Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BobbieLover schreef:blijkbaar is lezen niet je sterkste punt,
hij is al 7! beter gaan lezen,
en jullie weten altijd alles *zogenaamd beter*
dus hou je mond gewoon dicht want je tis niet zo
BobbieLover schreef:lion hou jij lekker je mond vette beterweter wat je bent,
yellowtje8 schreef:BobbieLover schreef:lion hou jij lekker je mond vette beterweter wat je bent,
je kan lion wel een vette beterweter () vinden maar ze heeft wel gelijk. Misschien moet je dat maar eens gaan inzien!
BobbieLover schreef:maar één ding ik wil 't beste voor mijn pony,
ik mag weet wel wat die 'kan houden,mag hebben,kan dragen.
in zovere kan ik nog prima op hem rijden en als ik *werkelijk te groot word*
gaan we anderen leuke dingen doen *en natuurlijk zijn er mensen die mij TE GROOT vinden*
maarjha he, ik ken hem in echt en weet wat hij kan , en leuk vind . *punt* verder ga ik er niet meer op in.
BobbieLover schreef:maar één ding ik wil 't beste voor mijn pony,
gaan we anderen leuke dingen doen *en natuurlijk zijn er mensen die mij TE GROOT vinden*
maarjha he, ik ken hem in echt en weet wat hij kan , en leuk vind . *punt* verder ga ik er niet meer op in.
yellowtje8 schreef:BobbieLover schreef:maar één ding ik wil 't beste voor mijn pony,
je pony vindt je vast heel lief maar hij vindt het echt niet fijn als je op hem springt. Natuurlijk kan je nog wel eens op hem rijden maar niet te vaak meer. Misschien moet je een kleiner iemand zoeken die leuk met hem kan rijden??? Je kan dan zelf nog heel veel andere leuke dingen met hem doen! Denk daar maar eens over na.![]()
Wat we je allemaal proberen duidelijk te maken is natuurlijk niet naar bedoeld maar alleen maar in belang van de pony.
ik meen, en springen vind die echt heel erg leuk omte doen
BobbieLover schreef:@lions wat jou indruk is boeit me niks,
ik geef degelijk om die pony!
dus alsjeblieft hou je onzin voor je

BobbieLover schreef:Nee maar serieus , ik meen met hart en ziel, hij vind ;t leuk, en doet het echt met plezier 't lijkt meschien dat te groot ben is echt niet zo,ik meen, en springen vind die echt heel erg leuk omte doen
BobbieLover schreef:@Lionx ik heb daar geen behoefte aan , en ik ga praten tegen jou hoe ik wil,
je bent zo oud als ik, en tis verder goed zo tis klaar nu zand erover tis prima,
ik wil degelijk 't beste voor hem en hij vind 't echt leuk kijk die oortjes prima naar voor!
eh daarna hebben we nog lekker gewandelt etc ...
maar voorderest adios ik mot eten
BobbieLover schreef:Nee maar serieus , ik meen met hart en ziel, hij vind ;t leuk, en doet het echt met plezier 't lijkt meschien dat te groot ben is echt niet zo,ik meen, en springen vind die echt heel erg leuk omte doen