ponykamp treekhoeve

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 20:47

LoTjEeExXx_ schreef:
eehm vanaf 9 tot ong 16 jaar (bij ons).. Ik vond de activiteiten we heel erg leuk en gezellig, het paardrijden was ook gewoon goed en leerzaam.. maar ik vond de slaapplekken niet goed (onze tent lekte enorm en de douches waren of koud of gewoon ernorm goor, want bij ons moesten we afwassen in de douche) xx ik vond het dus opzich een leuk kamp qua rijden en programma, maar qua slapen en douchen en eten en drinken viel het mij tegen XX VEEL PLEZIER!! :D

oke, ik had al eerder gehoord dat het lekte ja, gelukkig word het droog weer komende week, (op onweer na) en dat met die douche.. vind ik ook wel goor, dat word even kijken hoe en wat ;p

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:48

LauraFlexx schreef:
larissa288 schreef:
ik ben daar niet op ponykamp geweest :) sorry als dat zo overkwam. maar ik heb er tijdje gereden. maar nee, vreselijk :n

geeft niet hoor :) ik hoop maar dat het ponykamp leuk word

vast wel hoor, ik denk gewoon wat je erzelf van maakt:) als je gewoon positief denkt, dat komt het wel goed denk ik hoor ;)

xAnnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:59

LauraFlexx schreef:
larissa288 schreef:
ik ben daar niet op ponykamp geweest :) sorry als dat zo overkwam. maar ik heb er tijdje gereden. maar nee, vreselijk :n

geeft niet hoor :) ik hoop maar dat het ponykamp leuk word

Je mag toch zelf je paard kiezen?

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 21:03

Je mag toch zelf je paard kiezen?[/quote]

volgensmij wel, maar ze kijken ook welke pony bij je past :)

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:10

ik ben er niet geweest maar weet een heele leuke ! de eekwal dat is echt leuk !en gezellig http://www.eekwal.nl/ miss een aanrader ??

xAnnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:11

LauraFlexx schreef:

volgensmij wel, maar ze kijken ook welke pony bij je past :)[/quote]

Okee, thankss
En nog n vraag ;)
Op de site staat dat je hele week voor een carrousel proef gaat oefenen, maar is dat leuk? :P

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:14

LauraFlexx schreef:
LoTjEeExXx_ schreef:
eehm vanaf 9 tot ong 16 jaar (bij ons).. Ik vond de activiteiten we heel erg leuk en gezellig, het paardrijden was ook gewoon goed en leerzaam.. maar ik vond de slaapplekken niet goed (onze tent lekte enorm en de douches waren of koud of gewoon ernorm goor, want bij ons moesten we afwassen in de douche) xx ik vond het dus opzich een leuk kamp qua rijden en programma, maar qua slapen en douchen en eten en drinken viel het mij tegen XX VEEL PLEZIER!! :D

oke, ik had al eerder gehoord dat het lekte ja, gelukkig word het droog weer komende week, (op onweer na) en dat met die douche.. vind ik ook wel goor, dat word even kijken hoe en wat ;p

Ik heb daar gewoon met mijn teenslippers aan gedoucht echt ideaal! Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen daar, ik heb niet zo'n leuke week gehad. Veel plezier en maak er het beste van! :)

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 22:09

Ik wil misschien de laatste week SGW kamp doen met mijn eigen pony, maar ik ben er nog niet over uit of ik dan beginner of gevorderd moet doen. Ik zit met springen en dressuur op B niveau, maar als dat 20 cm is doe ik liever gevorderd. Of is het wel echt B niveau? En hoeveel mensen zitten er ongeveer in het SGW kamp per week?

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 07:33

xAnnx schreef:
LauraFlexx schreef:

volgensmij wel, maar ze kijken ook welke pony bij je past :)

Okee, thankss
En nog n vraag ;)
Op de site staat dat je hele week voor een carrousel proef gaat oefenen, maar is dat leuk? :P[/quote]

je gaat volgensmij wel een keer carrousel rijden, maar niet de hele week denk ik. mij lijkt het wel leuk, keer wat anders, maar dat zien we nog wel :)

Esmeechabo

Re: ponykamp treekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 07:41

staan de pony's nog steeds in die stallen dat ze zich niet eens om kunnen draaien ? ik ben er namelijk zo lang niet geweest :P

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 11:32

Esmeechabo schreef:
staan de pony's nog steeds in die stallen dat ze zich niet eens om kunnen draaien ? ik ben er namelijk zo lang niet geweest :P

geen idee

xxTjitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 14:54

dyoka schreef:
Ik wil misschien de laatste week SGW kamp doen met mijn eigen pony, maar ik ben er nog niet over uit of ik dan beginner of gevorderd moet doen. Ik zit met springen en dressuur op B niveau, maar als dat 20 cm is doe ik liever gevorderd. Of is het wel echt B niveau? En hoeveel mensen zitten er ongeveer in het SGW kamp per week?

Gewoon gevorderd doen joh, ze schuiven sws erg veel wanneer je er bent.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 17:31

LauraFlexx schreef:
Esmeechabo schreef:

geen idee

dat is immiddels veranderd, gelukkig...

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 19:13

xxTjitske schreef:
dyoka schreef:

Gewoon gevorderd doen joh, ze schuiven sws erg veel wanneer je er bent.

Oké bedankt. :)
Opluchting haha.

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 18:49

ik ben dus al een paar uutjes terug van ponykamp treekhoeve en ik vond het SUPER LEUK!!!! *\%/* volgend jaar kom ik zeker terug, maar dan gaan we sgw doen :) ik wil dus even zeggen, als je er heen gaat, vraag maar wat je wil weten en het is helemaal niet zo erg als mensen zeggen! HET WAS ECHT SUPER LEUK!!! :D

XxnadiaxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 19:55

heey ik ga nog op ponykamp week 5 :)

xAnnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 20:31

LauraFlexx schreef:
ik ben dus al een paar uutjes terug van ponykamp treekhoeve en ik vond het SUPER LEUK!!!! *\%/* volgend jaar kom ik zeker terug, maar dan gaan we sgw doen :) ik wil dus even zeggen, als je er heen gaat, vraag maar wat je wil weten en het is helemaal niet zo erg als mensen zeggen! HET WAS ECHT SUPER LEUK!!! :D

Leuk dat je leuk vond!
Waren er wel oudere kinderen rond 15/16?
En reed Truusje ook mee?
Xxx

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 20:58

LauraFlexx schreef:

wat leuk om te horen! ik en een vriendin gaan ook heen in week 4 sgw en we waren al bang dat het niet leuk was omdat er zoveel negatieve reactie`s waren.
ik had ook dezelfde vraag als xAnnx over de leeftijden van de kinderen op het kamp, en hoe zijn de paarden daar?

xAnnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 21:02

XxnadiaxX schreef:

Heee wat een toeval! Ik ook ;)

XxnadiaxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 10:34

xAnnx schreef:
XxnadiaxX schreef:

Heee wat een toeval! Ik ook ;)

Leuk joh :p

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 10:52

xAnnx schreef:
LauraFlexx schreef:

Leuk dat je leuk vond!
Waren er wel oudere kinderen rond 15/16?
En reed Truusje ook mee?
Xxx

nee, volgensmij was er ook geen truusje. de oudste was 15, maar dat was mijn vriendin. er zijn wel veel jonge kinderen, maar ookwel van de 12/13, dus ik vond het niet zo erg

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 10:54

Christel1 schreef:
LauraFlexx schreef:

wat leuk om te horen! ik en een vriendin gaan ook heen in week 4 sgw en we waren al bang dat het niet leuk was omdat er zoveel negatieve reactie`s waren.
ik had ook dezelfde vraag als xAnnx over de leeftijden van de kinderen op het kamp, en hoe zijn de paarden daar?

de pony's zijn braaf, zitten wel oude en eigenwijze pony's tussen. maar ook huur pony's, ik heb ook op een huurpony gereden, Beetle, vond haar erg leuk! helaas blijft ze niet, maar ik hoop dat ze er volgend jaar weer is. maar als je daar komt, stellen ze de pony's ook voor en dan kun je er een kiezen ;)

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 10:56

Mooi dat het leuk was TS! +:)+

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 11:09

1 van de leiding zei ook dat de negatieve berichten wsl oud zijn. er is nu een hoop verbeterd, en het is echt leuk vond ik! :D

xbabettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:27

Hee,
Hoe groot zijn die tenten waar je in slaapt?
En je rijdt toch de hele week op de zelfde pony?

x