)Je hoeft er toch niet persé mee te gaan rijden?
Dan kan je eigenlijk wel gewoon zo'n pony meenemen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)KimmetjeG schreef:Ik vind dat je met je 1.70 en 55 kg niet eens in de rij moet gaan staan om een shetje op te halen, je bent er altijd nog zelf bij jij heb ook een keuze om een te kleine pony te weigeren of er überhaupt niet naar toe te gaan.

_roodvos_ schreef:haha, die shetlander ging op een gegeven moment in staking(dat wel), toen hebben we hem op stal gezet... het was niet mijn verzorgshet overigens, maar ze staat bij mijn verzorgpaard.(andere eigenaar ook)
ppc snap ik dus echt niks van.. arme pony's... ik snap niet hoe iemand op het idee komt dat dat goed zou kunnen gaan. ze zouden die pony's niet gewoon voor een dag weg moeten geven, maar alleen aan oudere kinderen met ervaring, en eerst les geven...
_roodvos_ schreef:ik vind wel dat er een verschil zit tussen ppc bijvoorbeeld en een evenement. ik heb met lammetjesdag ook naast een shetlander gelopen met kinderen er op, hier heb ik absoluut niks tegen: het is een keer in het jaar, de shet was groot(meer dan een meter, zeker) en de kindjes klein(ouder dan 6 heb k er niet op gehad, die wilden allemaal op het grote zwarte paard...). vier uur lang, maar ze heeft de helft van de tijd stil gestaan(ze werd afgewisseld), we hebben twee kanten op gelopen en ze heeft een passend zadel en hoofdstel. die kinderen hadden niks te zeggen, die zaten er gewoon een rondje op. niks mis mee. ppc, dat is een heel ander verhaal. bah.
)