden. Sterkte hoor!