=(

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 18:43

_AAASCHAAA_ schreef:
ShauniBef schreef:
Cyberpesten mag niet....................................

Dit gevoel kreeg ik nou ook, de hele groep tegen 1, walgelijk...

Precies wat ik ook dacht. Goed dat er al getemd is.

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 18:53

Ben het eens met het verhaal over cyberpesten, maargoed, tegenwoordig zie ik dat helaas vaker op bokt... Maar daar gaat het nu niet over. Ik oordeel niet over of het verhaal waar is of niet, want wie ben ik om dat te beoordelen, maar waar mensen heilig de TS verdedigen stap ik even in.

Voor het topic over het veulen heeft TS vele onduidelijke topics gemaakt waarin mensen wel degelijk hebben geprobeerd haar te helpen, vaak zelfs. Er kwam echter geen gehoor. Wel kwam er een grote mond op sommige reacties die haar blijkbaar niet zinde. En DAAR ben ik het, net zoals cyberpesten, niet mee eens.

Wat jullie hier verder mee doen maakt eigenlijk niets uit, en vind het naar dat TS weggaat van bokt door mogelijke miscommunicatie of misverwoording. Misschien moet er maar eens nagedacht worden over wat IEDERE gebruiker hier doet op bokt en op welke manier er gereageerd word. Maar dat is en blijft waarschijnlijk een utopie.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 19:02

door overhaling van me bestee vrienden blijf ik die zijde dat er ook nog aardige bokkers waren en dat is zo gelukkig ik ga niets meer met bokt doen alleen nog voor me spreekbeurt ofzo of reacheren op me bestee vrienden hun topics

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:04

lovechamp schreef:
door overhaling van me bestee vrienden blijf ik die zijde dat er ook nog aardige bokkers waren en dat is zo gelukkig ik ga niets meer met bokt doen alleen nog voor me spreekbeurt ofzo of reacheren op me bestee vrienden hun topics

+:)+

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:06

lovechamp schreef:

Fijn dat je er toch weer bent. Ik wens je alvast succes met je presentatie. :)

Hhilde

Re: =(

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:09

Okee. What de fiets.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:10

lovechamp schreef:

Supergoed meid +:)+ laat je niet op de kop zitten

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:11

joh geef het even een kans, je kent de mensen niet die reageren en zij jou niet. Daardoor maakt het voor andere makkelijk om een reactie te plaatsen maar ook om je minder druk te maken om een reactie omdat ze je en de situatie niet kennen. Tuurlijk zijn reacties wel eens niet leuk, ik kan me er ook wel eens druk om maken mar dat heeft geen zin. Reageer op de reacties waar je wel iets mee kunt en de rest leg je naast je neer!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:13

:wave:
Al kan ik je verzekeren dat veel bokkers in hun jonge jaren 'verkeerde' topics geplaatst. & daar heeft iedereen van geleerd.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:19

Lovechamp, ik heb ook gereageerd in een topic over je paardje met gedragsproblemen. Hoewel ik snap dat die reacties niet altijd even leuk overkwamen, had iedereen daar het doel voor ogen om jou en je paard te helpen. Men vroeg alleen om meer informatie zodat er beter advies gegeven kon worden, ik hoop dan ook dat je op een later moment het topic nog eens door kan lezen en dat je iets met de gegeven tips kunt. Want ook al denk je nu van niet, daar zaten echt goede dingen tussen.

Verder is het denk ik handig om je te bedenken dat je met alles wat gezegd en geschreven wordt op internet rekening moet houden met verschillende interpretaties. Mensen bedoelen het niet altijd zoals iets op jou overkomt.

Daarnaast ga ik mee met Zilfstar, sommige mensen mogen zich best schamen om hun reacties naar een jong meisje toe.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:19

TS, ik was in het begin van mijn Bokttijd ook zo erg hoor..... En zelfs nu ik ''volwassen'' ben, mogen veel bokkers mij niet.... Boeien... Ik lig er niet wakker van hoor! Ik ben wie ik ben.... :)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:23

Op Bokt gaat het niet altijd over rozengeur en maneschijn, maar geloof mij, je krijgt nog veel vaker "negatieve reacties" of "een veeg uit de pan". Dat is soms heel jammer, maar soms ook goed...
Natuurlijk valt het soms nogal vervelend bij jou, (dat had ik af en toe ook, maar ik leerde er wel van) maar af en toe moet je gewoon even doorbijten hoor, niet te dramatisch denken of je er te veel van aantrekken. Bokkers zijn ook maar mensen. ;)

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:26

BobbieLover schreef:
@Nvds? wat is dat nou weer voor rare reactie jezus zeg! '

Mijn reactie was niet voor dobel , maar voor de mensen die dus in dat pest gebeuren hebben gezegt dat ze dat erg vinden maar nu dus hier zo zitten te doen. :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:27

ShauniBef schreef:
TS, ik was in het begin van mijn Bokttijd ook zo erg hoor..... En zelfs nu ik ''volwassen'' ben, mogen veel bokkers mij niet.... Boeien... Ik lig er niet wakker van hoor! Ik ben wie ik ben.... :)

Hahahaha! Idem. En ik ben natuurlijk de onschuld zelve en heb geen idee waarom. Maarja.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:31

Hhilde schreef:
ShauniBef schreef:

Hahahaha! Idem. En ik ben natuurlijk de onschuld zelve en heb geen idee waarom. Maarja.

:') :') :') :') :')

Strohalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:40

Wat een trieste onvolwassen reactie's zeg.
Een meisje van 14 ergens op aanspreken, maar je zelf nog gedragen alsof je nog 4 jaar jonger bent dan haar.

Ben het helemaal eens met de reactie's over het topic van de overleden jongen. Iedereen roept "ach en wee" en terecht hoor, ook ik ben daar behoorlijk ziek van geweest, maar zelf hier gezellig met z'n allen elkaar versterken in de reactie's.

Ik snap werkelijk waar niet dat hier niet ingegrepen wordt.

sanluvmisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:43

gelukkig blijf je meis!! <'3

Niks van aantrekken, je bent goed zoals je bent!! (:

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:21

doei !
edit zie dat je je hebt bedacht.

het valt me echt op dat alleen de bokkers van jou leeftijd meleven en jou
verhaaltjes geloven :')
ik ben inderdaad ook van jou leeftijd , maar ik heb mijn pennytijd al achter de rug :j

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:21

Eh Romy............ Volgens mij ben ik ietsje ouder dan TS en jou....... Ietsje maar ;)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:26

ik heb erbij gezet EN je verhaaltjes geloven , ik denk niet dat jij haar verhaaltjes gefoofd maar wel
medelijden met dr hebt om dat het eigenlijk met zn allen tegen 1 is.

edit ts , je bent van 16 , naar 15 en nu 14 jaar gegaan :?

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:27

Ik heb denk ik eerder medelijden met jullie allemaal........ := :(:)

sanluvmisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:27

TS is 14, ik ben een vriendin van haar en ga veel met haar om. vind je het gek dat ik haar geloof?? HET IS GEWOON ZO...! ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:28

Al die kinderen die zeggen 'ik heb de pennytijd al achter de rug'. Hahahaha! Grapjasjes.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:29

je hebt het toch tegen mij toch , volgensmij ben ik de enige die dat zegd ,
mag ik vragen wat daar dan zo grappig aan is ?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:31

romyloverrr schreef:
je hebt het toch tegen mij toch , volgensmij ben ik de enige die dat zegd ,
mag ik vragen wat daar dan zo grappig aan is ?

Kijk je onderschrift. Serieus.